The devil is in the details en die worden dan ook tot het bittere eind vermeden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Typisch dat altijd mensen die inhoudelijk niks te melden hebben met dit soort 10 punten lijstjes komen en dan claimen helder en duidelijk te zijn... Doet me denken aan Pimmetje die een regeerakkoord van 1 a4-tje wou.
Gezellig, hè, drie topics vol tegenargumenten en haalbaarheidsanalyses en dan komt er zoiets achteraan, ongehinderd door discussie of feiten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:50 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Wilders for Premier! Mijn stem heeft ie!
Hallo!quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misshien wordt hij vlak voor de verkiezingen ook wel kapot geschoten, en dan in tegenstelling tot Pimmetje 2 zetels halen. Dat zou een grap zijn![]()
Ik vind dat zowiezo vrij typerend voor Wilders stemmers.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gezellig, hè, drie topics vol tegenargumenten en haalbaarheidsanalyses en dan komt er zoiets achteraan, ongehinderd door discussie of feiten.
beter dan de PvdA, er is echt niks waar ze zich niet mee willen bemoeien. Een 10 miljoen punten plan zou nog niet voldoende zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Typisch dat altijd mensen die inhoudelijk niks te melden hebben met dit soort 10 punten lijstjes komen en dan claimen helder en duidelijk te zijn... Doet me denken aan Pimmetje die een regeerakkoord van 1 a4-tje wou.
Liever geen boek dan een te dik boek?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:00 schreef McCarthy het volgende:
[..]
beter dan de PvdA, er is echt niks waar ze zich niet mee willen bemoeien. Een 10 miljoen punten plan zou nog niet voldoende zijn
Ik denk niet dat Wildersstemmers niet eens weten wat een haalbaarheidsanalyse is, dus spaar je de moeite...quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gezellig, hè, drie topics vol tegenargumenten en haalbaarheidsanalyses en dan komt er zoiets achteraan, ongehinderd door discussie of feiten.
doet me eerder denken aan chakra's dan aan politieke punten...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:18 schreef Invictus_ het volgende:
Volgens mij zit er een anatomische logica in het aantal punten.
Absoluut, maar dat is als Nationaal Populist niet te ondervangen. Punt elf was waarschijnlijk "Van Lego kun je Alles Maken!"quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doet me eerder denken aan chakra's dan aan politieke punten...
"Maar je mag er geen Moskee mee bouwen"quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:23 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat is als Nationaal Populist niet te ondervangen. Punt elf was waarschijnlijk "Van Lego kun je Alles Maken!"
Tou-fucking-ché!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"Maar je mag er geen Moskee mee bouwen"![]()
ja idd zo zat datquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Voor een grondwetswijziging moet het volgende gebeuren:
Eerste kabinetsperiode
>50% van de 2e kamer moet voor stemmen (minimaal 76 v/d 150)
>50% van de 1e kamer moet voor stemmen (minimaal 38 v/d 75)
Het volgende kabinetsperiode:
2/3 van de 2e kamer moet voor stemmen (minimaal 100 v/d 150)
2/3 van de 1e kamer moet voor stemmen (minimaal 50 v/d 75)
Een grondwetswijziging is dus heel lastig, en voor zo'n voorstel als die van Wilders zelfs praktisch onmogelijk.
Goh niet eens te soft voor je?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:54 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Ik ken me er in grote lijnen wel in vinden eigenlijk.
Tja, om een vijand te bevechten moet je hem vaak met eigen wapens bevechten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:20 schreef RM-rf het volgende:
Als je op zoek gaat naar een land dat ongeveer de regels van Wilders opvolgt... kom je waarschijnlijk uit op Saoedie Arabie, hooguit met het verschil dat het daar de 'moslim-ciultuur' is die als leit-kultur in de grondwet staat...
verder heeft saoedie arabie veel overeenkomsten, hele harde lijfstraffen, direkte overheidsinvloed op de Imams en scholen, het vervolgen van andere religies dan de 'vastgestelde juiste'..
verder geen belastingen en zeer goedkope en toegankelijke zorg .....
Het komt zelfs zo zeer overeen dat je bijna het idee zou krijgen dat Wilders zijn ideeen over een staatsbestel letterlijk één-op-één van het bestel in Saoedie-Arabie zou hebben gekopieerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |