abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36222779
Weten jullie ongeveer de prijzen van een stucadoor ? Dus het totaal plaatje
voor een woonkamer van ongeveer 30 m2 ? (waarvan 1 lange wand uit glas bestaat)

alvast bedankt
Just did it
pi_36222830
30 m2 stucadoren kost je denk ik rond de 500 euro
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:06:40 #3
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_36222961
wow.. hier ga een tvp zetten..
ben erg nieuwsgierig..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_36223063
mischien nog handig om mijn plattegrond erbij te zetten

Just did it
pi_36223355
Met welk programma is die plattegrond gemaakt?

-edit-
ah, hij komt van de projectontwikkelaar.
pi_36223433
Damn, mooi huis
pi_36223904
wij betaalden ¤10,- per vierkante meter, dit was echter wel zwart...
Huh?
pi_36224205
16,- per M2 all-in
pi_36224231
Moet er gespact worden of echt pleisterwerk?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_36224321
Fijn stucwerk, 30m2 is een klein oppervlak. Ik denk dat je uit moet gaan van 700 euro. Dat komt neer op ongeveer 23 euro/ m2. Uitgangspunt is dat het geen beunhaas is en gewoon wit. Je kan het natuurlijk goedkoper regelen, maar dit is de gangbare prijs.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:18:31 #11
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_36224365
Waar vind je een stucadoor zonder een wachttijd van 3 maanden?
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:40:46 #12
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_36224894
Ik was tijdens de bouwvak 400 euro kwijt voor +/- 50 vierkante meter, misschien iets meer. Was wel zwart. Zijn 2 man 2 dagen mee bezig geweest. Inclusief gips.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:40:46 #13
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_36224895
Hoe zit het eigenlijk met het berekenen van de m2 ?
Gaat een stucador uit van de grootte van de kamer (in bovenstaand voorbeeld dus 30m2) of van de werkelijk te stucadoren oppervlakte (lxh van elke muur) ?
pi_36225114
Bij mij gingen ze inderdaad per muur van lengte keer hoogte uit.
pi_36225152
Wandoppervlak. Volgens mij is dat toevallig net zoveel als het vloeroppervlak in dit geval.
pi_36225161
m2 van de muren. Het zou mooi zijn als hij dit deed op basis van de kamer grootte. Hij gaat natuurlijk uit hoeveel werk hij er aan heeft.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_36225478
het is inderdaad ongeveer 28 m2 aan echte muur. Ik ken iemand die het zwart kan doen maar ik heb nog geen prijs opgave gehad.

De rest van mijn huis laat ik (ook zwart) behangen met glasvezel behang.
Just did it
pi_36226730
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:01 schreef Sandertje het volgende:
het is inderdaad ongeveer 28 m2 aan echte muur. Ik ken iemand die het zwart kan doen maar ik heb nog geen prijs opgave gehad.

De rest van mijn huis laat ik (ook zwart) behangen met glasvezel behang.
Zwart zul je rond de 15 euro / m2 zitten
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:30:18 #19
34839 4br4x4s
Enjoy the silence
pi_36245556
Ons huis is gedaan voor ongeveer ¤ 16,75 / m2. Dat was wit. In totaal 220 m2, geheel glad en het ziet er echt strak uit. Zelfs onze langste wand van 13,5m.
pi_36246722
vierkante meter prijs hangt natuurlijk ook af van het te stucen aantal vierkante meters. 30 m2 is bijvoorbeeld weinig.

16,75 euro/m2 voor 220 m2 is dan wel weer goedkoop voor iemand die het wit doet.
pi_36329466
Gemiddelde prijs is rond de ¤20,- per vierkante meter voor wit, en ¤15,- als je het zwart laat doen
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:19:31 #22
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_36330037
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:03 schreef DeStedebouwer het volgende:
vierkante meter prijs hangt natuurlijk ook af van het te stucen aantal vierkante meters. 30 m2 is bijvoorbeeld weinig.

16,75 euro/m2 voor 220 m2 is dan wel weer goedkoop voor iemand die het wit doet.
Ik vind idt nogal prijzen als ik eerlijk moet zijn.

Ik kan veel goedkopere stucadoors regelen die echt topwerk afleveren. Zo betaalde ik zelf 13.50 per m2 (ex BTW) voor 15 m2.

Overigens scheelt het BTW tarief naarmate de leeftijd van je huis. Als je huis ouder is dan 30 jaar is het 6%, is je huis jonger dan 19%.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_36330511
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik kan veel goedkopere stucadoors regelen die echt topwerk afleveren. Zo betaalde ik zelf 13.50 per m2 (ex BTW) voor 15 m2.

Overigens scheelt het BTW tarief naarmate de leeftijd van je huis. Als je huis ouder is dan 30 jaar is het 6%, is je huis jonger dan 19%.
Check voor de gemiddelde prijzen gewoon even bouwkostenonline.nl
Voor 100% sausklaar met als ondergrond betonsteen betaal je gemiddeld ¤17.75 de vierkante meter
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:58:23 #24
65960 sanger
pi_36331356
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Check voor de gemiddelde prijzen gewoon even bouwkostenonline.nl
Voor 100% sausklaar met als ondergrond betonsteen betaal je gemiddeld ¤17.75 de vierkante meter
Ik geloof best dat dat daar staat. Alleen is mijn ervaring dat het flink goedkoper kan. Ook voor sausklaar met als ondergrond baksteen.

Of heb ik gewoon goede connecties dan?
pi_36333308
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik geloof best dat dat daar staat. Alleen is mijn ervaring dat het flink goedkoper kan. Ook voor sausklaar met als ondergrond baksteen.
kan zeker goedkoper...uit ervaring kun je van de prijs die op de site staat na wat zoekwerk zo'n 10% aftrekken voor een daadwerkelijke marktprijs
quote:
Of heb ik gewoon goede connecties dan?
ik denk t
pi_36334725
Wij hebben nu een offerte voor EUR 7,50 per m2 (zwart) inclusief materiaal. Maar dat is voor plafond (is goedkoper dan muren). Is voor 90m2 plafond.

Volgende week donderdag komt een stucadoor die toen ik in Rotterdam woonde mijn woonkamer heeft gespackt. Daar krijgen we dan ook een offerte van). Als ik die binnen heb, zal ik wel even melden wat dat kost.

Het is erg handig dat als je je muren laat spuiten, dat je het materiaal op kleur neemt. Is niet eens zoveel extra (hebben ze me verteld), maar het scheelt je wel 2x schilderen. Enneh.... als je het plafond niet in de kleur wit laat spuiten, wordt het mooi grijs
pi_36336007
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef arithaterhorst het volgende:
Enneh.... als je het plafond niet in de kleur wit laat spuiten, wordt het mooi grijs
Bedankt voor de tip!
pi_36336059
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij hebben nu een offerte voor EUR 7,50 per m2 (zwart) inclusief materiaal. Maar dat is voor plafond (is goedkoper dan muren). Is voor 90m2 plafond.

Volgende week donderdag komt een stucadoor die toen ik in Rotterdam woonde mijn woonkamer heeft gespackt. Daar krijgen we dan ook een offerte van). Als ik die binnen heb, zal ik wel even melden wat dat kost.

Het is erg handig dat als je je muren laat spuiten, dat je het materiaal op kleur neemt. Is niet eens zoveel extra (hebben ze me verteld), maar het scheelt je wel 2x schilderen. Enneh.... als je het plafond niet in de kleur wit laat spuiten, wordt het mooi grijs
Waarom is het plafond goedkoper?
pi_36338925
En waarom zou het grijs worden? WIj hebben hier ook een hele kamer laten spuiten (wanden en plafond) kostte beiden evenveel en was gewoon standaard wit.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36339663
Oh, handig.
Heb ook nog nieuw plafond nodig.
Hoe regel je 'mannetjes'?
pi_36342402
Die prijzen sta ik van te kijken. Mijn woonkamer word ook compleet gestuct. Wanden en plafond en dan laat op het plafond langs de muren een "strook"van 10-12 cm wat dikker stuccen. Een soort plint op het plafond.

Kost me alles bij elkaar rond de 2000 euro incl alles met 6% btw. plafond is ongeveer 32m2. muren zijn 2,70 hoog. Reken maar uit hoeveel muur je dan hebt. Alle radiatoren zijn eraf, scheelt ook werk.

Ik wil het overigens voor die 6% niet zwart. Met een bon heb je garantie.....Heb wat stuccers van marktplaats geplukt. ff gekeken of ze bij de KvK staan ingeschreven en 2 referenties van aannemers gevraagd. DIe ik nu heb gekozen is daar meerdere malen terug gevraagd. Iemand die slecht stuct wordt echt niet teruggevraagd... denk ik dan....

Overigens heb ik wel besloten al het oude stuc werk van de muur te bikken. geeft uiteindelijk beter resultaat.

Wat de kleur betreft. Gewoon stucwerk schijn je toch nog te moeten sausen.... Helaas kreeg ik van meerdere te horen. Het wordt wel wit, maar niet superstrak egaal wit.

wat d em2 prijs betreft. de meeste zitten tussen de 12,50 en 17,50. Plafond, mijn ervaring , is wat duurder omdat ze dat minder leuk vinden, boven je hoofd werken....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_36343954
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wanden moeten ze doordat het metselwerk is uitvlakken. Een plafond is vaak een breedplaatvloer en die is in de fabriek al glad afgewerkt. Dat scheelt dus.
pi_36343979
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:30 schreef Igraine het volgende:
En waarom zou het grijs worden? WIj hebben hier ook een hele kamer laten spuiten (wanden en plafond) kostte beiden evenveel en was gewoon standaard wit.
Als je een stucadoor hebt die een beetje meedenkt doet ie het ook gewoon zo, wit dus. Maar in principe is het spuitwerk standaard grijs.
pi_36344013
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef sanger het volgende:

[..]

13,50 * 1,19 = 16,06 euro

Zoveel scheelt dat dus niet met 16,75 euro
pi_36364629
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef Raissa het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Dat zei onze stucadoor, en dat zie ik ook wel op marktplaats staan.

[ Bericht 1% gewijzigd door arithaterhorst op 25-03-2006 21:15:59 (laatmaar...) ]
pi_36364725
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:30 schreef Igraine het volgende:
Dan heb je stuc op kleur gehad denk ik. Roodband droogt niet wit op, tenzij er een kleurtje in zit.

De vorige keer heb ik het laten spacken, en vergeten hierom te vragen. Naderhand zei de stucadoor iets in de trant van 'Had het maar gezegd'. Dus toen kon ik latexen.... 2x

Wel leuk om te horen dat de taxateur van het huis later een paar keer een opmerking maakte dat het stucwerk er zo strak uitzag. Daarom dat hij dus a.s. donderdag weer een offerte mag komen geven. Maar nu dus wel in de kleur wit

P.S. Gompy heeft eigenlijk gelijk... Ik draai het om... Plafonds zijn idd duurder dan wanden.

[ Bericht 24% gewijzigd door arithaterhorst op 25-03-2006 21:15:19 (plafonds vs wanden) ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 21:15:26 #37
64781 bonke
pipo koeie
pi_36364841
in 9 jaar tijd zijn de prijzen wel flink omhoog gegaan zeg
9 jaar terug betaalde ik fl 12.50 per mtr2 ( zwart ) en all in
als ik et zo bekijk zijn de zwartwerk prijzen dus ongeveer verdrievoudigt
pies on joe toe
pi_36366711
@ariterhorst, heeft die beste kerel die jou een offerte heeft gegeven nog een email adres ? Waar zit hij ergens ?

Vraagje in het algemeen, er wordt gesproken over spuiten.... Ik ga steeds uit van stuccen is strak maken en dus alles helemaal glad. Mij is verteld dat dat wel "wit" wordt, maar niet straks egaal wit en je dta dus eigelijk nog moet latexen...

Hebben jullie het over spuiten en dus een relief erin ? spachtelputz heet dat geloof ik ?

Het liefste heb ik na het stucwerk gewoon alles superstraks wit en dat je dat niet meer hoeft te saucen, maar dat kan niet begrijp ik??? leg ff uit in jip en janneke taal...
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_36367237
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:10 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

Dan heb je stuc op kleur gehad denk ik. Roodband droogt niet wit op, tenzij er een kleurtje in zit.

De vorige keer heb ik het laten spacken, en vergeten hierom te vragen. Naderhand zei de stucadoor iets in de trant van 'Had het maar gezegd'. Dus toen kon ik latexen.... 2x
Nee, wij hebben het laten spuiten, dat gebeurt niet met roodband maar met Brander Crystal. Dat is gewoon standaard wit.
pi_36367275
Oh ja, woont hij in rotterdam dan? Wij wonen daar ook in de buurt en hebben nu een offerte liggen van de stucadoor die het vorige werk gedaan heeft. Maar als hij zo goed is, heb je misschien een emailadres van hem, of wil je misschien zijn naam ofzo naar mij mailen? Emailadres staat in profiel.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 23:17:25 #41
34839 4br4x4s
Enjoy the silence
pi_36367613
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 22:32 schreef Gompy58 het volgende:
...

Het liefste heb ik na het stucwerk gewoon alles superstraks wit en dat je dat niet meer hoeft te saucen, maar dat kan niet begrijp ik??? leg ff uit in jip en janneke taal...
Wij hebben alles strak laten stuken. Volgens onze stukadoor kan dat niet in kleur; het resultaat is dus een ietwat grijze muur. Wil je 'm wit dan zul je moeten sauzen.

Spachtelputz kan wel in allerlei kleuren.

Er is overigens nog iets waar je misschien aan moet denken: glad stukwerk is veel zachter dan spachtelputz. Je stoot er dus makkelijk stukjes uit of deuken in.
pi_36379768
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 23:00 schreef Igraine het volgende:

Oh ja, woont hij in rotterdam dan? Wij wonen daar ook in de buurt en hebben nu een offerte liggen van de stucadoor die het vorige werk gedaan heeft. Maar als hij zo goed is, heb je misschien een emailadres van hem, of wil je misschien zijn naam ofzo naar mij mailen? Emailadres staat in profiel.
Zie email
  zondag 26 maart 2006 @ 16:48:32 #43
65960 sanger
pi_36380903
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 23:32 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

13,50 * 1,19 = 16,06 euro

Zoveel scheelt dat dus niet met 16,75 euro
Fout...

13.50 * 1.06 = 14.31 en dat scheelt wel degelijk.

Buiten dat had ik "maar" 15 m2. En daar komen ze liever niet voor omdat het zo een klein oppervlak is. Bij grotere oppervlakten ben je gauw goedkoper uit. Zo weet ik dat de stucadoor die het bij ons gedaan heeft grotere klussen voor ca. 8.50 per m2 doet.
pi_36381720
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 22:58 schreef Igraine het volgende:

[..]

Nee, wij hebben het laten spuiten, dat gebeurt niet met roodband maar met Brander Crystal. Dat is gewoon standaard wit.
Brander is vaak op kleur. In het huis waar we nu zitten zit er brander op. Met Roodband kan ook, is goedkoper (mijn budget was toen vrij klein) maar dan moet je 2x latexen. Brander zit volgens mij ook iets in om het harder te maken dan normaal gips. Dus minder snel beschadigingen. En het is gewoon beter spul.

In ons huis hebben we ook brander. Grote voordeel is dat je het gewoon kan schoonmaken. Naast de vaatwasser zit het ook en dat borstel ik regelmatig met water schoon: je ziet er helemaal niets meer van dan.
pi_36387929
Ik betaalde voor mijn huis 15 euro per uur zwart, hij is een week bezig geweest.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 26 maart 2006 @ 21:16:02 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_36388200
http://www.rodudecoraties.nl

Daar hebben wij het laten doen en we zijn er nog steeds errug blij mee.
Uitstekende kwaliteit, keurige man en alles werd netjes afgeplakt en dergelijke!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36389086
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef Troel het volgende:

Uitstekende kwaliteit, keurige man en alles werd netjes afgeplakt en dergelijke!
Almerehaven? Hmm... voorrijkosten ofzo?
  zondag 26 maart 2006 @ 21:43:47 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_36389107
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:43 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Almerehaven? Hmm... voorrijkosten ofzo?
Nou, Almere - IJsselstein was prima te doen, niks extra's voor betaald.
Nou weet ik niet precies waar dat nieuwe huis van Sandertje staat, maar hij woont nu nog in Almere

Maar je weet mijn mail als je meer wilt weten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36506165
Okee, ik zou twee mensen de offerte van de stucadoor laten weten.

De offerte is alsvolgt: hij komt zondag even kijken.

(wij hadden de afspraak verzet )
pi_36506504
Haha ok... Nou wachten we de zondag maar geduldig af..
pi_36667729
Nou, afgelopen zondag dus. Wij wachten (terwijl we een toplaag over de cementdekvloer heen smeren ).

Is er dus de hele dag niemand komen opdagen!! Terwijl er al eerder ook iets fout was gegaan met een afspraak. Dus voor ons: doei . Als het maken van afspraken nu al lastig gaat, komt ie er bij ons lekker niet in. Wat als er eens een probleem is ?!
Jammer voor hem, loopt hij een kleine 150 m2 spackwerk mis

Ik denk dat de eerste persoon die een offerte bij ons kwam doen het wel mag doen . Maar hij is op aanraden van een vriend van ons. Het duurt nog wel even eer er wordt gespackt, denk ik.

Want spacken gaat per m2, en het korrelpleisteren hebben we per uur. Dus laten we eerst korrelpleisteren want dat gaat sneller als ze geen rekening hoeven te houden met al gereed spackwerk .

P.S. Igraine & Gompy58: mocht een van jullie nog interesse hebben.... ik heb jullie het verkeerde telefoonnummer gegeven vrees ik
In de zoektocht naar hem, hebben we zijn broer gebeld want die stond wel in het telefoonboek... en via hem hebben we zijn nummer gekregen. Nu blijkt dat dat nummer in mijn telefoon staat, en niet die van de stucadoor zelf. Als jullie dat nummer willen hebben, mail ff
pi_36668466
Ik weet niet of deze site al bekend is, maar een collega van me heeft zo een goede (en tegen gunstig tarief) stukadoor gevonden. Aangezien je niet weet wat je in huis haalt zou ik zelf wel referenties vragen. www.klusbieder.nl
pi_36688877
Hoi,

Nou als hij zo lekker is met afspraken maken, laat dan maar haha. Ik wil natuurlijk wel iemand waar ik van op aan kan.

We hebben al een offerte liggen, dus die gaan we maar gewoon doen.
Maar bedankt anyway!
pi_36813311
Even een update:
De andere spacker (komt uit onze buurt) (die van 7,50 per m2) gaat a.s. donderdagavond met de voorbereidingen beginnen. Komen ze vrijdagavond ook nog, en zaterdag spacken.

Ik houd jullie op de hoogte van de resultaten

Deze man zei ook dat spack altijd wit is. Als het niet wit is, dan is het spuitgips. Feitelijk spuitbare roodband. Daarom zet het grijs uit dus. Heb ik even hier bij hoog en laag zitten beweren dat het dan spack op kleur was enzo....
pi_36813600
quote:
Op maandag 10 april 2006 08:20 schreef arithaterhorst het volgende:
Even een update:
De andere spacker (komt uit onze buurt) (die van 7,50 per m2) gaat a.s. donderdagavond met de voorbereidingen beginnen. Komen ze vrijdagavond ook nog, en zaterdag spacken.

Deze man zei ook dat spack altijd wit is. Als het niet wit is, dan is het spuitgips. Feitelijk spuitbare roodband. Daarom zet het grijs uit dus. Heb ik even hier bij hoog en laag zitten beweren dat het dan spack op kleur was enzo....
volgens mij kan t ook in kleur als ik het hier zo lees....
http://www.stucadoorsbedrijfeso.nl/net-book.php?op=cms&pageid=10&pageid_up=4

heb dat trouwens ook van andere spuiters gehoord. In de basis is het wit, maar ze kunnen er gewoon een kleurstofje doorheen mengen
pi_36814727
quote:
Op maandag 10 april 2006 08:20 schreef arithaterhorst het volgende:
Even een update:

haha Had ik toch gelijk, 7,50 is niet veel trouwens, is dat zwart? Wij betalen nu 11 voor het plafond (wit) en 14 voor de muren (kleur)
pi_37320061
Het resultaat van het spuitwerk: Onze verbouwing - Part II
  donderdag 27 april 2006 @ 00:47:02 #58
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_37332470
Weet iemand nog een goede stucadoor in Nijmegen toevallig?
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  donderdag 27 april 2006 @ 22:05:40 #59
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37359784
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:47 schreef Don_Tom het volgende:
Weet iemand nog een goede stucadoor in Nijmegen toevallig?
En in de buurt van Waalwijk?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40021979
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:30 schreef 4br4x4s het volgende:
Ons huis is gedaan voor ongeveer ¤ 16,75 / m2. Dat was wit. In totaal 220 m2, geheel glad en het ziet er echt strak uit. Zelfs onze langste wand van 13,5m.
Welke stucadoor had je?
pi_40022068
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef Troel het volgende:

Hoeveel betaalde je per m2?
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:35:27 #62
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40025114
Stucadoor in Groningen, iemand tips?

Gaat om een piepklein keukentje.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:23:45 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_40026886
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:47 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Hoeveel betaalde je per m2?
Als je me even mailt, zal ik de boel voor je opzoeken, de rekening ligt boven en heb ik zo niet bij de hand, maar dan kan ik het morgen voor je opzoeken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57718702
zou ik ook het mailadres of website mogen?
ik ben me aan het oriénteren op een goed bedrijf en dit klinkt positief!!
pi_57733974
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:26 schreef Gompy58 het volgende:
Ik wil het overigens voor die 6% niet zwart.
ik weet niet precies waarom, maar het verschil tussen zwart en wit is meer dan de btw. ik heb van twee voorbeelden gehoord waarbij het zwarttarief al ca. 15% lager was dan het wittarief (ex btw).
  maandag 31 maart 2008 @ 12:09:21 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_57734421
http://www.rodudecoraties.nl/

hmm, die staat ook al iets verder naar boven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator maandag 31 maart 2008 @ 17:01:22 #67
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_57740092
Wij hebben het toevallig vanochtend hier laten doen. ¤15,- per m2. Ziet er echt netjes uit en een vriendelijke nette vent. Eenmansbedrijfje uit Rotterdam.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 31 maart 2008 @ 17:11:53 #69
65960 sanger
pi_57740174
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij hebben het toevallig vanochtend hier laten doen. ¤15,- per m2. Ziet er echt netjes uit en een vriendelijke nette vent. Eenmansbedrijfje uit Rotterdam.
Behang- of sausklaar? En hoeveel meter in totaal?
pi_57740256
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:11 schreef sanger het volgende:

[..]

Behang- of sausklaar?
Yup.
  maandag 31 maart 2008 @ 17:16:22 #71
65960 sanger
pi_57740263
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:15 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Yup.
Welke van de twee
pi_57740266
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:15 schreef Five_Horizons het volgende:

Yup.
Ehm... was dat geen of/of-vraag?
  maandag 31 maart 2008 @ 17:16:53 #73
65960 sanger
pi_57740272
En hoeveel meter in totaal?
pi_57740316
Ik las alleen sausklaar

Behangen negeer ik automatisch

20 m2
  maandag 31 maart 2008 @ 17:21:17 #75
65960 sanger
pi_57740373
Nette prijs Zeker bij zo een relatief klein oppervlak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')