abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:31:41 #271
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_36247850
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:29 schreef maartena het volgende:

[..]

Je kunt ook niet ontkennen dat de Moslims in Nederland niet voor problemen hebben gezorgd.
Dat is prima te ontkennen. 'De' moslim bestaat bijvoorbeeld al niet. En er zijn meerdere oorzaken aan te wijzen dan alleen 'de' moslim, voor de zaken die jij aankaart.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:31:51 #272
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36247858
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:30 schreef Meki het volgende:
ik ga me niet racistisch gedragen omdat iemand zwart is
Vooroordelen over Nederlanders en/of Blanken is net zo goed racisme.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:33:01 #273
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36247908
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef Verbal het volgende:
Dat is prima te ontkennen. 'De' moslm bestaat bijvoorbeeld al niet.

V.
Wellicht moet het woord "Moslims" vervangen worden door "niet-westerse allochtonen". Dat zijn er zo'n 1,6 miljoen geloof ik, en daarvan zijn er bijna 1 miljoen Moslim.

Zo beter?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36247930
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

heb je dan OOIT een dergelijk GEDEGEN onderzoek gelezen? waarschijnlijk niet, anders had je dit niet gezegd
Kom jij eens met een onderbouwing lulhannes. Je beweert van alles, en wat je hebt onderbouwd zal ik even opsommen:

pi_36247959
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:30 schreef Seneca het volgende:
Wat niets af doet aan het feit dat er ook voor jouw stelling argumenten zijn aan te voeren (genoegdoeningsaspect voor de slachtoffers, etc.)
Ik heb inderdaad ook van die onderzoeken gehoord. Maar ik kies altijd voor de mensen die wel het beste met elkaar voor hebben. Mensen die zich daar niet aan houden staan bij mij volledig onderaan de ladder. Als een crimineel zich blijft misdragen past hij niet in de maatschappij die ik voor ogen heb en moet hij daar uit weg worden gehouden (zie het als een soort van TBS). Ik heb absoluut geen behoefte die mensen actief te laten reintegreren, laat ze zelf maar de eerste stap zetten in de richting van een beter leven, overigens als ze dat dan eenmaal gedaan hebben ben ik er voor hen want ik ben wel vergevingsgezind.
pi_36247960
quote:

[..]

Je kunt ook niet ontkennen dat de Moslims in Nederland niet voor problemen hebben gezorgd. De problemen met integratie, Nederlands leren, werken ipv uitkering trekken, criminaliteit, etc, etc, etc.... dat zijn allemaal reeële problemen. De werkloosheidscijfers on criminaliteitscijfers onder allochtonen liegen er niet om.

Natuurlijk is Wilders een idioot en een gevaarlijke gek, maar jij, Meki, staat extreem aan de andere kant en doet alsof er helemaal geen problemen zijn. En dat is in mijn ogen net zo gevaarlijk als Wilders zelf.

Ik ontken niet dat er problemen zijn
er zijn met elke groep problemen , ook met Nederlanders ook met Polen ook met Marokkanen ook met Turken . oftewel met iedere bevolkingsgroep

Maar welke groep wordt uitgekost in deze samenleving ???
Enkel Moslims en allochtonen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:34:16 #277
136 V.
pi_36247969
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kom jij eens met een onderbouwing lulhannes. Je beweert van alles, en wat je hebt onderbouwd zal ik even opsommen:

*impressive*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36247998
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Neem nou een kijkje op Telegraaf-reacties kijk naar de opinies en dat bevestigen allemaal dat de merendeel van Nederlanders over Moslims slecht denkt
Wacht. Dus als ik alleen maar negatieve nieuwsberichten over Moslims in de Telegraaf lees, dan is dat zogenaamd eenzijdige berichtgeving.

Maar als diezelfde krant vervolgens alleen maar negatieve meningen van Nederlanders over moslims laat zien, dan is dat zogenaamd wel een realistisch beeld van de werkelijkheid?

Wees eens consequent Meki. Het merendeel van de Nederlandse bevolking denkt helemaal niet zo slecht over Moslims. Het feit dat Wilders maar een zetel heeft in de 2e kamer toont dat wel aan.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_36248008
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef maartena het volgende:

[..]

Vooroordelen over Nederlanders en/of Blanken is net zo goed racisme.
Wilders heeft nu alle kenmerken van Hitler
dat is geen vooroordeel maar een feit
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:35:43 #280
136 V.
pi_36248030
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Meki.... puhleeeeeese

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36248059
quote:

[..]

Je kunt ook niet ontkennen dat de Moslims in Nederland niet voor problemen hebben gezorgd. De problemen met integratie, Nederlands leren, werken ipv uitkering trekken, criminaliteit, etc, etc, etc.... dat zijn allemaal reeële problemen. De werkloosheidscijfers on criminaliteitscijfers onder allochtonen liegen er niet om.
De vraag is welke rol de islam speelt in dit alles. En als het al zo is, waarom speelt het christendom geen rol bij antilliaanse en surinaamse criminelen ?
pi_36248111
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef Seneca het volgende:

[..]

Wacht. Dus als ik alleen maar negatieve nieuwsberichten over Moslims in de Telegraaf lees, dan is dat zogenaamd eenzijdige berichtgeving.

Maar als diezelfde krant vervolgens alleen maar negatieve meningen van Nederlanders over moslims laat zien, dan is dat zogenaamd wel een realistisch beeld van de werkelijkheid?

Wees eens consequent Meki. Het merendeel van de Nederlandse bevolking denkt helemaal niet zo slecht over Moslims. Het feit dat Wilders maar een zetel heeft in de 2e kamer toont dat wel aan.
Het beeld over de media over Moslims zegt me genoeg .
ik ben hier niet de enige die daarover klaagt maar bijna elke allochtoon is de uitkotsen van de media beu.

de media toont dit wel aan . het steunen van Wilders toont dit ook aan
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:37:48 #283
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36248127
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:35 schreef Meki het volgende:
Niet alle kenmerken. Enkele kenmerken, zoals het feit dat hij een verschil tussen Moslims en Joods/Christenlijken wil vast leggen in de Grondwet. En dat is inderdaad ziekelijk, en komt ontzettend veel overeen met het partijprogramma van de NSDAP.

Wilders is niet oorlogszuchtig en wil niet Vlaanderen terug gaan veroveren als 1 "Groot Nederland" zoals Hitler dat wilden met oud-Duitse gebieden.

Maar zeg eens Meki..... mocht Wilders op een of andere manier aan de macht komen, wat ga jij dan doen?
-
pi_36248132
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:36 schreef gelly het volgende:
De vraag is welke rol de islam speelt in dit alles. En als het al zo is, waarom speelt het christendom geen rol bij antilliaanse en surinaamse criminelen ?
Ik denk dat de godsdienst alleen een rol speelt bij moslimterroristen. De gewone huis, tuin en keuken crimineel heeft waarschijnlijk niet eens een Koran.
pi_36248161
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ontken niet dat er problemen zijn
er zijn met elke groep problemen , ook met Nederlanders ook met Polen ook met Marokkanen ook met Turken . oftewel met iedere bevolkingsgroep

Maar welke groep wordt uitgekost in deze samenleving ???
Enkel Moslims en allochtonen
Behalve een paar idioten zoals Wilders in de politiek hoor ik eigenlijk vrij weinig dat mensen Moslims uitkosten. Extermistische moslims ja, maar die worden niet uitgekost om hun geloof, maar om hun terrorististische neigingen.

Als er eens een autochtoon negatief in het nieuws komt, zal ik dat net zo goed veroordelen. Ik vind Wilders net zo goed een idioot als jij. Het is echter een statistisch FEIT dat criminele delicten procentueel gezien vaker voorkomen onder allochtonen, dus dan is het niet zo gek dat mensen allochtonen met een schuin oog gaan bekijken.

Dat wil nog steeds niet zeggen dat allochtonen zo zijn, maar onbewust weet je dat de kans groter is dat je wordt beroofd door een Marrokkaan dan door een Nederlander. Dat is geen vooroordeel, de statistieken wijzen dat uit. En die statistieken veroorzaken allochtonen toch echt zelf.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_36248203
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:38 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik denk dat de godsdienst alleen een rol speelt bij moslimterroristen. De gewone huis, tuin en keuken crimineel heeft waarschijnlijk niet eens een Koran.
Die mening deel ik ook, maar waarom wordt er dan zo op de islam gehamerd als oorzaak van alle ellende ? Er worden allerhande kruisverbanden getrokken die niet op feiten berusten maar op aannames. Wilders doet niet anders.
pi_36248218
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Het beeld over de media over Moslims zegt me genoeg .
ik ben hier niet de enige die daarover klaagt maar bijna elke allochtoon is de uitkotsen van de media beu.

de media toont dit wel aan . het steunen van Wilders toont dit ook aan
Waar heb je het toch over? Bijna niemand in dit topic steunt Wilders. Bijna niemand in dit land steunt Wilders, anders hadden er wel meer mensen op hem gestemd. De man heeft maar EEN zetel. EEN! Dat betekent dat hij nog niet eens 1% van de Nederlandse bevolking vertegenwoordigt.

En geef mij eens een recent voorbeeld dan van allochtonen die worden uitgekotst in de media.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:41:39 #288
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36248273
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:36 schreef gelly het volgende:

De vraag is welke rol de islam speelt in dit alles. En als het al zo is, waarom speelt het christendom een rrol bij antilliaanse en surinaamse criminelen ?
Goed punt. De criminaliteitscijfers en werkloosheidscijfers zijn onder Surinamers en Antilianen minstens net zo hoog.

Daar hoor je Wilders trouwens helemaal niet over, hij heeft in het verleden al eens in artikelen te kennen gegeven dat hij Islamitische verenigingen wil verbieden, maar ik weet uit eigen ervaring dat er in Amsterdam diverse Surinaamse kerkelijke gemeenschappen zijn die een eigen gesloten vereniging hebben en alles op z'n Surinamees doen.

Maar DAAR hoor je Wilders niet over, blijkbaar zijn Surinamers westerlijk genoeg voor hem.

Een ander leuk nieuwtje trouwens: Nederland werd niet voor niets Europees Kampioen Honkbal. Dat was niet omdat wij Nederlanders zo van die sport houden, maar omdat het Nederlandse team voor de helft bestaat uit Antilianen, en het op de Antillen een van de grootste sporten is.
-
pi_36248277
quote:

[..]

prcs, dit is gewoon tuig dat blowend, zuipend en inbrekend door het leven gaat.

de Islam heeft daar helemaal niets mee te maken.
Tuurlijk vieren ze Rammadan enzo, maar ik vier ook Kerstmis terwijl ik helemaal niets met geloof heb.
Dit geld ook voor veel moslim jongeren, ze pakken net als mij alleen de leuke dingen van het geloof.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36248286
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef maartena het volgende:

[..]

Niet alle kenmerken. Enkele kenmerken, zoals het feit dat hij een verschil tussen Moslims en Joods/Christenlijken wil vast leggen in de Grondwet. En dat is inderdaad ziekelijk, en komt ontzettend veel overeen met het partijprogramma van de NSDAP.

Wilders is niet oorlogszuchtig en wil niet Vlaanderen terug gaan veroveren als 1 "Groot Nederland" zoals Hitler dat wilden met oud-Duitse gebieden.

Maar zeg eens Meki..... mocht Wilders op een of andere manier aan de macht komen, wat ga jij dan doen?
en maar klagen dat Moslims afkeer hebben tegen de Joden
juist omdat Wilders denkt vanuit Joodse denkgedachte. en dat moet nu opgehouden zijn
de AIVD moet hem zo snel oppakken en hem uitleveren aan zijn thuisland Israel.

Ik ga niks doen , ik ga verder met me leven.
maar de extreministen wel die gaan wel iets doen tegen Wilders omdat hij dat gevraagd heeft
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:42:07 #291
136 V.
pi_36248296
quote:

[..]

Ik denk dat de godsdienst alleen een rol speelt bij moslimterroristen.
... en dan nog. Mohammed Atta dronk alcohol, gokte en had regelmatig een lapdancer op schoot. Ik betwijfel of hij wist hoe een koran eruit zag.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36248337
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

en maar klagen dat Moslims afkeer hebben tegen de Joden
juist omdat Wilders denkt vanuit Joodse denkgedachte. en dat moet nu opgehouden zijn
de AIVD moet hem zo snel oppakken en hem uitleveren aan zijn thuisland Israel.

Ik ga niks doen , ik ga verder met me leven.
maar de extreministen wel die gaan wel iets doen tegen Wilders omdat hij dat gevraagd heeft
Je bent een idioot, Meki. Je hebt net zo veel blinde haat in je als die Wilders die je zo verafschuwt.

Ow, en ik heb nog geen bronnen van je gezien. Nog nooit, trouwens.
pi_36248347
nog zo'n kneus met een internetaansluiting

die V. wéét het allemaal zo goed
pi_36248384
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:43 schreef JoPiDo het volgende:

Nee, ad hominem spelen is een sterke manier van discussie voeren.
pi_36248394
quote:

Als jij nou eens komt discusseren in plaats van je gal spuwen.
Fiets
pi_36248433
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:40 schreef Seneca het volgende:

[..]

Waar heb je het toch over? Bijna niemand in dit topic steunt Wilders. Bijna niemand in dit land steunt Wilders, anders hadden er wel meer mensen op hem gestemd. De man heeft maar EEN zetel. EEN! Dat betekent dat hij nog niet eens 1% van de Nederlandse bevolking vertegenwoordigt.

En geef mij eens een recent voorbeeld dan van allochtonen die worden uitgekotst in de media.
Telegraaf tegen de Marokkanen en Turken en de overige media ook

ik hoop dat niemand hem steunt. maar als ik kijk naar de opinie van Maurice de Hond

Zetels
De komende maanden gaat Wilders campagne voeren voor de Tweede Kamerverkiezingen. De oud-VVD’er denkt dat zijn partij tien tot vijftien zetels kan halen. In de laatste peiling van Maurice de Hond stond zijn partij nog op vijf zetels.

dit bewijst genoeg
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:45:37 #297
136 V.
pi_36248462
quote:
Introductie is niet nodig, ik had je al herkend als de token randdebiel.
quote:
Weet ik, maar ik blijf er bescheiden onder.

Maarreh... ga je nog echt een poging doen tot discussiëren, of blijft het bij je rabiate, hersenloze bruinhemdengeblaat?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36248519
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:44 schreef Meki het volgende:

[..]

ik hoop dat niemand hem steunt. maar als ik kijk naar de opinie van Maurice de Hond

Zetels
De komende maanden gaat Wilders campagne voeren voor de Tweede Kamerverkiezingen. De oud-VVD’er denkt dat zijn partij tien tot vijftien zetels kan halen. In de laatste peiling van Maurice de Hond stond zijn partij nog op vijf zetels.

dit bewijst genoeg
Wat begrijp je niet aan
quote:
De oud-VVD’er denkt dat zijn partij tien tot vijftien zetels kan halen.
Dat denkt Wilders zelf, oftewel dat hoopt hij.

Maurice de Hond vind ik trouwens ook niet altijd even betrouwbaar.

En waar heb je deze cijfers vandaan?
Fiets
pi_36248530
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:45 schreef Verbal het volgende:
Maarreh... ga je nog echt een poging doen tot discussiëren, of blijft het bij je rabiate, hersenloze bruinhemdengeblaat?

V.
Ik ga voor antwoord B.

S.
pi_36248532
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Zetels

dit bewijst genoeg
Dus omdat Wilders DENKT dat hij vijftien zetels kan halen, is de Nederlandse bevolking voor Wilders. Who cares wat Wilders denkt? En Maurice de Hond staat er om bekend dat zijn peilingen niet erg betrouwbaar zijn. En al ZOU wilders vijf zetels halen, dan is dat nog steeds geen 10% van de Nederlandse bevolking. Dat betekent dus dat 90% blijkbaar NIET voor Wilders is. En dan wilde jij nog beweren dat Nederland Wilders steunt?

En Meki, ik vroeg om een VOORBEELD waarin Marrokannen en Turken door de media uitgekotst worden. Je kunt wel eindeloos blijven herhalen dat de media tegen allochtonen is, maar dat maakt het nog niet waar. Kom nu gewoon eens een keer met een fatsoenlijke bron waaruit blijkt dat de Telegraaf en de overige media tegen de Turken en Marrokanen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')