Golfer!quote:
Ik ben Ghandi, volgens die test.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:15 schreef Morwen het volgende:
Golfer!
Wie ben jij![]()
Internet testje : WHAT FAMOUS LEADER ARE YOU?
Ff kijken of wij een beetje matchen![]()
Ook al zo'n menslievend gedrocht dusquote:
Wie was jij dan, volgens die test?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
Ook al zo'n menslievend gedrocht dus![]()
Eh, wij moeten echt gaan upgraden naar deze tijd hoor![]()
Die morfine begint al lekker door te werken, hehquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie was jij dan, volgens die test?
Laat me raden:
Moeder Theresa zeker.
Niets mis met ouderwetse opium, hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
Die morfine begint al lekker door te werken, heh![]()
Ik las pruimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Niets mis met ouderwetse opium, hoor.
Een lekkere pruim op zijn tijd is ook niet mis.quote:
Slaap lekker, ouwe menslievende zuurpruimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Een lekkere pruim op zijn tijd is ook niet mis.![]()
Maar deze ouwe zuurpruim gaat nu zich even laten instoppen door de verpleging.
Ben er nog steeds niet aan gewend, stomme test. Krijg er gewoon nachtmerries van. Zie mezelf steeds langzaam transformeren naar moeder Theresaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook al zo'n menslievend gedrocht dus![]()
Eh, wij moeten echt gaan upgraden naar deze tijd hoor![]()
Waarom moest je daar zo'n herrie bij maken. Tssss... wilde nog wel uitslapenquote:
Sorry ik liet een ondersteek vallenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom moest je daar zo'n herrie bij maken. Tssss... wilde nog wel uitslapen![]()
Hoe kun je op de verkeerde manier uitgeslapen zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef sararaats het volgende:
ik ben uitgeslapen, alleen niet op de goeie manier
ik mail je wel eventjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kun je op de verkeerde manier uitgeslapen zijn
Ow dear. Is het zo spannend?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:40 schreef sararaats het volgende:
ik mail je wel eventjes
Nou, ik was blij dat de batterijtjes van mijn gehoorapparaat op waren.quote:
Ze sliepen er heerlijk doorheenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:33 schreef anneVi het volgende:
![]()
![]()
zeker zin in een rustig middagje, zuster Bluezz?
Volgens mij heb je slaaptabletjes in de toetjes gedaan, iedereen ligt voor pampus voor de tvquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze sliepen er heerlijk doorheen
Vanavond lekker snoezelen met zijn allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |