Haal eerst even uw wasje binnen meneer lafferquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
jaaah, dat past precies in mijn straatje![]()
lolquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haal eerst even uw wasje binnen meneer laffer![]()
[afbeelding]
ben erweerquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:27 schreef ElisaB het volgende:
Iemand laffer nog gezien?
Hij holde naar binnen bij een mevrouw zonder t-shirtje en ik heb hem sindsdien niet weer naar buiten zien komen. Heb wel aan de deur staan luisteren en hoorde hem kreunen. Hij zal toch niet zn heup gebroken hebben of zo
die gebruik ik niet meer, ik kan toch niet meer zwanger wordenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haal eerst even uw wasje binnen meneer laffer![]()
[afbeelding]
gek?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:34 schreef sararaats het volgende:
en ik wou ook even kwijt dat ik me niet zo op m'n gemak voel op FOK!
Kijk maar uit, straks rolt die er af, dan moet je voortaan zittend plassenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef laffer het volgende:
[..]
die gebruik ik niet meer, ik kan toch niet meer zwanger worden![]()
Dan neem je het te serieus.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:34 schreef sararaats het volgende:
en ik wou ook even kwijt dat ik me niet zo op m'n gemak voel op FOK!
Owwwww, daar is ie weerquote:
doe ook maar niet, dat zal ze echt niet waarderenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef sararaats het volgende:
ik wou haar even zeggen dat ik een oogje op haar heb maar dat ik haar niet zal bombarderen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww, daar is ie weer
Zal ik je noten inpakken?
* ElisaB is goed met verband en pleisters
begin maar met plakkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks rolt die er af, dan moet je voortaan zittend plassen![]()
zal ik niet doen, ik ben eigenlijk op iemand andersquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:36 schreef laffer het volgende:
[..]
doe ook maar niet, dat zal ze echt niet waarderen![]()
ik vertrouw eropquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
zal ik niet doen, ik ben eigenlijk op iemand anders
maar toch, ze heeft iets wat mijn geliefde niet heeft
ik zal me gedragen
Iedereen is geloof ik "op" Bloesssssssssquote:
Vind jij het gek danquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef mazaru het volgende:
Iedereen is geloof ik "op" Bloesssssssss
![]()
Hij voelt ook jonger. En dat maakt hem nou juist zo aantrekkelijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:44 schreef sararaats het volgende:
ik vind de tagjes van de mods eigenlijk te bejaard klinken
ik vind dat laffer er jonger uitziet dan 40
Ik eigenlijk ook.quote:
mooi, wist je trouwens dat ik heel mooi haar hebquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gezocht, laffer. Gebrekje geen bezwaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |