quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:16 schreef murp het volgende:
maar waar heb je het over?
Je avatar bezorgt mij meer irritatie, een dildo die een droger neukt?quote:
Jij moet je bek houden. Mongool.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je avatar bezorgt mij meer irritatie, een dildo die een droger neukt?![]()
Dat een of andere onbelangrijke grafranddebiel meer zooi over zijn onbelangrijke leven online heeft gezet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh dat, ik snap die dingen nooit. Waarvoor staan ze d'r nou?
.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:25 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden. Mongool.
[..]
Dat een of andere onbelangrijke grafranddebiel meer zooi over zijn onbelangrijke leven online heeft gezet.
En nu zit ik dus met de gebakken voorhuidskankerperen.
NIET GOED WORD IK ERVAN!
Nee en wat jij er van vindt, dat vinden wij wel belangrijk wou je zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:25 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden. Mongool.
[..]
Dat een of andere onbelangrijke grafranddebiel meer zooi over zijn onbelangrijke leven online heeft gezet.
En nu zit ik dus met de gebakken voorhuidskankerperen.
NIET GOED WORD IK ERVAN!
Je post er toch! Achterlijke graatloze braadharing.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee en wat jij er van vindt, dat vinden wij wel belangrijk wou je zeggen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:28 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Je post er toch! Achterlijke graatloze braadharing.
Het pimp-hier-met-je-dual-screen-setup topic is op http://got.tweakers.net/quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:29 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
Ik zie ze nu weer in mn lijst staan. Dat constante achterlijke geknipper van die sterren! GGJAGJIGJAHOIERHGIO0YU0934Y09H[4YHI[RWIHGIEHAJEHJEGJREH'JSJK'SJ'FD
Ja meestal knip en plak ik het ff maar was te lui...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het pimp-hier-met-je-dual-screen-setup topic is op http://got.tweakers.net/
Achterlijke bosgladiool! LEZEN VERDOMME!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:30 schreef Agiath het volgende:
Als je erop klikt gaat het weg
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:34 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Achterlijke bosgladiool! LEZEN VERDOMME!
Nou bij mij blijven ze lekker weg lekker puhquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:34 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Achterlijke bosgladiool! LEZEN VERDOMME!
nu verklaart het je gedrag..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:41 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Doe mij maar liever MDMA oid.
Komen die bullshit theorieen weer over mensen die in plaats van naar een pretpark gaan een pilletje slikken weer...quote:
en je kan zeker niet slapen....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:46 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Komen die bullshit theorieen weer over mensen die in plaats van naar een pretpark gaan een pilletje slikken weer...
Rot toch op, versteende theemongool.
Typ eens fatsoenlijke zinnen. Drugsverslaafde viswikser.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:48 schreef murp het volgende:
dat je rustig achter je beeldscherm kan zitten... nouwja.... je zit wel lekker tegen die toetsen aan het rammen..
och.. je bent weer rustig... je Caps Lock staat weer uit...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:50 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Typ eens fatsoenlijke zinnen. Drugsverslaafde viswikser.
Als het je niet bevalt rot je maar op.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:53 schreef murp het volgende:
[..]
och.. je bent weer rustig... je Caps Lock staat weer uit...
pillenpatser![]()
WAT WEET JIJ VAN MIJN VADER!?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Is je vader een dief?
Hij heet Eugene en verzamelt theezakjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:56 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
WAT WEET JIJ VAN MIJN VADER!?
hardstikke goed... je zegt geen kanker meer in een zin... je begint met een hoofdletter en je eindigd met een punt..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:56 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt rot je maar op.
wat zei ik nou? beetje opletten in de les!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:56 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
WAT WEET JIJ VAN MIJN VADER!?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:57 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hij heet Eugene en verzamelt theezakjes.
Ben je mijn broer?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:57 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hij heet Eugene en verzamelt theezakjes.
etterquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:01 schreef livEliveD het volgende:
Oeh layout verneuken![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:48 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Niet met van die tyfussterren op mn netvlies.
Kloptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Je kan ze overigens uitzetten met a-patch. Tenminste, dat dacht ik. Ik zie ze in ieder geval niet meer en MSN zelf heeft de optie uitzetten niet. Dus dan zal het a-patch wel geweest zijn.
www.a-patch.tk
Graag gedaan
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |