vorige deeltjesquote:0-100 km/h: 3.1 seg.
Año de fabricación: 1994-1995 (Gran Bretaña)
Motor: V12 de 48 válvulas de 5927 cc con 4 turbocomprensores Garret T-2 (adaptado de un V8 modular del Lincoln MK VIII)
Potencia: 720 HP a 6600 rpm
Torque (máximo): 897 Nm a 4750 rpm
Transmisión: Caja de cambios manual
de cinco velocidades. Tracción posterior
Velocidad Límite: 376 km/h
Suspensión: Chasis y sistema de suspensión basados en el Jaguar XJ220
Frenos: de discos ventilados a las cuatro ruedas
Peso: 1600 kg
Otros: Sucesor del Ford GT 40
hoi googolquote:
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alleen als je van d'r sterretje een rondje maakt
een betere vraag is waarom ik niet naast Herban sta in de lijst. Aangezien het gesorteerd word op postaantallenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef LWaS het volgende:
Waarom staat MutZ haar icoontje eik niet in de OP?
In die goeie ouwe tijd at ik altijd rond deze tijdquote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef Googolplexian het volgende:
Lasagna-time!
brb (laat eten ... I know)
laat eten is ook laat schijten hequote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef Googolplexian het volgende:
Lasagna-time!
brb (laat eten ... I know)
Nou was je wel een keertje eerder.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja een beetje plaatjes uit mijn op pakken , zo kan ik het ook
Je bent nog trots ook op de knakker-lijst?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
een betere vraag is waarom ik niet naast Herban sta in de lijst. Aangezien het gesorteerd word op postaantallen![]()
ik ook van jouquote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef Hugster het volgende:![]()
Moesten jullie zo nodig terugkomen?
De borrelnoten gaan in vlokken tegen m'n monitor aan als ik aan MutZ moet denken.
daar hoor ik nog tussen danquote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
een betere vraag is waarom ik niet naast Herban sta in de lijst. Aangezien het gesorteerd word op postaantallen![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef Hugster het volgende:![]()
De borrelnoten gaan in vlokken tegen m'n monitor aan als ik aan MutZ moet denken.
Ik ook, toen ik nog gewoon af en toe naar school gingquote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef LWaS het volgende:
[..]
In die goeie ouwe tijd at ik altijd rond deze tijd![]()
en het is nog echt waar ook
Die goeie ouwe tijd duurt voor mij eeuwigquote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef LWaS het volgende:
[..]
In die goeie ouwe tijd at ik altijd rond deze tijd![]()
en het is nog echt waar ook
Ik moet aan het kaneel-eet filmpje van gisteren/eergisteren denkenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef Hugster het volgende:![]()
dus je bent en van school af en werkloos tegenwoordig?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik nog gewoon af en toe naar school ging
Nee ik ben aan het afstuderenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef LWaS het volgende:
[..]
dus je bent en van school af en werkloos tegenwoordig?
Waar moet het heen met de jeugd![]()
Goeie ouwe tijd? Newbie!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd duurt voor mij eeuwig
Bo ... mijn darmen staan elke ochten om 9.00 uur op scherp. Trained bowels
dat duurt ook lang bij jouquote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het afstuderen![]()
![]()
ik wil naast jou staan, daar doe ik het allemaal voorquote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent nog trots ook op de knakker-lijst?
de mijne om 7:26quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd duurt voor mij eeuwig
Bo ... mijn darmen staan elke ochten om 9.00 uur op scherp. Trained bowels
Iedereen is hier toch kasnloosquote:Op maandag 20 maart 2006 22:20 schreef Fugie het volgende:
komen er nu 2 kansloze leden van dit forum populair doen
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet aan het kaneel-eet filmpje van gisteren/eergisteren denken![]()
Ik wil ook (voor jou natuurlijk) wel even ophouden met posten hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 22:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil naast jou staan, daar doe ik het allemaal voor![]()
Dat zou het forum ten goede komen jaquote:Op maandag 20 maart 2006 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil ook (voor jou natuurlijk) wel even ophouden met posten hoor![]()
nee daar doe je teveel mensen een plezier mee, lekker door blijven gaanquote:Op maandag 20 maart 2006 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil ook (voor jou natuurlijk) wel even ophouden met posten hoor![]()
Werkenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk tegenwoordig?
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee daar doe je teveel mensen een plezier mee, lekker door blijven gaan![]()
![]()
Muts een oldbie noemenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat iiiiiiis dit, de invasie van de oldbies?
zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 20 maart 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat iiiiiiis dit, de invasie van de oldbies?
nee, dopjes van bierflesjes afwassen, hoezo?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
werken en in een tigra rijdenWat doe je dan, blikjes tellen in de fabriek
![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent best een schatje af en toe![]()
ik zie een opbloeiende romancequote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent best een schatje af en toe![]()
Je woont vlakbij mij, kom hier ff een dopje afwassen manquote:Op maandag 20 maart 2006 22:24 schreef LWaS het volgende:
[..]
nee, dopjes van bierflesjes afwassen, hoezo?
nieuwsgierigquote:Op maandag 20 maart 2006 22:24 schreef LWaS het volgende:
[..]
nee, dopjes van bierflesjes afwassen, hoezo?
Ik heb nog grolsch overquote:Op maandag 20 maart 2006 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je woont vlakbij mij, kom hier ff een dopje afwassen man
Grolsch heb je nooit over, dat staat te wachten tot je ze openmaaktquote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik heb nog grolsch over
en zo dichtbij was het toch niet?
Wat is er mis met een Opel Tigra?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
werken en in een tigra rijdenWat doe je dan, blikjes tellen in de fabriek
![]()
ze vinden die van mij niet mooi denk ikquote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Opel Tigra?
[afbeelding]
'avond, trouwens
Trusten jochiequote:Op maandag 20 maart 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
ik ga maar eens voor de tv hangen, ben m'n stoel zat
truste zij die later gaan slapen![]()
![]()
betere stoel kopenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
![]()
die staat in de garagequote:Op maandag 20 maart 2006 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Grolsch heb je nooit over, dat staat te wachten tot je ze openmaakt
En R'dam Zuid, jij hebt een auto![]()
Wat een gedrochtquote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
'avond, trouwens
doagquote:Op maandag 20 maart 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
![]()
Die is wel weer blitsquote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
'avond, trouwens
wat is datquote:Op maandag 20 maart 2006 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij Naturelle?
Laat maar, m'n huisgenoot werkte daar een tijdje, en daar werkte een dude met een zwarte gestylede Tigra, vandaarquote:
maar wat is het danquote:Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat maar, m'n huisgenoot werkte daar een tijdje, en daar werkte een dude met een zwarte gestylede Tigra, vandaar
Het getuigt van lef om in zo'n auto te rijden!quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het getuigt van lef om in zo'n auto te rijden!
Net zoiets als deze fraaie Rover 214 met superdeluxe drakensticker (Een collega moest me zonodig op deze 'coole' Rover wijzen...)
ik werk daar wel vlakbijquote:Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onderdeel van The Greenery in Barendrecht
Duur manquote:Op maandag 20 maart 2006 22:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het getuigt van lef om in zo'n auto te rijden!
Net zoiets als deze fraaie Rover 214 met superdeluxe drakensticker (Een collega moest me zonodig op deze 'coole' Rover wijzen...)
wat is daar gek aan?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef Paladijn het volgende:
Maaruhm, LWaS, dat jij hier ook rondhangt...
Hij was, net als de rest van de wereld, op zoek naar een goedkope, goede en luxe auto.. dus ik zei dat ie maar eens naar een Rover moest zoekenquote:
Lancia Dedraquote:Op maandag 20 maart 2006 22:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij was, net als de rest van de wereld, op zoek naar een goedkope, goede en luxe auto.. dus ik zei dat ie maar eens naar een Rover moest zoeken
Helaas vond ie de mijne te duur om over te nemen...
Niet achter jou gezocht dat je zo into PTA wasquote:Op maandag 20 maart 2006 22:34 schreef LWaS het volgende:
wat is daar gek aan?
Shell unit bij afslag jaquote:Op maandag 20 maart 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
Barendrecht zit de poedercoater waar wij altijd alle meuk naartoe brengen
Da's toch waar ze ook zo'n ANWB tankstation hebben?
Je weet al teveel, meer kan ik niet vertellen anders moet ik je laten vermoordenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, in Barendrecht of in R'dam nog wel?
'Verkoop' je auto en adverteer wat er NIET goed aan is!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Over huzarenstukjes gesproken [afbeelding]
vroegah postte ik hier best regelmatigquote:Op maandag 20 maart 2006 22:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet achter jou gezocht dat je zo into PTA was
hij wilde toch een goede autoquote:Op maandag 20 maart 2006 22:38 schreef Paladijn het volgende:
Don't bother, hij is voor een Fiat Puntogegaan...
Je denkt dat ik het nu helemaal ga uitzoeken omdat je zo geheimzinnig doet?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:37 schreef LWaS het volgende:
[..]
Je weet al teveel, meer kan ik niet vertellen anders moet ik je laten vermoorden![]()
neequote:Op maandag 20 maart 2006 22:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je denkt dat ik het nu helemaal ga uitzoeken omdat je zo geheimzinnig doet?
Ik heb me dan ook maar wijselijk stil gehoudenquote:
Zegt de Rover-rijderquote:Op maandag 20 maart 2006 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook maar wijselijk stil gehouden
ja in de tijd dat je Mutz probeerde te versieren jaquote:
shit, hadden jullie dat door?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja in de tijd dat je Mutz probeerde te versieren ja![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:42 schreef ook_gek het volgende:
Honda Concerto...the memories....quote:Op maandag 20 maart 2006 22:42 schreef Paladijn het volgende:
Niets mis met Rovers (uit het Honda tijdperk)
mooi bewijs dat liefde blind maakt hequote:
Dit is overdreven, dat weet jij ookquote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mooi bewijs dat liefde blind maakt he
Dat is het Rover 200 model, ik ga toch meer richting de Accord/600quote:
sinds wanneer bedoel je?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je ook een andere baan inmiddels?
Ik wist niet dat LWaS homo was?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
er zijn grenzenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mooi bewijs dat liefde blind maakt he
Dat Neger moest er even bij ehquote:Op maandag 20 maart 2006 22:45 schreef Googolplexian het volgende:
Gaat
Onherroepelijk
Onder
Gestreken
Overtrekken
Liggen.
Plottend,
Lachend
En
Xenofobisch.
Ik
Als
Neger.
Had ook N00b kunnen zijn, of newbie.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat Neger moest er even bij eh![]()
ik heb inderdaad een andere baan ja. Ik werk nu normaliter 9 uur - 18 uurquote:Op maandag 20 maart 2006 22:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
sinds de tijd dat je hier nog postte
Toen moest je vaak ook s'avonds werken enzo.
*stil*quote:Op maandag 20 maart 2006 22:45 schreef Googolplexian het volgende:
Gaat
Onherroepelijk
Onder
Gestreken
Overtrekken
Liggen.
Plottend,
Lachend
En
Xenofobisch.
Ik
Als
Neger.
Wat doe je nu?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik heb inderdaad een andere baan ja. Ik werk nu normaliter 9 uur - 18 uur
nietsnut? nerd?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Had ook N00b kunnen zijn, of newbie.achteraf geblaat
Maar n00b en newbie zijn in jouw geval niet echt toepasselijkquote:Op maandag 20 maart 2006 22:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Had ook N00b kunnen zijn, of newbie.achteraf geblaat
Normaliter idd ... ben alleen een beetje kapot gezien ik de laatste paar nachten om het half uur wakker wordt.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
Maar jij gaat niet slapen voor 3'en dus je bent wat te vroeg![]()
Hebben die mensen niets beters te doen ofzo?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:48 schreef Paladijn het volgende:
Wat een liefde
Is Dierenorganisatie boos op F1-coureur Alonso al voorbij gekomen?
meer jongo dan! Slaap je iets dieperquote:Op maandag 20 maart 2006 22:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Normaliter idd ... ben alleen een beetje kapot gezien ik de laatste paar nachten om het half uur wakker wordt.
WAT NOU SLAAPCYCLUS!?!?
OMFG, wat een winnar sitequote:
stroh80 deed de truc bij mijquote:Op maandag 20 maart 2006 22:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
meer jongo dan! Slaap je iets dieper![]()
Vonkentrekker?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:50 schreef LWaS het volgende:
[..]
nope, ik werk in de electrotechnische detailhandel volgens mijn CAO
en dat is dan één van de tien rijkste mannen van Friesland, de eigenaar van dat bedrijf.. maar een fatsoenlijke website, ho maarquote:
goed ... maak van dat "Onherroepelijk" maar "Ooit" .... steek ik er nog ééntje opquote:Op maandag 20 maart 2006 22:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
meer jongo dan! Slaap je iets dieper![]()
De vliegende koeien van Scuderia Toro Rosa zijn wel even heilig, ja?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
dan mogen ze scudeira tor rosso ook wel aanklagen
Wat blijf je vaagquote:Op maandag 20 maart 2006 22:50 schreef LWaS het volgende:
[..]
nope, ik werk in de electrotechnische detailhandel volgens mijn CAO
niet compleet hoor, maar heb nou ook niet direct de behoefte dat ineens 4 FOK!kers op mijn werk langskomenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat blijf je vaag
Je wil compleet anoniem blijven oid?
de vonkjes welquote:Op maandag 20 maart 2006 22:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En de bougies in een dieselmotor al gevonden?
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
goed ... maak van dat "Onherroepelijk" maar "Ooit" .... steek ik er nog ééntje op
Ik ben godver ook net zo snel over m'n slaap heen
Gedeeld 3equote:Op maandag 20 maart 2006 22:53 schreef Sjoem het volgende:
Nou, ik sta bijna onderaan in de subleague![]()
ik doe niet aan grenzen. Dat is algemeen bekendquote:
nou ja een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel maar dan ook een heel nog kleiner dan - <-- dan dit beetje overdreven dan. Meer zo iets als . <-- zo overdreven dan.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit is overdreven, dat weet jij ook
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:53 schreef Sjoem het volgende:
links naast schapA100quote:Op maandag 20 maart 2006 22:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ah! Dan weet jij ook vast wel waar de gloeidraadjes liggen!
Zou wel een ramp zijn iddquote:Op maandag 20 maart 2006 22:54 schreef LWaS het volgende:
[..]
niet compleet hoor, maar heb nou ook niet direct de behoefte dat ineens 4 FOK!kers op mijn werk langskomen
Ik sta boven jequote:Op maandag 20 maart 2006 22:53 schreef Sjoem het volgende:
Zo'n fan ben ik ook weer niet hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 22:54 schreef LWaS het volgende:
[..]
niet compleet hoor, maar heb nou ook niet direct de behoefte dat ineens 4 FOK!kers op mijn werk langskomen
waar heb jij het opeens over danquote:Op maandag 20 maart 2006 22:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
van de Ford GT90 is als het goed is 1 auto gebouwd. ergens gelezen.....
enorm mooie auto, jammer dat het er binnen iets te eenvoudig uitziet.
de GT90 zit verder in de oudere versies van The Need For Speed
Damn! ... ben ik voorbij gelopen ...quote:
Je bent ook zo goed te herkennen natuurlijk doordat je je usericon groot op je bedrijfskleding hebt laten borduren. Nu snap ik hem welquote:Op maandag 20 maart 2006 22:55 schreef LWaS het volgende:
[..]
een ramp niet, maar die behoefte is er ook niet
suffe doos. NIEMAND reageerd hier ontopic en zo wel dan ben je een mogolquote:
maar misschien lurkers welquote:Op maandag 20 maart 2006 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo'n fan ben ik ook weer niet hoor
neequote:Op maandag 20 maart 2006 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
suffe doos. NIEMAND reageerd hier ontopic en zo wel dan ben je een mogol
we doen nooit ontopic dus ga snel je mond spoelen vlegelquote:
Je bent zelf een suffe doos en een mongool.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
suffe doos. NIEMAND reageerd hier ontopic en zo wel dan ben je een mogol
op mijn rug ja, hoe weet je dat?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bent ook zo goed te herkennen natuurlijk doordat je je usericon groot op je bedrijfskleding hebt laten borduren. Nu snap ik hem wel [afbeelding]
Need for speed, daar zat een vet realistische versie van de GT90 in!quote:
Jeetje meid zeg. Je verteld nu wel opeens iets geheel nieuws zegquote:Op maandag 20 maart 2006 22:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je bent zelf een suffe doos en een mongool.
Vlegel is een mooi woordquote:Op maandag 20 maart 2006 22:57 schreef ook_gek het volgende:
we doen nooit ontopic dus ga snel je mond spoelen vlegel
Taalpuristquote:Op maandag 20 maart 2006 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jeetje meid zeg. Je verteld nu wel opeens iets geheel nieus zeg![]()
ik ga me even terug trekken en dit alles verwerken![]()
Mooi, deal?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan blijft er nog tijd zat over dat ik bovenop kan
iemand moet het doen. Dus heb ik die zware taak op me genomenquote:
Arme wij.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
iemand moet het doen. Dus heb ik die zware taak op me genomen![]()
jawel nu wel. Heb een briefje hier hangen met standaard tekstenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij kan niet eens z'n eigen naam spellen van de dyslectie
ROFLCOPTERquote:
Trusten kereltjequote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef LWaS het volgende:
trusten kindersen ook_gek: geenspermavlekken op je scherm achterlaten hè?
Dan is dit wel iets voor hem: Klikquote:Op maandag 20 maart 2006 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij kan niet eens z'n eigen naam spellen van de dyslectie
zie je toch niet het is een 23" scherm.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef LWaS het volgende:
<insert hier willekeurige live-set van een trance-dj> WHO MANNEN DIT IS ECHT VET! DIT MOET JE DOWNLOADEN, HOE DIE KEREL LOSGAAT!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jawel nu wel. Heb een briefje hier hangen met standaard teksten![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef LWaS het volgende:
Je hebt nog nooit een verhaal van hem gezien als hij enthausiast isquote:Op maandag 20 maart 2006 23:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Er staat niet echt bij dat je moeite hebt met d's en t's.
Trustenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:09 schreef Sjoem het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens naar bed.
Slaap lekker allemaal
Ssssst!!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo zie jij eruit als je hem morgen gaat stalken?
dag skatsjequote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga ff tv checken en dan wat slaap pakken![]()
als je dag in dag uit terug komt is daar een kleine kans opquote:Op maandag 20 maart 2006 23:13 schreef Paladijn het volgende:
Even terzijde, komt mijn vet hippe webicon nu ook bij de volgende wannabees lijst te staan?
mits tf er zin in heeftquote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je dag in dag uit terug komt is daar een kleine kans op
Helaaschquote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
als je dag in dag uit terug komt is daar een kleine kans op
komt voorlopig niet, wat probleempjesquote:Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Helaasch
En nou je hier toch bent, hoe staat het met de Fryslan meet?
Hendrikus was wat slecht ter been las ik, maar nog geen datum voor een toekomstige meet geplanned dusquote:Op maandag 20 maart 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
komt voorlopig niet, wat probleempjes
"inlikken"...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was het inlikken bij TF even vergeten te melden ja
Nope, Lupa_Solitaria, toch een van de drijvende krachten, heeft een fok-break geloof ik.. En een stadswandeling met iemand die niet kan lopen heeft inderdaad weinig nut.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hendrikus was wat slecht ter been las ik, maar nog geen datum voor een toekomstige meet geplanned dus
SHIT wanneer heb jij dat briefje gezienquote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
<insert hier willekeurige live-set van een trance-dj> WHO MANNEN DIT IS ECHT VET! DIT MOET JE DOWNLOADEN, HOE DIE KEREL LOSGAAT!
wat met uitgaanquote:Op maandag 20 maart 2006 23:06 schreef Hugster het volgende:
Mark nu spuiten en slikken!
Ritalin met uitgaan!
Helaas, dan is het wachten op de volgende PTA/Fryslan meetquote:Op maandag 20 maart 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Nope, Lupa_Solitaria, toch een van de drijvende krachten, heeft een fok-break geloof ik.. En een stadswandeling met iemand die niet kan lopen heeft inderdaad weinig nut.
over 5 mins heb ik em binnenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:38 schreef Fugie het volgende:
net de gumball trailer gekeken, dat wordt weer lekker kwijlen over 5 weken
Link?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:38 schreef Fugie het volgende:
net de gumball trailer gekeken, dat wordt weer lekker kwijlen over 5 weken
Gaan we zo beginnen?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen?
[afbeelding]
Mooie MX-5
En nog maar een:
[afbeelding]
Voor het geld van de aanpassingen had ie waarschijnlijk 'een echte' kunnen halenquote:
quote:
Kimble is ook een mooie jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:25 schreef Paladijn het volgende:
Hij is een verkoper en dat straalt hij ook wat uit... ik kan op zich wel met'm leven
Die Kim Schmitz OTOH...
Maar goed, ik duik mijn nest maar eens in...
Staan er allemaal mooie oldtimers en hij fotografeert alleen een brandweer autoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz Unimog 1550L
Eigenaar: Brandweer Vlieland
Land van herkomst: Nederland
Datum: 20-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: Doeschot-Rosenbauer opbouw
Die oldtimers komen zo in het gespot topicquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Staan er allemaal mooie oldtimers en hij fotografeert alleen een brandweer auto
Waar is dat trouwens, ergens bij de schenkenschans?
(en nu echt weg...)
Ik moet dit deeltje nog, maar nu naar bed morgen weer een sollicitatiegesprek in de rimboe (Moerkapelle)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:03 schreef BazzoS het volgende:
Goeienavond
-edit-
en welterusten, heb weer even bijgelezen
Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, maar jij bent maarssen gewend!
Vechtende meiden geeft commotie op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |