vorige deeltjesquote:0-100 km/h: 3.1 seg.
Año de fabricación: 1994-1995 (Gran Bretaña)
Motor: V12 de 48 válvulas de 5927 cc con 4 turbocomprensores Garret T-2 (adaptado de un V8 modular del Lincoln MK VIII)
Potencia: 720 HP a 6600 rpm
Torque (máximo): 897 Nm a 4750 rpm
Transmisión: Caja de cambios manual
de cinco velocidades. Tracción posterior
Velocidad Límite: 376 km/h
Suspensión: Chasis y sistema de suspensión basados en el Jaguar XJ220
Frenos: de discos ventilados a las cuatro ruedas
Peso: 1600 kg
Otros: Sucesor del Ford GT 40
hoi googolquote:
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alleen als je van d'r sterretje een rondje maakt
een betere vraag is waarom ik niet naast Herban sta in de lijst. Aangezien het gesorteerd word op postaantallenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef LWaS het volgende:
Waarom staat MutZ haar icoontje eik niet in de OP?
In die goeie ouwe tijd at ik altijd rond deze tijdquote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef Googolplexian het volgende:
Lasagna-time!
brb (laat eten ... I know)
laat eten is ook laat schijten hequote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef Googolplexian het volgende:
Lasagna-time!
brb (laat eten ... I know)
Nou was je wel een keertje eerder.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja een beetje plaatjes uit mijn op pakken , zo kan ik het ook
Je bent nog trots ook op de knakker-lijst?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
een betere vraag is waarom ik niet naast Herban sta in de lijst. Aangezien het gesorteerd word op postaantallen![]()
ik ook van jouquote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef Hugster het volgende:![]()
Moesten jullie zo nodig terugkomen?
De borrelnoten gaan in vlokken tegen m'n monitor aan als ik aan MutZ moet denken.
daar hoor ik nog tussen danquote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
een betere vraag is waarom ik niet naast Herban sta in de lijst. Aangezien het gesorteerd word op postaantallen![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef Hugster het volgende:![]()
De borrelnoten gaan in vlokken tegen m'n monitor aan als ik aan MutZ moet denken.
Ik ook, toen ik nog gewoon af en toe naar school gingquote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef LWaS het volgende:
[..]
In die goeie ouwe tijd at ik altijd rond deze tijd![]()
en het is nog echt waar ook
Die goeie ouwe tijd duurt voor mij eeuwigquote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef LWaS het volgende:
[..]
In die goeie ouwe tijd at ik altijd rond deze tijd![]()
en het is nog echt waar ook
Ik moet aan het kaneel-eet filmpje van gisteren/eergisteren denkenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef Hugster het volgende:![]()
dus je bent en van school af en werkloos tegenwoordig?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik nog gewoon af en toe naar school ging
Nee ik ben aan het afstuderenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef LWaS het volgende:
[..]
dus je bent en van school af en werkloos tegenwoordig?
Waar moet het heen met de jeugd![]()
Goeie ouwe tijd? Newbie!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd duurt voor mij eeuwig
Bo ... mijn darmen staan elke ochten om 9.00 uur op scherp. Trained bowels
dat duurt ook lang bij jouquote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het afstuderen![]()
![]()
ik wil naast jou staan, daar doe ik het allemaal voorquote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent nog trots ook op de knakker-lijst?
de mijne om 7:26quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd duurt voor mij eeuwig
Bo ... mijn darmen staan elke ochten om 9.00 uur op scherp. Trained bowels
Iedereen is hier toch kasnloosquote:Op maandag 20 maart 2006 22:20 schreef Fugie het volgende:
komen er nu 2 kansloze leden van dit forum populair doen
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet aan het kaneel-eet filmpje van gisteren/eergisteren denken![]()
Ik wil ook (voor jou natuurlijk) wel even ophouden met posten hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 22:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil naast jou staan, daar doe ik het allemaal voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |