abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36220088
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:32 schreef totsy het volgende:

[..]

Jawel, en hij zou nog boeken moeten schrijven, dan zouden de mensen wel overtuigd geraken van alles. En lezingen houden met demonstraties enzo ....
Tots lijk je op hem?
Wil je dan met mij trouwen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36220110
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Tots lijk je op hem?
Wil je dan met mij trouwen?
Ik ben heel wat ouder Zhe Zhe, ....maar trouw met Robbert maar, da's beter....
pi_36220150
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:34 schreef totsy het volgende:

[..]

Ik ben heel wat ouder Zhe Zhe, ....maar trouw met Robbert maar, da's beter....
oke
Robbert here i comeeeeeeeeeeeee
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36220173
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

oke
Robbert here i comeeeeeeeeeeeee
We zullen eens een uitentje doen met Robbert, en hem tracteren op een dineetje.
Misschien tovert hij lekkere roomsoezen voor ons beiden , .....whaahh
pi_36220232
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:37 schreef totsy het volgende:

[..]

We zullen eens een uitentje doen met Robbert, en hem tracteren op een dineetje.
Misschien tovert hij lekkere roomsoezen voor ons beiden , .....whaahh
Ow ik zou graag een dag verkeren met die knul
mega interessant!
pi_36220294
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:40 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ow ik zou graag een dag verkeren met die knul
mega interessant!
eh..je weet dat hij op mannen valt?
tenminste dat gerucht ging....
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_36220398
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:45 schreef Peekaboo het volgende:

[..]

eh..je weet dat hij op mannen valt?
tenminste dat gerucht ging....
een gerucht is enkel ziekmakend!
De boemerang die wederkeert
pi_36220406
In zijn boek had hij het over relaties enz....dat hij die liever niet aan ging.
Hij leeft als het ware als een priester...
dan kon hij zich voledig overgeven aan zijn gaves.
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_36220420
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

is dat zo?
Ik heb geen idee nml
zijn ze geslachtsloos dan?
Androgyne, net zoals geesten, dat is het hoogste wat je kan zijn
pi_36220430
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:52 schreef Peekaboo het volgende:
ja dat kan ook zijn!
kijk sex is niet zaligmakend nml
er is zoveel meer op deze aarde en het is wel zo als je sex sublimeert dat je er andere mooiere dingen voor terugkrijgt.
Vooral qua belevingswereld wordt deze rijker en gevarieerder.
het is een soort kanalisering van energieen in jezelf
pi_36220432
[quote]Op dinsdag 21 maart 2006 00:53 schreef totsy het volgende:

[..]

pi_36220436
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:53 schreef totsy het volgende:

[..]

Vandaar dat ik niet meer van sex hou
pi_36220438
echt , ....gedesillusioneerd, ofzo ?

En astrale sex is ook niks ? met de Hades van St.....
pi_36220590
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:54 schreef totsy het volgende:
echt , ....gedesillusioneerd, ofzo ?

En astrale sex is ook niks ? met de Hades van St.....
ik geloof niet dat hogere geesten seksuele intenties hebben, sorry maar zo zie ik dat!
pi_36220603
Hebben aliens dan geen sex meer?
Vraag ik me ineens af
pi_36220671
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Hebben aliens dan geen sex meer?
Vraag ik me ineens af
Sex heeft met dualiteit te maken, positief-negatief, en wordt in onze dimensie alleen beleefd, niet meer in hogere dimensies, in het hiernamaals is het gedaan.
Geesten zijn androgyne.
Bij aliens, die leven zoals wij mensenvolk , is allemaal hetzelfde als ons, humanoiden allemaal gelijk , overal.
pi_36220760
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:09 schreef totsy het volgende:

[..]

Sex heeft met dualiteit te maken, positief-negatief, en wordt in onze dimensie alleen beleefd, niet meer in hogere dimensies, in het hiernamaals is het gedaan.
Geesten zijn androgyne.
Bij aliens, die leven zoals wij mensenvolk , is allemaal hetzelfde als ons, humanoiden allemaal gelijk , overal.
waarom beleven wij mensen sex als een van de meest begeerde dingen in het leven?

en oke sex is wel fijn maar je bent zo snel vergeten hoe het ook alweer was enzo
bedoel dat uurtje rampestampen is toch ook niet alles
om je leven op te funderen lijkt me
tegenwoordig lijkt het wel of de hele wereld alleen maar bezig is om te scoren..
pi_36220763
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:09 schreef totsy het volgende:

[..]

Bij aliens, die leven zoals wij mensenvolk
Hoe weet jij dat allemaal? Educate us... Als ik je posts lees stel ik me iemand voor die een groepje aliens over zn schouder mee heeft kijken... Are you one of themm?!
pi_36220846
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:16 schreef saksia het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat allemaal? Educate us... Als ik je posts lees stel ik me iemand voor die een groepje aliens over zn schouder mee heeft kijken... Are you one of themm?!
Ja, ik ben de alienambassadeur ....voor planeet earth
pi_36220910
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:21 schreef totsy het volgende:

[..]

Ja, ik ben de alienambassadeur ....voor planeet earth
oke zijn er kwaden onder de aliens dat lees je nml ook wel eens
pi_36220947
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

oke zijn er kwaden onder de aliens dat lees je nml ook wel eens
Ja, en die ontvoeren mensen en dieren , zuigen ze op in ufo's.
Moet je mijden , hoor.
De meesten zijn goeden , toch wel .
pi_36221006
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:29 schreef totsy het volgende:

[..]

Ja, en die ontvoeren mensen en dieren , zuigen ze op in ufo's.
Moet je mijden , hoor.
De meesten zijn goeden , toch wel .
hoeveel soorten zijn er en wat zijn die slechten dan?

trouwens ff vraagje...
ik kijk vaak naar de nachtelijke sterrenhemel..en ik weet wat een vliegtuig voor lichten heeft
maar soms zie ik dacht ik een vliegtuig maar deze verschieten door de lucht.
In het donker zie je ze zigzaggen over grote oppervlakken ik vraag me wel eens af of dit ufo's zijn want een vliegtuig krijgt dat dus never voor elkaar zo groot is de afstand ertussen!
pi_36221074
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

hoeveel soorten zijn er en wat zijn die slechten dan?

trouwens ff vraagje...
ik kijk vaak naar de nachtelijke sterrenhemel..en ik weet wat een vliegtuig voor lichten heeft
maar soms zie ik dacht ik een vliegtuig maar deze verschieten door de lucht.
In het donker zie je ze zigzaggen over grote oppervlakken ik vraag me wel eens af of dit ufo's zijn want een vliegtuig krijgt dat dus never voor elkaar zo groot is de afstand ertussen!
De slechten, zijn dezen die rond de air-force bases hangen ,en ons bespieden .

Zijn meest wel sattelieten die flikkeren of gewoon vliegtuigen zijn, je ziet niet zomaar direct ufo's als je naar de nachthemel kijkt .
pi_36221096
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:38 schreef totsy het volgende:

[..]

De slechten, zijn dezen die rond de air-force bases hangen ,en ons bespieden .

Zijn meest wel sattelieten die flikkeren of gewoon vliegtuigen zijn, je ziet niet zomaar direct ufo's als je naar de nachthemel kijkt .
het zigzagt als een bliksemschicht nml
pi_36221171
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

het zigzagt als een bliksemschicht nml
'k ga nou zig-zagge in me beddeken .... en dromen van ufo's en aliens
pi_36221196
Droom ze menneke
pi_36223007
tvp
pi_36223338
Ik ben iemand die de hele hype rondom Robert niet echt heeft gevolgd. Ik ben iemand die zelf heel nuchter is maar die niet per definitie afwijzend tegenover dit soort zaken staat. Daarjaast is het een feit dat echt bijzondere mensen met speciale gaven in hun eigen tijd vaak voor gek worden verklaard omdat men het niet begrijpt. Het is bij Robbert alleen zo dat het er wel heel erg sterk op lijkt dat hij de kluit loopt te belazeren.

Ik vind dat hele gedoe rondom dat genverbrander wel een veeg teken. Daar kunnen de aanhangers gewoon weinig tegen in brengen. Ik heb het bewuste stukje op tv gezien. Hij zegt helemaal niets over de bewuste vrouw wat als paranormaal kan worden gezien en gaat dan ineens over op zogenaamd vorig leven van haar waarna hij het verhaal vertelt dat gewoon van internet te halen is. Ik zag het programma toevallig gisteren en tegelijkertijd las ik hier dit topic en zat net te kijken naar die foto van die mudman, dus besloot ik maar eens te blijven kijken.

Ik verwacht dan dat hij met een goed weerwoord komt (als hij echt is wie hij claimt) over de kritiek maar er komt helemaal niets....nada, noppes Geen enkel steekhoudend argument. Ik had die foto van die mudman al vaker gezien en als ik de verklaring op de eerste pagina van dit topic lees dan lijkt het er sterk op dat hij ook hier door de mand valt. Als je dan ziet wat hij allemaal zegt kan ik niets anders dan inschatten (veel sterker wil ik het niet zeggen) dat we hier te maken hebben met een onzekere, naar herkenning en erkenning hunkerende symphatieke jongeman die geestelijk behoorlijk in de war is en die zeker hulp nodig heeft.

Het beste wat hem nu kan overkomen is dat zijn ouders zich over hem gaan ontfermen en hem uit de publiciteit houden en met deskundigen gaan onderzoeken hoe het verder moet met Robbert. Ik denk dat veel mensen het graag willen geloven. Het zou toch mooi zijn als het zo was maar Robbert is misschien ook wel helemaal geen oplichter. Misschien gelooft hij het zelf allemaal wel en probeert hij krampachtig geloofwaardig over te komen.
Ik blijf er bij, trieste jongen. Ik hoop dat het goed komt met hem.

Fd
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:52:52 #119
129258 nadiiii
helaas beZet
pi_36223859
ik denk dat hij de waarheid spreekt..... je ziet hem toch zitte bij fuckin catherine op zn 18e jaar en check zn lichaamstaal..... daarin kan je zien dat die jongen het heel zwaar heeft en niet weet wat hij met die krachten aanmoet...... het zal misschien een beetje overdreven zijn op tv maar ik denk dat hij een soort van contact heeft met IETS..... ik geloof zelf niet dat er geesten enzo bestaan maar hij zet me wel aan het denken....... vind het zo jammer dat mensen hem de grond inboren..... waarom zou hij zn kop op tv zetten als hij zwaar aan het liegen is????? tsjaaaaa zal wel aan mij liggen dan.....
[ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
!!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
pi_36223880
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:52 schreef Peekaboo het volgende:
Onzin, hij heeft gewoon een issue met vrouwen, net als ik...
Gaap Goals rulezzz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')