abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36212417
Maar gewoon wat minder snel.

Verdonk werd telkens berispt door de rechter en kan daar niet zo goed tegen dus ging er een Telegraaf-showtje van maken maar de meeste mensen hebben wel door dat een minister zich niet zo openlijk met dit soort zaken moet bezighouden.

Gewoon zo doorgaan Salomon en je niet van de wijs laten brengen door die heks, haar carriere zit er over 1,5 jaar al weer op
pi_36212505
Heb je ook iets inhoudelijks te melden of is dat te moeilijk voor de ééncellige mede"mens" ?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36212582
Ah joh, hij wordt liever Engelsman. Veel meer geld in eigen zak, en dan hoeft ie ook niet zo'n regeltjes-burger te worden als in Nederland
pi_36212625
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:
Ah joh, hij wordt liever Engelsman. Veel meer geld in eigen zak, en dan hoeft ie ook niet zo'n regeltjes-burger te worden als in Nederland
Waarschijnlijk heeft ie er straks geen zin meer in. Is ook wel logisch als je zoveel onterechte shit over je heen krijgt van die Botox-doos.
pi_36212628
Kalou zal vast Rus worden
pi_36212656
Het examen was gewoon veel te moeilijk voor die ongeletterde kneus.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 maart 2006 @ 21:06:22 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36212660
we gaan in dit topic maar eens niet over elkaar praten maar alleen ontopic!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 20 maart 2006 @ 21:06:55 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_36212676
Goede OP. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_36212724
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef rubbereend het volgende:
we gaan in dit topic maar eens niet over elkaar praten maar alleen ontopic!
Precies - Verdonk is twee keer door de rechter berispt. Is dat ontopic of niet
pi_36212726
Je zou bijna denken dat het door een echte journalist is geschreven.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:08:27 #11
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36212742
SCH houdt van grootgeschapen negers!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36212748
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het examen was gewoon veel te moeilijk voor die ongeletterde kneus.
vast te kleine letters
  maandag 20 maart 2006 @ 21:11:46 #13
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_36212872
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je zou bijna denken dat het door een echte journalist is geschreven.
Ja, dat dacht ik ook.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:13:13 #14
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_36212933
Goede tactische zet van Verdonk om het een persoonlijk meningsverschil te laten lijken.
Zyggie.
pi_36212954
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft ie er straks geen zin meer in. Is ook wel logisch als je zoveel onterechte shit over je heen krijgt van die Botox-doos.
Waarin? Het gaat hem om het winnen van het WK in Duitsland. Zijn instinct zegt hem dat hij met Oranje de meeste kans daarop heeft. Dat er zo'n (versneld) staatsburgerschap aan vast zit, was bijzaak. Ik denk dat hij wel betere opties kan vinden. Verdonk is geen factor, zeker niet voor hem.
pi_36213032
Alsof Nederland een serieuze kanshebber is. Nederland is op het WK al net zo kansloos als Ivoorkust.
pi_36213090
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef okee6 het volgende:

[..]

Waarin? Het gaat hem om het winnen van het WK in Duitsland. Zijn instinct zegt hem dat hij met Oranje de meeste kans daarop heeft. Dat er zo'n (versneld) staatsburgerschap aan vast zit, was bijzaak. Ik denk dat hij wel betere opties kan vinden. Verdonk is geen factor, zeker niet voor hem.
Knap dat mensen inzicht hebben in zijn instinct. Het blijft gissen, hij stond in zijn recht gezien de jurispredentie en voor de rest vind ik het een opgeblazen onzinzaak. Jammer dat dit ten koste gaat van de mensen die de aandacht veel harder nodig hebben. Dat doet de minister heel slinks.
pi_36213121
Schandalig, die verdonk mag oprotten van mij die stomme doos. Waarom hebben we anders die speciale regel voor topsporters? Verwijder die regel dan ook, verdonk is puur bang voor gezichtsverlies, de hoer.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:17:40 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36213130
Salomon Kalou zit in 2008 ergens in Engeland, Spanje of Italië en komt uit voor Qatar. Miljoenen heeft hij dan al verdiend, Nederland (Feyenoord) was alleen een mooie leerschool en Rita Verdonk is hij dankbaar.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36213218
Volgens de regels zou Kalou gewoon Nederlander moeten worden.

Zal dalijk vast een sporter komen met een sport waar we niks aan hebben die Nederlander zal worden
pi_36213307
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof Nederland een serieuze kanshebber is. Nederland is op het WK al net zo kansloos als Ivoorkust.
Dat is vraag en aanbod he! Kalou was niet goed genoeg om met Brazilie richting WK te gaan. Hij woont op dit moment in Nederland en is geboren in Ivoorkust. Nederland is dan de beste kans om je naar een grote club te spelen. Iets voor Nederland willen winnen is natuurlijk wel lastig als je de inburgeringstest niet halen kunt en amper een fatsoenlijke zin spreekt. Via Nederland kan hij zijn bedje spreiden, zij het dat Verdonk nu dwarsligt.
pi_36213310
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens de regels zou Kalou gewoon Nederlander moeten worden.

Zal dalijk vast een sporter komen met een sport waar we niks aan hebben die Nederlander zal worden
Ja, een american-football of lacrosse-speler waarschijnlijk
pi_36213355
Precies
pi_36213367
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Knap dat mensen inzicht hebben in zijn instinct. Het blijft gissen, hij stond in zijn recht gezien de jurispredentie en voor de rest vind ik het een opgeblazen onzinzaak. Jammer dat dit ten koste gaat van de mensen die de aandacht veel harder nodig hebben. Dat doet de minister heel slinks.
Zou jij je nationaliteit afvallen om een toernooititel? Zo ja, zou je dan ook niet daadwerkelijk voldoende kennisnemen van de Nederlandse cultuur en taal? Ik geloof niet dat Kalou daarvoor te dom is.
pi_36213401
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:23 schreef okee6 het volgende:

[..]

Zou jij je nationaliteit afvallen om een toernooititel? Zo ja, zou je dan ook niet daadwerkelijk voldoende kennisnemen van de Nederlandse cultuur en taal? Ik geloof niet dat Kalou daarvoor te dom is.
Het gaat toch niet om mij? Het gaat om de regels en die zijn helder.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:25:11 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36213437
Lekker belangrijk, ook al worden er nog 100 honkballers, badmintonsters, marathonloopsters, zeilsters of schakers genaturaliseerd, dat kan mij niets schelen. Voetbal interesseert mij en voetbal dient gevrijwaard te blijven van dit soort onzin, wij hebben Salomon Kalou helemaal niet nodig. Oranje dient te bestaan uit jongens die een band met Nederland hadden, alvorens het goede voetballers bleken en niet een goede voetballer proberen een band met Nederland aan te praten, omdat het een geschikte rechtsbuiten lijkt. Opflikkeren daarmee! Rita Verdonk heeft alles niet helemaal volgens de regels gedaan, toch is het voor mij een held, want zij heeft het interlandvoetbal nog zinvol gehouden.
pi_36213526
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat toch niet om mij? Het gaat om de regels en die zijn helder.
Als de regels zo worden gehanteerd, hebben we er (weer) een voetbalslaaf bij. Als regels regels zijn, dan heeft meneer Van Basten maar keurig te wachten totdat Kalou zijn pas heeft. Trouwens, de persoonlijke brief van Kalou biedt alle gelegenheid het verzoek tot snelle naturalisatie te negeren.
pi_36213551
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:25 schreef M0NTANA het volgende:
Rita Verdonk heeft alles niet helemaal volgens de regels gedaan
En dat interesseert mij nou weer. Wel goed dat je dat tenminste erkent.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:31:22 #29
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36213659
Blijven we verder gaan hiermee.
A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 maart 2006 @ 21:32:19 #30
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36213692
Regels zijn helder - en volgens die regels mag Verdonk "tijdrekken". Netzoals dat in het voetbal mag. Je kan dan een gele kaart kijgen (zoals een brisping door de rechter) en het is verre van sympathiek, maar alas je wi winnen dan helpt het.

Het is alleen een beetje een naar trekje van een politica om om zo'n manier te willen winnen. Ze speelt haar eigen wedstrijdje en dat dat zonder echt "fairt play". Ze had het over een voorbeeld functie en in termen van "fair play" geeft ze niet echt echt goede voorbeeld.

Voor de rest vind ik het niet erg dat een Ivoriaan niet voor het NLs elftal speelt - maar hoe dat nu voorkomen wordt vind ik zeer matig.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 20 maart 2006 @ 21:33:25 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36213731
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:28 schreef SCH het volgende:

[..]

En dat interesseert mij nou weer. Wel goed dat je dat tenminste erkent.
Wat interesseren mij die kutregels? Die regels moeten worden veranderd, anders krijgen we nog meer van dit soort zaken en dan spelen we tijdens het WK van 2010 in Zuid-Afrika met een selectie, waarvan de helft geen Nederlands spreekt of schrijft. Dan word ik liever nooit wereldkampioen in plaats van zo'n vreemdelingenlegioen te moeten aanmoedigen, de standvastigheid van Rita Verdonk is een overwinning voor het Nederlandse voetbal.

[ Bericht 1% gewijzigd door M0NTANA op 20-03-2006 21:39:46 ]
pi_36213740
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:32 schreef Doc het volgende:
Regels zijn helder - en volgens die regels mag Verdonk "tijdrekken". Netzoals dat in het voetbal mag. Je kan dan een gele kaart kijgen (zoals een brisping door de rechter) en het is verre van sympathiek, maar alas je wi winnen dan helpt het.

Het is alleen een beetje een naar trekje van een politica om om zo'n manier te willen winnen. Ze speelt haar eigen wedstrijdje en dat dat zonder echt "fairt play". Ze had het over een voorbeeld functie en in termen van "fair play" geeft ze niet echt echt goede voorbeeld.

Voor de rest vind ik het niet erg dat een Ivoriaan niet voor het NLs elftal speelt - maar hoe dat nu voorkomen wordt vind ik zeer matig.
Ik onderstreep ieder woord van deze post
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 maart 2006 @ 21:35:25 #33
862 Arcee
Look closer
pi_36213798
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:25 schreef M0NTANA het volgende:
Lekker belangrijk, ook al worden er nog 100 honkballers, badmintonsters, marathonloopsters, zeilsters of schakers genaturaliseerd, dat kan mij niets schelen. Voetbal interesseert mij en voetbal dient gevrijwaard te blijven van dit soort onzin, wij hebben Salomon Kalou helemaal niet nodig. Oranje dient te bestaan uit jongens die een band met Nederland hadden, alvorens het goede voetballers bleken en niet een goede voetballer proberen een band met Nederland aan te praten, omdat het een geschikte rechtsbuiten lijkt. Opflikkeren daarmee! Rita Verdonk heeft alles niet helemaal volgens de regels gedaan, toch is het voor mij een held, want zij heeft het interlandvoetbal nog zinvol gehouden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 maart 2006 @ 21:37:03 #34
862 Arcee
Look closer
pi_36213842
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:33 schreef M0NTANA het volgende:
...geen Nederlands schrijft. Dan wordt ik...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_36213879
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat interesseren mij die kutregels? Die regels moeten worden veranderd, anders krijgen we nog meer van dit soort zaken en dan spelen we tijdens het WK van 2010 in Zuid-Afrika met een selectie, waarvan de helft geen Nederlands spreekt of schrijft. Dan wordt ik liever nooit wereldkampioen in plaats van zo'n vreemdelingenlegioen te moeten aanmoedigen, de standvastigheid van Rita Verdonk is een overwinning voor het Nederlandse voetbal.
Dat is dat gekke angstdenken dat altijd een rol speelt bij dit soort zaken. "Nederland wordt overspoeld........", "Straks lopen we allemaal met een hoofddoekje", "...vreemdelingenlegioen..." ---> het is het zinloze uitvergroten van een zaak. Het gaat om dit geval en nergens anders om. Als je zo bang bent voor die situatie die je schetst, heb je pech want over 1,5 jaar zit er een PvdA-minister op die plek en die zal toch echt anders beslissen. Maar wees maar niet bang hoor, dit gaat echt niet aan de lopende band gebeuren.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 maart 2006 @ 21:40:35 #36
862 Arcee
Look closer
pi_36213980
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:37 schreef SCH het volgende:
heb je pech want over 1,5 jaar zit er een PvdA-minister op die plek en die zal toch echt anders beslissen.
Maak 'm gelijk bondscoach.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:41:37 #37
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36214011
Kalou wordt Nederlander....... als ie gestopt is met voetballen.
pi_36214019
Kan Kalou niet gewoon Belg worden om al die stomme Nederlandse regeltjes te ontduiken, net als Bart Veldkamp??
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  maandag 20 maart 2006 @ 21:42:34 #39
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36214054
quote:

[..]

Dat is dat gekke angstdenken dat altijd een rol speelt bij dit soort zaken. "Nederland wordt overspoeld........", "Straks lopen we allemaal met een hoofddoekje", "...vreemdelingenlegioen..." ---> het is het zinloze uitvergroten van een zaak. Het gaat om dit geval en nergens anders om. Als je zo bang bent voor die situatie die je schetst, heb je pech want over 1,5 jaar zit er een PvdA-minister op die plek en die zal toch echt anders beslissen. Maar wees maar niet bang hoor, dit gaat echt niet aan de lopende band gebeuren.
Geloof me, dit gaat wél aan de lopende band gebeuren!

Talentjes worden steeds jonger in Arfika gescout, bijvoorbeeld door de voetbalscholen die Ajax en Feyenoord hebben (of hadden?) en wanneer zo'n Afrikaantje op 18-jarige leeftijd een groot talent blijkt, wordt ook hij opgeroepen voor Oranje. Want waarom zou hij voor zijn eigen land uitkomen? Als iedereen zich laat naturaliseren, heeft het hele interlandvoetbal toch geen waarde meer?
  maandag 20 maart 2006 @ 21:43:53 #40
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36214097
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef ChillyWilly het volgende:
Kan Kalou niet gewoon Belg worden om al die stomme Nederlandse regeltjes te ontduiken, net als Bart Veldkamp??
Dan speelt ie nooit meer een eindtournooi
pi_36214098
quote:

[..]

Het is toch al een vorm van gewoonte geworden. Zie ook de VS waar iedereen die bijdraagt mag instromen en de rest van de wereld als woestijn wordt achtergelaten. Uitstromen van geschoold personeel elders Als je dan uitzonderingen wilt maken, doe het dan (tenminste) voor spelers als Rafael. Hij heeft meer recht op zijn pas, dan een quasi geinteresseerde Kalou, die duidelijk maakt dat hij met het Nederlanderschap verder niks heeft.

Wat M0NTANA zegt is 100% waarheid.
pi_36214122
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef ChillyWilly het volgende:
Ooit een Belg zien spelen in het NLds elftal .

Bart Veldkamp kwam ook niet meer uit voor NL na zijn belgwording.
ijs_beer fan!
pi_36214132
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Talentjes worden steeds jonger in Arfika gescout, bijvoorbeeld door de voetbalscholen die Ajax en Feyenoord hebben (of hadden?) en wanneer zo'n Afrikaantje op 18-jarige leeftijd een groot talent blijkt, wordt ook hij opgeroepen voor Oranje. Want waarom zou hij voor zijn eigen land uitkomen? Als iedereen zich laat naturaliseren, heeft het hele interlandvoetbal toch geen waarde meer?
Nee hoor, dat is echt nergens op gebaseerd. Het gaat om uitzonderingen en dat zal het blijven gaan.

Maar van mij hoeft het ook niet zo nodig met Kalou. Ik vind het alleen pijnlijk om te zien hoe Verdonk te keer gaat en die regels, die jou blijkbaar niks kunnen schelen, aan haar laars lapt. Ik hecht daar juist erg aan.
pi_36214175
En terecht dat ie geen Nederlander mag worden.

Dag Kalou.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 maart 2006 @ 21:49:20 #45
862 Arcee
Look closer
pi_36214305
quote:
Als iedereen zich laat naturaliseren, heeft het hele interlandvoetbal toch geen waarde meer?
Hear, hear.
pi_36214350
quote:
Als iedereen zich laat naturaliseren, heeft het hele interlandvoetbal toch geen waarde meer?
En Kalou is iedereen?
pi_36214425
Van Basten zou na een succesvolle versnelde procedure eigenlijk vervolgd moeten worden voor het slaven van Salomon Kalou. Een buitenlander wordt "geknecht" om voor Oranje uit te komen. Niets wijst er op dat Kalou al Nederlander wilde worden. Zelfs op dit moment niet, de toets werd -zij het nipt- verprutst. Kalou wil getuige zijn brief de pas voor het toernooi. Dat de speler in kwestie via latere (speler)verkoop hiervoor ruim genoeg gedaan wordt, vind ik dan minder belangrijk. We zijn lekker Ivoorkust aan het uitbuiten, en dat valt mij dan weer vies tegen!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 maart 2006 @ 21:52:57 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36214461
quote:

[..]

Het interlandvoetbal heeft nog wel waarde omdat je maar voor een land mag uitkomen. Dat dat niet het geboorte land is maar het land dat je wil naturaliseren is misschien wat wennen. Het gebeurt trouwens ook al in allerlei landen, zoals bij (top)landen zoals Engeland en Duitsland.
pi_36214607
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:52 schreef Doc het volgende:

[..]

Het interlandvoetbal heeft nog wel waarde omdat je maar voor een land mag uitkomen. Dat dat niet het geboorte land is maar het land dat je wil naturaliseren is misschien wat wennen. Het gebeurt trouwens ook al in allerlei landen, zoals bij (top)landen zoals Engeland en Duitsland.
Sinds die instroom is de kwaliteit van hun voetbal hard achteruit gehold. Of is dat een toevalligheid?

Velen in Nederland wijten het eerder falen van Oranje aan jongens als Seedorf en Davids, die ook niet uit de polder zijn en dus (aangenomen) voor conflicten en mindere voetbalkwaliteit zorgden.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 maart 2006 @ 22:03:06 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36214871
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:56 schreef okee6 het volgende:

[..]

Sinds die instroom is de kwaliteit van hun voetbal hard achteruit gehold. Of is dat een toevalligheid?

Velen in Nederland wijten het eerder falen van Oranje aan jongens als Seedorf en Davids, die ook niet uit de polder zijn en dus (aangenomen) voor conflicten en mindere voetbalkwaliteit zorgden.
Wie in NL het falen wijt aan Seedorf en Davids geeft eerder een ongelovelijk gebrek aan voetbal inzicht aan. Die spelers hebben als voetballer meer bereikt dan menig ander. Bijzonder om te denken dat het aan die spelers ligt dat NL nooit wereldkampioen geworden is. Ze hebben in ieder geval een halve finale op een WK gespeeld en ik betwijfel of het met onze uit de polderklei getrokken eredivisie spelers gaat lukken (dit is er wel een voor het schoen eet topic: ik verzin wel iets leuks voor als het NLs elftal een halve finale haalt). We mogen van geluk spreken als die jongens de poulerondes gaan overleven (ik denk dat een kwart finale echt het maximaal haalbare is).

Engeland spelt trouwens met de geneutraliseerde spelers echt niet slechter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')