abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36323101
de derde wereldoorlog is aangebroken op fok
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:47:26 #92
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36323229
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

Ik zou graag ook willen weten jullie afweging waarom het posten van linken naar software downloads niet wordt toegestaan, maar het linken naar foto's wel. Vanuit het idee dat het beide gaat om materiaal waarop rechten berusten. Wat is dan het verschil tussen beide vraag ik me af.

In je verhaal(quote) hierboven mis ik een onderbouwing waarom iets gebeurt, het beschrijft slechts wat praktijk is en niet waarom er voor gekozen is het zo te doen.

Is het niet raar dat jullie grote anonieme software bedrijven meer in bescherming nemen dan kwetsbare individuen ?
Goeie vraag.
Weet je wat ik gooi hem weer over de schutting. Die discussie aldaar begint lekker op temperatuur te komen.

Reaktie :
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:53 schreef Lucille het volgende:
Dat antwoord is vrij simpel. Het gaat om de content waar men naar linkt. Een foto die ergens openbaar staat (bijvoorbeeld op een homepage of persoonlijke weblog van iemand) mag gebruikt worden als men linkt, immers het beeldmateriaal zelf wordt niet door ons gehost maar op de site van de betrokkene zelf. Voor illegale software (warez dus) is het zo dat deze altijd illegaal is omdat je nooit beschermde software online mag distribueren. Dus de content zelf is al illegaal. En is dus het linken naar illegale content ook ook redelijk dubieus. Toegegeven, er is ook hier een grijs gebied, in principe is het niet illegaal om te posten 'zoek maar op een p2p netwerk naar het bestand xxx.rar voor een distro van 3D Studio Max, maar het is FOK! beleid om van het forum geen warez portal te maken. Vandaar de strenge policy, om op dat gebied gewoon een duidelijke grens te trekken dat alles wat maar naar warez ruikt te verbieden.

[ Bericht 38% gewijzigd door Drugshond op 24-03-2006 13:05:14 ]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:17:36 #93
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36328063
@JoJo, de discussie heeft zich nu ook sideways verplaatst. En je kunt naar believen reageren in het volgende topic. Copyright foto's en Fok policy
Ook achter de schermen denken we hard mee. Er is wel zoiets als een guideline/policy maar we zijn aan het toetsen of deze voldoet aan de huidige (lees : moderne) tijdsgeest.
Dus deze discussie in NWS-FB kan gesloten worden.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:11:19 #94
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36331759
God en dit kan dan wel weer

FOK!Weblogger opgepakt
pi_36332261
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:11 schreef PLAE@ het volgende:

God en dit kan dan wel weer

FOK!Weblogger opgepakt
Lijkt mij dat zij dicht op de bron staan in dit geval PLAE@, eentje die ze zelfs vermelden en door iedereen na te lezen valt.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:29:37 #96
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36332372
Dat met die vrouw uit Bussum. Aan dat verhaal valt wel echt te twijfelen he

Beetje slap gelul als je het mij vraagt.
pi_36332653
Oh, ik dacht dat je het over deze ( [NWS - FB] Nu ook als tabloid ) reactie had?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36337116
Het seksisme van sp3c in het marinetopic is echt stuitend. Van BHFH ook maar die is geen mod.

Ik vind het echt heel triest om op zo'n manier over vrouwen te praten
  Moderator vrijdag 24 maart 2006 @ 19:29:10 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36337189
quote is zo'n sexistische opmerking?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_36337599
Is dat nodig? De hele teneur van het gesprek tussen jou en BHFH is die van: vrouwen zeuren, vrouwen vragen er om, vrouwen nemen wraak, het is logisch dat mannen het lastig krijgen enz. enz. Het maakt me echt misselijk in verhouding tot wat er mogelijk is gebeurd en ik vind het ook echt respectloos richting mogelijke slachtoffers. Dit is nou precies de reden waarom mensen nauwelijks aangifte gaan doen.
  Moderator vrijdag 24 maart 2006 @ 19:55:54 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36337834
ja dat is nodig want jij leest blijkbaar (zoals gewoonlijk) weer is dingen die er niet zijn
pi_36337971
Maar op verzoek dan een keur van citaten waaruit blijkt hoe sexistisch jullie zijn en hoe makkelijk jullie de man in de slachtofferrol zitten. Als het niet zo triest was, was het grappig. Ik heb niet de illusie dat je het seksisme hierin zult herkennen, dat is nou eenmaal onderdeel van het probleem van mannen zoals jullie.

Let wel: het gaat hier om een topic over misstanden, vooral seksuele misstanden richting vrouwen. Aanranding en verkrachtingen en sp3c heeft het over een 'mevrouwtje' en wat vinden de heren verder het belangrijkst van deze kwestie::

BHFH
quote:
ik denk ook niet goed voor vrouwen dat deze zo'n machtspositie hebben. Ik zou wel drie keer nadenken alvorens alleen met een vrouw een dienst te draaien.
quote:
Het probleem is dat mannen gediscrimineerd worde binnen de krijgsmacht.
quote:
We moeten af van die idiote voorkeurspositie voor vrouwen
quote:
Het maakt de positie voor vrouwen die wel voldoen overigens ook niet makkelijker, want ze worden door iedereen gewantrouwd en er wordt hierdoor helaas vaak terecht meteen al vanuit gegaan dat die vrouw die positie heeft vanwege haar sexe en niet vanwege haar kwalliteiten.
quote:
Onlangs is er de eerste vrouwlijke generaal benoemd. Iemand met geen enkele uitzendervaring die alleen maar ergens in een stoffig kantoor wat telefoontjes heeft beantwoord.
quote:
vrouwen hebben imho niets te zoeken bij de marine in de huidige vorm.
quote:
nb. . overigens niks negatiefs over vrouwen, maar het is het syteem dat verrot is
sp3c
quote:
mannen moeten keihard werken om een bepaalde post bereiken terwijl er dan vrouwen naast gezet worden simpelweg omdat van der Knaap graag zoveel mogelijk vrouwen in de krijgsmacht wil hebben.
quote:
mevrouwtje wordt (regelmatig?) door 15 man tegelijk verkracht en dan is ze bang dat ze ineens de lul is als ze ermee naar buiten treed?
anderen:
quote:
Ook al voldoen ze voor geen meter aan bepaalde eisen, toch gaan ze door.
quote:
Het is in het verleden gebeurt dat mannen die alleen inspecteerden beschuldigd werden van allerlei zaken zonder dat er iets gebeurt was.
quote:
Van welke feminist was dan ook het idee om vrouwen en mannen gemengd te laten dienen?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:04:07 #103
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_36338060
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:01 schreef SCH het volgende:
Maar op verzoek dan een keur van citaten waaruit blijkt hoe sexistisch jullie zijn en hoe makkelijk jullie de man in de slachtofferrol zitten. Als het niet zo triest was, was het grappig. Ik heb niet de illusie dat je het seksisme hierin zult herkennen, dat is nou eenmaal onderdeel van het probleem van mannen zoals jullie.

Let wel: het gaat hier om een topic over misstanden, vooral seksuele misstanden richting vrouwen. Aanranding en verkrachtingen en sp3c heeft het over een 'mevrouwtje' en wat vinden de heren verder het belangrijkst van deze kwestie::

BHFH
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

sp3c
[..]

[..]

anderen:
[..]

[..]

[..]
en waar is nu het seksisme? "Het systeem is verrot"...als losse al net zo erg als "ik mot schijten"

Je zoekt weer zaken die er niet zijn, gelukkig weten de meeste wie het zoekt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_36338109
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:04 schreef stinkie het volgende:

[..]

en waar is nu het seksisme? "Het systeem is verrot"...als losse al net zo erg als "ik mot schijten"

Je zoekt weer zaken die er niet zijn, gelukkig weten de meeste wie het zoekt
Jij leest hier geen seksime in - dat voorspelde ik al.
  Moderator vrijdag 24 maart 2006 @ 20:06:29 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36338140
'mevrouwtje' is tegenwoordig al sexistisch

nou goed, dan heb je gelijk, mijn excuses ...
pi_36338223
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:06 schreef sp3c het volgende:
'mevrouwtje' is tegenwoordig al sexistisch

nou goed, dan heb je gelijk, mijn excuses ...
Je blijft zielig als het om dit soort topics gaat. Jammer dat je er op die manier in staat, door jouw manier van posten krijgen die topics een bepaalde teneur en dat weet je dondersgoed.

Maar als jij zo over vrouwen wenst te denken en te praten en keihard die verkrachtingen goedpraat dan ben je geen knip voor de neus waard. Want je praat ze goed, je ontkent ze namelijk, legt de schuld bij die vrouw die wel zal zeuren. Weet je wel hoe groot dat probleem is: van slachtoffers van seksueel geweld die niet geloofd worden.

Ik hoop dat je hier echt lering uit trekt. Dat zal je hier niet toegeven, want dat is niet stoer en mannelijk en je moet je voor de jongens natuurlijk groot houden maar denk er maar eens over na.

En hopelijk houden de andere mods een beetje meer toezicht in de betreffende topics.
  Moderator vrijdag 24 maart 2006 @ 20:13:06 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36338354
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Je blijft zielig als het om dit soort topics gaat. Jammer dat je er op die manier in staat, door jouw manier van posten krijgen die topics een bepaalde teneur en dat weet je dondersgoed.
die topics krijgen idd een bepaalde teneur ja ... die start iedere keer toevallig vlak na jouw eerste post in dergelijke topics
quote:
Maar als jij zo over vrouwen wenst te denken en te praten en keihard die verkrachtingen goedpraat dan ben je geen knip voor de neus waard. Want je praat ze goed, je ontkent ze namelijk, legt de schuld bij die vrouw die wel zal zeuren. Weet je wel hoe groot dat probleem is: van slachtoffers van seksueel geweld die niet geloofd worden.
ok ... quote mij waar ik
1. verkrachtingen goedpraat
2. verkrachtingen ontken
3. de slachtoffers de schuld geef

en nee ik heb geen flauw idee hoe groot dat probleem is, nooit mee te maken gehad (zal je ongetwijfeld verbazen).
quote:
Ik hoop dat je hier echt lering uit trekt. Dat zal je hier niet toegeven, want dat is niet stoer en mannelijk en je moet je voor de jongens natuurlijk groot houden maar denk er maar eens over na.
ik moet helemaal nix voor de jongens
quote:
En hopelijk houden de andere mods een beetje meer toezicht in de betreffende topics.
Ha dat zal je ongetwijfeld ook niet bevallen want jouw posts zullen de eerste zijn die stukgeknipt worden als je weer is totaal willekeurig beledigingen en conclusies in de rondte begint te strooien
  Moderator vrijdag 24 maart 2006 @ 20:13:38 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36338377
en lul er niet overheen, ik wil die quotes of we gaan er gewoon vanuit dat je wederom uit je nek zit te kletsen
pi_36338591
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:13 schreef sp3c het volgende:
en lul er niet overheen, ik wil die quotes of we gaan er gewoon vanuit dat je wederom uit je nek zit te kletsen
Wil je nu godverdomme je bek houden, je gaat echt veel en veel te ver.

Ik heb verdomme quotes gezet waaruit blijkt dat je die vrouwen zelf de schuld geeft en nog doe alsof je je neus bloedt. Ik hoop echt dat er andere mods komen die je even op je nummer zetten want je zit er echt helemaal naast.
pi_36338636
Ik zal je voordragen voor ontslag als mod want dit is echt buiten alle boekjes.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:22:00 #111
19297 stinkie
pi_36338650
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Het echte probleem zit 'm in figuren als jij, die elke scheet als discriminerend, seksistisch, tenditieus etc etc etc vinden, waardoor, wanneer er dan eindelijk eens over een echt probleem word gesproken (wat verkrachtingen daadwerkelijk zijn ja, er zijn ergere dingen dan iemand vrouwtje noemen, schrik niet) het al niet meer serieus genomen word pun not intenden
pi_36338667
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:13 schreef sp3c het volgende:
Ja scheld maar op de ander terwijl je zelf een topic loopt te begeleiden waar vrouwen als zeikende idioten worden neergezet. Hoe je het om weet te draaien, het is bijna knap.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:23:02 #113
19297 stinkie
pi_36338681
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:21 schreef SCH het volgende:
Ik zal je voordragen voor ontslag als mod want dit is echt buiten alle boekjes.
pi_36338711
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:22 schreef stinkie het volgende:

[..]

Het echte probleem zit 'm in figuren als jij, die elke scheet als discriminerend, seksistisch, tenditieus etc etc etc vinden, waardoor, wanneer er dan eindelijk eens over een echt probleem word gesproken (wat verkrachtingen daadwerkelijk zijn ja, er zijn ergere dingen dan iemand vrouwtje noemen, schrik niet) het al niet meer serieus genomen word pun not intenden
Jij relativeert verkrachtingen, ik niet. Het is niet te geloven dat je zo over vrouwen praat. Je bent gvd net getrouwd man, hoe durf je
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:23:59 #115
19297 stinkie
pi_36338714
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Wil je nu godverdomme je bek houden, je gaat echt veel en veel te ver.

Ik heb verdomme quotes gezet waaruit blijkt dat je die vrouwen zelf de schuld geeft en nog doe alsof je je neus bloedt. Ik hoop echt dat er andere mods komen die je even op je nummer zetten want je zit er echt helemaal naast.
je maakt, wederom, weinig indruk met je getier. En ik wacht nog steeds op de quotes waar jij het over hebt. Ik ben echter bereid te geloven dat je verkeerd gequote hebt, dus wacht het nog even af
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:24:30 #116
19297 stinkie
pi_36338731
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij relativeert verkrachtingen, ik niet. Het is niet te geloven dat je zo over vrouwen praat. Je bent gvd net getrouwd man, hoe durf je
misschien kun je me even quotes waar ik die verkrachtingen relativeerd?
pi_36338741
Mannen die seksistisch zijn, zien dat niet van zichzelf. Dat is niet zo vreemd natuurlijk.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:25:03 #118
19297 stinkie
pi_36338753
Mijn god waarom heb ik ooit nws fb in mij AT laten komen
pi_36338773
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:24 schreef stinkie het volgende:

[..]

misschien kun je me even quotes waar ik die verkrachtingen relativeerd?
Dat doe je net man. Ik ben degene die ervoor zorgt dat zo'n verkrachting al niet meer zo serieus wordt genomen.

Dat zegt er alles over hoe je er naar kijkt. Maar ik kan het je niet kwalijk nemen, misschien heb je niet geleerd om met vrouwen om te gaan.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:28:12 #120
19297 stinkie
pi_36338855
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat doe je net man. Ik ben degene die ervoor zorgt dat zo'n verkrachting al niet meer zo serieus wordt genomen.

Dat zegt er alles over hoe je er naar kijkt. Maar ik kan het je niet kwalijk nemen, misschien heb je niet geleerd om met vrouwen om te gaan.
ik heb dat wijf van mij neergeknuppeld en in huis getiefd, voor de buitenwereld even trouwen en klaar

Goed, ik ga weer even verder met de schijn ophouden voor de buren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')