quote:ik denk ook niet goed voor vrouwen dat deze zo'n machtspositie hebben. Ik zou wel drie keer nadenken alvorens alleen met een vrouw een dienst te draaien.
quote:Het probleem is dat mannen gediscrimineerd worde binnen de krijgsmacht.
quote:We moeten af van die idiote voorkeurspositie voor vrouwen
quote:Het maakt de positie voor vrouwen die wel voldoen overigens ook niet makkelijker, want ze worden door iedereen gewantrouwd en er wordt hierdoor helaas vaak terecht meteen al vanuit gegaan dat die vrouw die positie heeft vanwege haar sexe en niet vanwege haar kwalliteiten.
quote:Onlangs is er de eerste vrouwlijke generaal benoemd. Iemand met geen enkele uitzendervaring die alleen maar ergens in een stoffig kantoor wat telefoontjes heeft beantwoord.
quote:vrouwen hebben imho niets te zoeken bij de marine in de huidige vorm.
sp3cquote:nb. . overigens niks negatiefs over vrouwen, maar het is het syteem dat verrot is
quote:mannen moeten keihard werken om een bepaalde post bereiken terwijl er dan vrouwen naast gezet worden simpelweg omdat van der Knaap graag zoveel mogelijk vrouwen in de krijgsmacht wil hebben.
anderen:quote:mevrouwtje wordt (regelmatig?) door 15 man tegelijk verkracht en dan is ze bang dat ze ineens de lul is als ze ermee naar buiten treed?
quote:Ook al voldoen ze voor geen meter aan bepaalde eisen, toch gaan ze door.
quote:Het is in het verleden gebeurt dat mannen die alleen inspecteerden beschuldigd werden van allerlei zaken zonder dat er iets gebeurt was.
quote:Van welke feminist was dan ook het idee om vrouwen en mannen gemengd te laten dienen?
en waar is nu het seksisme? "Het systeem is verrot"...als losse al net zo erg als "ik mot schijten"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:01 schreef SCH het volgende:
Maar op verzoek dan een keur van citaten waaruit blijkt hoe sexistisch jullie zijn en hoe makkelijk jullie de man in de slachtofferrol zitten. Als het niet zo triest was, was het grappig. Ik heb niet de illusie dat je het seksisme hierin zult herkennen, dat is nou eenmaal onderdeel van het probleem van mannen zoals jullie.
Let wel: het gaat hier om een topic over misstanden, vooral seksuele misstanden richting vrouwen. Aanranding en verkrachtingen en sp3c heeft het over een 'mevrouwtje' en wat vinden de heren verder het belangrijkst van deze kwestie::
BHFH
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
sp3c
[..]
[..]
anderen:
[..]
[..]
[..]
Jij leest hier geen seksime in - dat voorspelde ik al.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
en waar is nu het seksisme? "Het systeem is verrot"...als losse al net zo erg als "ik mot schijten"
Je zoekt weer zaken die er niet zijn, gelukkig weten de meeste wie het zoekt
Je blijft zielig als het om dit soort topics gaat. Jammer dat je er op die manier in staat, door jouw manier van posten krijgen die topics een bepaalde teneur en dat weet je dondersgoed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:06 schreef sp3c het volgende:
'mevrouwtje' is tegenwoordig al sexistisch
nou goed, dan heb je gelijk, mijn excuses ...
die topics krijgen idd een bepaalde teneur ja ... die start iedere keer toevallig vlak na jouw eerste post in dergelijke topicsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Je blijft zielig als het om dit soort topics gaat. Jammer dat je er op die manier in staat, door jouw manier van posten krijgen die topics een bepaalde teneur en dat weet je dondersgoed.
ok ... quote mij waar ikquote:Maar als jij zo over vrouwen wenst te denken en te praten en keihard die verkrachtingen goedpraat dan ben je geen knip voor de neus waard. Want je praat ze goed, je ontkent ze namelijk, legt de schuld bij die vrouw die wel zal zeuren. Weet je wel hoe groot dat probleem is: van slachtoffers van seksueel geweld die niet geloofd worden.
ik moet helemaal nix voor de jongensquote:Ik hoop dat je hier echt lering uit trekt. Dat zal je hier niet toegeven, want dat is niet stoer en mannelijk en je moet je voor de jongens natuurlijk groot houden maar denk er maar eens over na.
Ha dat zal je ongetwijfeld ook niet bevallen want jouw posts zullen de eerste zijn die stukgeknipt worden als je weer is totaal willekeurig beledigingen en conclusies in de rondte begint te strooienquote:En hopelijk houden de andere mods een beetje meer toezicht in de betreffende topics.
Wil je nu godverdomme je bek houden, je gaat echt veel en veel te ver.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:13 schreef sp3c het volgende:
en lul er niet overheen, ik wil die quotes of we gaan er gewoon vanuit dat je wederom uit je nek zit te kletsen
Het echte probleem zit 'm in figuren als jij, die elke scheet als discriminerend, seksistisch, tenditieus etc etc etc vinden, waardoor, wanneer er dan eindelijk eens over een echt probleem word gesproken (wat verkrachtingen daadwerkelijk zijn ja, er zijn ergere dingen dan iemand vrouwtje noemen, schrik niet) het al niet meer serieus genomen word pun not intendenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Je blijft zielig als het om dit soort topics gaat. Jammer dat je er op die manier in staat, door jouw manier van posten krijgen die topics een bepaalde teneur en dat weet je dondersgoed.
Maar als jij zo over vrouwen wenst te denken en te praten en keihard die verkrachtingen goedpraat dan ben je geen knip voor de neus waard. Want je praat ze goed, je ontkent ze namelijk, legt de schuld bij die vrouw die wel zal zeuren. Weet je wel hoe groot dat probleem is: van slachtoffers van seksueel geweld die niet geloofd worden.
Ik hoop dat je hier echt lering uit trekt. Dat zal je hier niet toegeven, want dat is niet stoer en mannelijk en je moet je voor de jongens natuurlijk groot houden maar denk er maar eens over na.
En hopelijk houden de andere mods een beetje meer toezicht in de betreffende topics.
Ja scheld maar op de ander terwijl je zelf een topic loopt te begeleiden waar vrouwen als zeikende idioten worden neergezet. Hoe je het om weet te draaien, het is bijna knap.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:13 schreef sp3c het volgende:
en lul er niet overheen, ik wil die quotes of we gaan er gewoon vanuit dat je wederom uit je nek zit te kletsen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:21 schreef SCH het volgende:
Ik zal je voordragen voor ontslag als mod want dit is echt buiten alle boekjes.
Jij relativeert verkrachtingen, ik niet. Het is niet te geloven dat je zo over vrouwen praat. Je bent gvd net getrouwd man, hoe durf jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het echte probleem zit 'm in figuren als jij, die elke scheet als discriminerend, seksistisch, tenditieus etc etc etc vinden, waardoor, wanneer er dan eindelijk eens over een echt probleem word gesproken (wat verkrachtingen daadwerkelijk zijn ja, er zijn ergere dingen dan iemand vrouwtje noemen, schrik niet) het al niet meer serieus genomen word pun not intenden
je maakt, wederom, weinig indruk met je getier. En ik wacht nog steeds op de quotes waar jij het over hebt. Ik ben echter bereid te geloven dat je verkeerd gequote hebt, dus wacht het nog even afquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je nu godverdomme je bek houden, je gaat echt veel en veel te ver.
Ik heb verdomme quotes gezet waaruit blijkt dat je die vrouwen zelf de schuld geeft en nog doe alsof je je neus bloedt. Ik hoop echt dat er andere mods komen die je even op je nummer zetten want je zit er echt helemaal naast.
misschien kun je me even quotes waar ik die verkrachtingen relativeerd?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij relativeert verkrachtingen, ik niet. Het is niet te geloven dat je zo over vrouwen praat. Je bent gvd net getrouwd man, hoe durf je
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
misschien kun je me even quotes waar ik die verkrachtingen relativeerd?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]Dat doe je net man. Ik ben degene die ervoor zorgt dat zo'n verkrachting al niet meer zo serieus wordt genomen.
Dat zegt er alles over hoe je er naar kijkt. Maar ik kan het je niet kwalijk nemen, misschien heb je niet geleerd om met vrouwen om te gaan.
well boohoo ... jij beschuldigd mij op basis van niet bestaande posts van sexisme en 2 topics en dan vraag ik om quotes die ik niet krijg en dan ga ik veel te ver?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je nu godverdomme je bek houden, je gaat echt veel en veel te ver.
nee dat heb je nietquote:Ik heb verdomme quotes gezet waaruit blijkt dat je die vrouwen zelf de schuld geeft
ik hoop het ook want als er posts sexistisch zijn dan haal ik ze meteen weg maar jij kunt ze blijkbaar niet vindenquote:en nog doe alsof je je neus bloedt. Ik hoop echt dat er andere mods komen die je even op je nummer zetten want je zit er echt helemaal naast.
ik ga juist tegen dit soort reacties in in datzelfde topicquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja scheld maar op de ander terwijl je zelf een topic loopt te begeleiden waar vrouwen als zeikende idioten worden neergezet. Hoe je het om weet te draaien, het is bijna knap.
Het zal niet ver buiten de waarheid liggen - dat voor de buitenwereld al helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:28 schreef stinkie het volgende:
[..]ik heb dat wijf van mij neergeknuppeld en in huis getiefd, voor de buitenwereld even trouwen en klaar
Goed, ik ga weer even verder met de schijn ophouden voor de buren
Ach man, je voert die BHFH die inderdaad tien keer erger is. Vind je zijn posts niet seksistisch? Je gaat mee in zijn manier van discussieren, spreekt hem nauwelijks tegen en laat een bepaald ontstaan. Je weet toch wel iets van retoriek?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ga juist tegen dit soort reacties in in datzelfde topic
en voorlopig heb ik nog niemand uitgescholden
Hij komt het weer goed praten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:31 schreef Dagonet het volgende:
Godschristeneziele SCH, wat loop je weer te zeiken. Je voordracht is bij voorbaat al afgewezen.
je hebt ze helemaal niet gepostquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:29 schreef SCH het volgende:
Ik heb ze gepost sp3c en als je echt guts hebt, dan ruim je dat topic maar daar ben je veel en veel te laf voor, vrees ik.
hier ben ik sexistisch tegenover van der Knaap ofzo?quote:mannen moeten keihard werken om een bepaalde post bereiken terwijl er dan vrouwen naast gezet worden simpelweg omdat van der Knaap graag zoveel mogelijk vrouwen in de krijgsmacht wil hebben.
hoe is dit sexistisch?quote:mevrouwtje wordt (regelmatig?) door 15 man tegelijk verkracht en dan is ze bang dat ze ineens de lul is als ze ermee naar buiten treed?
quote me maar, wijs me terecht ... zo moeilijk kan het niet zijn als het echt zo erg is en je moet wel met wat meer dan 'mevrouwtje' komenquote:Je hebt zelf niet in de gaten hoe je over vrouwen praat, dat is het trieste.
laten we het bij mijn posts houden, jij vind mijn posts sexistischquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach man, je voert die BHFH die inderdaad tien keer erger is. Vind je zijn posts niet seksistisch? Je gaat mee in zijn manier van discussieren, spreekt hem nauwelijks tegen en laat een bepaald ontstaan. Je weet toch wel iets van retoriek?
Nee hoor, het wordt debiel gevonden door mannen die er niet tegen kunnen dat vrouwen ook iets bereiken en dan meteen over positieve discriminatie gaan eikelen. Je lult je zelf volledig vast en het is goed dat je gestopt bent met posten in dat topicquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:34 schreef sp3c het volgende:
het beleid is debiel
Houd zelf je bek. Ik heb uitgebreid gepost over de seksistische teneur van dat topic, jij gaat in op seksistische posts van anderen waar je gewoon in mee gaat dus die posts hebben er alles mee te maken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
laten we het bij mijn posts houden, jij vind mijn posts sexistisch
beargumenteer het of houd gewoon lekker je bek
Um, er is positieve discriminatie die ertoe leidt, dat vrouwen de voorkeur krijgen, puur om 'the numbers' te evenaren. Dat kun je niet ontkennen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het wordt debiel gevonden door mannen die er niet tegen kunnen dat vrouwen ook iets bereiken en dan meteen over positieve discriminatie gaan eikelen. Je lult je zelf volledig vast en het is goed dat je gestopt bent met posten in dat topic![]()
eerste echte sexistische post die ik gelezen heb vandaagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het wordt debiel gevonden door mannen die er niet tegen kunnen dat vrouwen ook iets bereiken en dan meteen over positieve discriminatie gaan eikelen. Je lult je zelf volledig vast en het is goed dat je gestopt bent met posten in dat topic![]()
Het is positieve discriminatie "bij gelijke geschiktheid geven wij de voorkeur aan vrouwen (of vul een willekeurige minderheidsgroepering in).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
geen quotes dus hmmm??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:40 schreef SCH het volgende:
sp3c, als ik aangifte zou doen van verkrachting en jij zegt: ach dat ventje, die is altijd zo vervelend, die keek ook altijd zo raar en bovendien waarom kwam hij hier dan koffie drinken later. Zo praat je dus over mogelijke slachtoffers, ach dat vrouwtje, dat weet niet beter. En dat in een hele lijn van posts in een topic.
Maar goed: het is wel duidelijk. Dagonet is weer zo laf om met een oneliner tekomen zonder op de zaak in te gaan en zoals ik in het begin al zei: dat hele topic is eigenlijk een perfect voorbeeld van hoe de misstanden kunnen ontstaan, waarom mensen geen aangifte dureven te doen en hoe de doofpot werkt.
Alsof er daardoor vrouwen komen die minder gekwalificeerd zijn dan mannen. Dat is dus niet waar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, er is positieve discriminatie die ertoe leidt, dat vrouwen de voorkeur krijgen, puur om 'the numbers' te evenaren. Dat kun je niet ontkennen.
Probeer je nou echt te flamen?quote:
minder of even geschikt is niet belangrijk. Het is discriminatie op grond van geslacht. Zelfs jij, of mss jij dan juist weer wel, kan dat niet ontkennenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof er daardoor vrouwen komen die minder gekwalificeerd zijn dan mannen. Dat is dus niet waar.
DUS JE WILT ZEGGEN DAT JE GEEN VAN DE POSTS VAN BHFH ECHT SEKSISTSCH VONDquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
eerste echte sexistische post die ik gelezen heb vandaag
Dat zeg ik niet en dat zegt niemand. Ik zeg je alleen, dat er niet altijd sprake is van 'de beste persoon op de beste plaats' simpelweg omdat er soms een vrouw 'aan de beurt is' of omdat 'we te weinig vrouwen hebben'.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof er daardoor vrouwen komen die minder gekwalificeerd zijn dan mannen. Dat is dus niet waar.
quote:
jaja blabla ... bladiebla .... ik heb geen quotes maar ik heb wel gelijk ... blablaquote:Succes hoor, je hebt je goed vastgeluld. Heel sneu en zielig voor iemand die steeds weer laat merken in topics over het leger niet objectief te kunnen zijn en volledig ovor zijn eigen zaak te gaan.
Het minder geschikt zijn wordt als argument aangedragen in dat topic. Vrouwen hoeven niks te doen en mannen moeten keihard werken zegt sp3cquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
minder of even geschikt is niet belangrijk. Het is discriminatie op grond van geslacht. Zelfs jij, of mss jij dan juist weer wel, kan dat niet ontkennen
nee dat zegt sp3c niet, sp3c zegt dat de dames minder hard moeten werkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het minder geschikt zijn wordt als argument aangedragen in dat topic. Vrouwen hoeven niks te doen en mannen moeten keihard werken zegt sp3c
En dat is dus niet het geval - het gaat niet over de kwaliteit van de persoon, daar is niks mis mee en dat wordt in dat topic wel steeds gesuggereerd. Sterker nog: het hele verhaal van seksuele misstanden wordt er direct aan gelinkt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet en dat zegt niemand. Ik zeg je alleen, dat er niet altijd sprake is van 'de beste persoon op de beste plaats' simpelweg omdat er soms een vrouw 'aan de beurt is' of omdat 'we te weinig vrouwen hebben'.
dat is dus wel het geval, als een man 10 kilometer moet rennen met volle bepakking dan is dat voor een vrouw 8 km zonder bepakkingquote:
Nee? Hoe weet jij dat? ben jij bij elke benoeming? heb je weleens een sollicitatieprocedure bij het Rijk of een Rijksinstantie meegemaakt? Ik wel, en je wilt echt niet weten in wat voor bochten men zich soms draait om toch maar over te komen als 'eerlijke werkgever voor alle bevolkingsgroepen'. Tot het aannemen van een lid van [vul hier de favoriete groep van het moment in] als 'meest geschikt' om die vervolgens binnen 2 maanden op cursus te sturen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
En dat is dus niet het geval - het gaat niet over de kwaliteit van de persoon, daar is niks mis mee
En dat is minder hard werken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is dus wel het geval, als een man 10 kilometer moet rennen met volle bepakking dan is dat voor een vrouw 8 km zonder bepakking
Vind jij het goed dat er (meer) vrouwen bij de marine komen werken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee? Hoe weet jij dat? ben jij bij elke benoeming? heb je weleens een sollicitatieprocedure bij het Rijk of een Rijksinstantie meegemaakt? Ik wel, en je wilt echt niet weten in wat voor bochten men zich soms draait om toch maar over te komen als 'eerlijke werkgever voor alle bevolkingsgroepen'. Tot het aannemen van een lid van [vul hier de favoriete groep van het moment in] als 'meest geschikt' om die vervolgens binnen 2 maanden op cursus te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |