Als ik 's nachts al niet slaap, ga ik maar niet opteren voor een middagdutje. Dan lig ik gegarandeerd weer wakker vannachtquote:Op maandag 20 maart 2006 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben al wel een half uur mijn bed uit
Tijd voor je middagdutje dan he
en oh
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef leonieke het volgende:
ja dat bleef maar duren eh.. Waarschijnlijk zit Fles nog te F5'en ofzo
[..]
Als ik 's nachts al niet slaap, ga ik maar niet opteren voor een middagdutje. Dan lig ik gegarandeerd weer wakker vannacht
I rest my casequote:Op maandag 20 maart 2006 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik had geen zin om een nieuw topic te openen
Nooit van gehoord.quote:
Nou ja maakt ook niet uit, het schaatsen zit erop, ouwe avatar weer terugquote:
afasie? Wat is dat ook weer?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:01 schreef OoAstridoO het volgende:
Goedemiddagiemand die een leuke stelling/standpunt weet m.b.t afasie? ik moet een betoog of beschouwing schirjven mara t mag niet puur uiteenzettend zijn
He verstandig.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja maakt ook niet uit, het schaatsen zit erop, ouwe avatar weer terug
Dat hoeft ook niet.quote:
Ben nog helemaal hyper, en ik moet ook nog belangrijke telefoontjes plegen. Niet handig dusquote:
nu bellen, straks ben je ineens heel dufquote:Op maandag 20 maart 2006 14:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben nog helemaal hyper, en ik moet ook nog belangrijke telefoontjes plegen. Niet handig dus
Stel jij het anders even een jaar uit jaquote:
Ik ben al bezig, plan nu plotseling een intakegesprek er tussen door, terwijl ik moet stofzuigen en mijn bed nog moet opmakenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu bellen, straks ben je ineens heel duf
vandaag een intakegesprek?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben al bezig, plan nu plotseling een intakegesprek er tussen door, terwijl ik moet stofzuigen en mijn bed nog moet opmaken
als ik invloed op het weer had, dan zag de wereld er HEEL anders uit jongemanquote:Op maandag 20 maart 2006 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel jij het anders even een jaar uit ja
Maar aangezien ik GOD ben ,heb jij dat nietquote:Op maandag 20 maart 2006 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik invloed op het weer had, dan zag de wereld er HEEL anders uit jongeman
Tuurlijk schatquote:Op maandag 20 maart 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar aangezien ik GOD ben ,heb jij dat niet
ja toe maar zeg, ik ben er net eindelijk uitquote:
suc6 dan maarquote:Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, heb ik net gemaakt die afspraak
Ik ga gaan boodschappen gaan doen gaanquote:
heb je die intake al gehad?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*thuis is (voor een kwartiertje of drie)
niet-eens-verkapte kijk-mij-eens-populair-zijn-postquote:Op maandag 20 maart 2006 17:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ben nu mijn tas aan het pakken voor het volgende op de agenda
Eerder een kijk-mij-het-nu-eens-druk-hebbenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet-eens-verkapte kijk-mij-eens-populair-zijn-post
ik keur het toch niet af?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon heel beleefd terug![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zojuist mijn 50.000e foto gemaakt
feliquote:Op maandag 20 maart 2006 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa valt wel mee hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 18:43 schreef Sjowhan het volgende:
Jullie hebben echt niets te doen overdag he
Rot he, dat werkenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:43 schreef Sjowhan het volgende:
Jullie hebben echt niets te doen overdag he
teringquote:Op maandag 20 maart 2006 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
En je 50.000e gelukte? Of met alles wat ja al heb weggegooid erbij?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
de 50.000e bewaarde iig. Ik gooi heel erg weinig weg, maar strikt genomen zullen er nog wel een 200 meer gemaakt zijn jaquote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je 50.000e gelukte? Of met alles wat ja al heb weggegooid erbij?
Dacht alquote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de 50.000e bewaarde iig. Ik gooi heel erg weinig weg, maar strikt genomen zullen er nog wel een 200 meer gemaakt zijn ja
Daar weet ik niets vanaf hoor, dus de kou blijftquote:
jaquote:Op maandag 20 maart 2006 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar weet ik niets vanaf hoor, dus de kou blijft![]()
Sinds wanneer is er een smoes nodig om een biertje te nemenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaMaar ik heb en smoes voor een biertje
hmmm, ook wel weer een goed puntquote:Op maandag 20 maart 2006 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een smoes nodig om een biertje te nemen![]()
Nee hoor, 't geeft juist voldoening, en ik ben gewoon de hele dag bezig.. beter dan op me ass zitten en beetje duimen draaienquote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rot he, dat werken
*Boodschappen doen gaat
Doe eens niet zo engquote:Op maandag 20 maart 2006 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee hoor, 't geeft juist voldoening, en ik ben gewoon de hele dag bezig.. beter dan op me ass zitten en beetje duimen draaien
En wat is een beetje knap weer?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil graag foto's gaan makenmoet het wel een beetje knap weer zijn
Gewoon, lekker warm weer. Dat je overal een beetje van kan genieten. En niet dat grijze gure schrale KUTHOERENWEER van nuquote:Op maandag 20 maart 2006 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat is een beetje knap weer?
Foto's maken is altijd leuk, en juist met niet supermakkelijk omstandigheden is het heel leuk om een goede foto te maken![]()
Je bent toe aan zomer hequote:Op maandag 20 maart 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, lekker warm weer. Dat je overal een beetje van kan genieten. En niet dat grijze gure schrale KUTHOERENWEER van nu
Dat gaat nog wel even duren als ik die vervelende snorremans van RLT4 moet gelovenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, lekker warm weer. Dat je overal een beetje van kan genieten. En niet dat grijze gure schrale KUTHOERENWEER van nu
Volgens de KNMI site danquote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
zondag 26 maart tot en met woensdag 29 maart 2006
Grote kans op wisselvallig weer met van tijd tot tijd regen of buien en temperaturen oplopend tot normaal of iets boven normaal.
Ik moet toch al het land uitquote:
Peter Friemelteef? Doet die het nog steeds jah?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren als ik die vervelende snorremans van RLT4 moet geloven.
als je alleen al het woord inburgeringstoets kunt spellen ben je al op en top Nederlanderquote:Op maandag 20 maart 2006 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet toch al het land uit
Had een 5,1 voor mijn inburgeringstest
Dat is hoog ik een 4.7quote:Op maandag 20 maart 2006 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet toch al het land uit
Had een 5,1 voor mijn inburgeringstest
Maar dat wil ik nou niet, wil juist dat ze me uitzetten naar nieuw zeeland ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je alleen al het woord inburgeringstoets kunt spellen ben je al op en top Nederlander
jaquote:Op maandag 20 maart 2006 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
50000e digitale bedoel je dus?
Ja, vervelend sujetquote:Op maandag 20 maart 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peter Friemelteef? Doet die het nog steeds jah?
ik had een 4,4quote:
4.9, ik mag ook wegquote:
Lijkt me een goede zaak hoor als ze dat doen bij iedereen die het niet haalt en weg wilquote:Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
4.9, ik mag ook weg. Zou Verdonk mijn ticket betalen
.
pfff zal lekker uitdunnen hierquote:Op maandag 20 maart 2006 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me een goede zaak hoor als ze dat doen bij iedereen die het niet haalt en weg wil![]()
En iedereen gaat met een grote smile op zijn gezicht. Ik zie echt alleen maar voordelen (en een gratis verhuizing naar nieuw zeeland)quote:
ja Jag ziet ons aankomenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En iedereen gaat met een grote smile op zijn gezicht. Ik zie echt alleen maar voordelen (en een gratis verhuizing naar nieuw zeeland)![]()
ik mag net blijven met mijn 5,5quote:Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
4.9, ik mag ook weg. Zou Verdonk mijn ticket betalen
.
Das zijn eigen schuld he. Moet ie maar niet posten dat het daar 22 graden isquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga gaan boodschappen gaan doen gaan![]()
Ik hou van jequote:Op maandag 20 maart 2006 20:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Mij zo uitlachen terwijl ik mijn best doe om zo goed mogelijk AN te spreken![]()
Ik dacht het welquote:
Ik krijg jou nog wel jongedamequote:Op maandag 20 maart 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
(ja ik wou eigenlijk gewoon ff fles onder zijn voeten geven)
Nee hoor, een bedreiging zou zijn als ze het niet fijn zou vindenquote:
Een beloftequote:
Van haar is dat wel lekker jaquote:Op maandag 20 maart 2006 21:42 schreef es70 het volgende:
Trouwens, 'onder je voeten' hoef je volgens mij ook niet echt bang voor te zijn.
haha jaha. CSI.. maar is nu ver afgelopen..quote:Op maandag 20 maart 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een tv-kijktip voor vanavond?
nee. officieel is het een straf, en ook behoorlijk pijnlijk, als je met een droog stuk riet of een twijgje oid (hard) onder je voetzolen geslagen wordt. Dat bedoelt ze ermee, althans spreekwoordelijkquote:
Oh zo... Ik had er nog nooit van gehoord, vandaar dat ik 't vroeg...quote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. officieel is het een straf, en ook behoorlijk pijnlijk, als je met een droog stuk riet of een twijgje oid (hard) onder je voetzolen geslagen wordt. Dat bedoelt ze ermee, althans spreekwoordelijk
Ja, was best even een moeilijk dagje idd, maar dat was het voor iedereen. Gelukkig hebben we het met z'n allen gewoon heel goed gedaan en is iedereen er erg tevreden over hoe het gegaan is allemaalquote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef _Cara_ het volgende:
@ Dr Flash.. hoe is ie nu? was het niet zwaar, dat dragen van de kist. ik bedoel het niet letterlijk, maar hoe voelde jij je? dat moet toch moeilijk zijn geweest?
gaat niet hard hé...quote:Op maandag 20 maart 2006 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Zo zeg, ik open nog een keer een topic
mooi.. daar ben ik blij om..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was best even een moeilijk dagje idd, maar dat was het voor iedereen. Gelukkig hebben we het met z'n allen gewoon heel goed gedaan en is iedereen er erg tevreden over hoe het gegaan is allemaal
Je kan het gewoon niet bedoel jequote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat vertikaalzoeken in Excel ook maar halfbakken prutswerk zeg
Hoiquote:Op maandag 20 maart 2006 22:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*weer thuis is
Ik had al 1 view, in ruim een uur tijdquote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
gaat niet hard hé...ik ben ook moe...
![]()
hahaha lol.. das meer dan niets toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had al 1 view, in ruim een uur tijd
Dusquote:Op maandag 20 maart 2006 22:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hahaha lol.. das meer dan niets toch?
ja zal ik dan blijven kletsen?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus
Ik had toch op iets meer gehoopt hoor
Tuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 22:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja zal ik dan blijven kletsen?
ondanks dat ik zo moe ben?![]()
Nee, ik bedoel dat het halfbakken prutswerk is. Ik ben gedwongen om de op te zoeken data in de meest linkse kolom te zetten en gedwongen de tabel oplopend te sorteren. Anders werkt het niet en komt er simpelweg de laatste waarde van de matrix uit, ongeacht waar ik naar op zoek ben. Prutswerk zeg ik je.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet bedoel je
( en ja, excel beheers ik wel)
Nietus, je kan als uitkomst je zoekwaarde laten zienquote:Op maandag 20 maart 2006 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..] Anders werkt het niet en komt er simpelweg de laatste waarde van de matrix uit, ongeacht waar ik naar op zoek ben.
Truste Caraquote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef _Cara_ het volgende:
jongens ik ben het spoor ff bijster.. ik ga naar bed.. trusten..
nietus, en office is een HOERENpakketquote:Op maandag 20 maart 2006 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nietus, je kan als uitkomst je zoekwaarde laten zien
ik heb ook office, maar ben nog geen prostituees tegengekomenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nietus, en office is een HOERENpakket
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee
Moet mijn bed ook nog opmaken![]()
het is niet zo dat als je je bed ziet dat je dan slaapt?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O jawel, maar bijvullen sla ik even over
luister jij naar je bedquote:
Nee, dan moet ik me eerst lekker nestelen en zoquote:Op maandag 20 maart 2006 23:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is niet zo dat als je je bed ziet dat je dan slaapt?
ga nu maar gewoon je bedje opmakenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik me eerst lekker nestelen en zo
doe nuquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja ja, alles ligt al klaar, is in vijf minuten gepiept!![]()
brood? bruinquote:Op maandag 20 maart 2006 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
mm, kan niet kiezen.. wit of bruin??
Wit en beige dus.quote:
weet jij wat ze in dr kast heeft?quote:
Trustequote:Op maandag 20 maart 2006 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo slapen
Ik roep ook maar wat.quote:
dat bedoel ikquote:Op maandag 20 maart 2006 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
oe, die staat vast leuk bij mijn nieuwe lampies!
Dat is ook wel verdacht hoe blij je daar mee bent.quote:
Ik heb wel een antwoord voor je, zo ongeveer danquote:Op maandag 20 maart 2006 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok doet best wel kut hoerig als ik toevallig ineens een toets verkeerd raak. Het kwijtraken van een net ingeklopte post is nog wel het minste
Het is toch bruin satijn geworden.. Punt 1 is warmer en punt 2 doordat ik het andere sloop niet kon vinden (terwijl ik er 3 keer voorbij liep zag ik later)quote:
hoezo warmer? warmere kleur?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is toch bruin satijn geworden.. Punt 1 is warmer en punt 2 doordat ik het andere sloop niet kon vinden (terwijl ik er 3 keer voorbij liep zag ik later)
waarom vraag je dan nog aan mij wat ik er van vindquote:Op maandag 20 maart 2006 23:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En de stof.. Andere is zomers linnen
Dat weet je toch, zodat we net even dat andere kunnen doen.. Lijkt het net of we een eigen mening hebbenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom vraag je dan nog aan mij wat ik er van vind
vrouwen
dan kies ik voor bruinquote:Op maandag 20 maart 2006 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat weet je toch, zodat we net even dat andere kunnen doen.. Lijkt het net of we een eigen mening hebben
wat is er mis met die lampjes danquote:Op maandag 20 maart 2006 23:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Bed ziet er heerlijk uit.. behalve die lampies
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze iets roder schijnen dan ik had verwacht
Elke dinsdagavond gaan er een aantal afgeladen bussen naar de goedkoopste supermarkt van Auckland. Die bussen zijn alleen voor studenten van Wellesley Appartments. Nu zitten er hier zo'n 500 mensen en ik had wel gedacht dat de meesten een eigen auto hadden. Gingen we met 200 man ongeveer met z'n allen boodschappen doen.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Elke dinsdagavond gaan er een aantal afgeladen bussen naar de goedkoopste supermarkt van Auckland. Die bussen zijn alleen voor studenten van Wellesley Appartments. Nu zitten er hier zo'n 500 mensen en ik had wel gedacht dat de meesten een eigen auto hadden. Gingen we met 200 man ongeveer met z'n allen boodschappen doen.Retedruk bij de kassa natuurlijk aangezien iedereen weer op tijd met de bus mee terug moet.
In de bus iedereen ook opgepropt met tassen, bier en rugzakken.
Queenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
Poster van ?
anders wel?quote:
Beatrixquote:
ja leuk hé?quote:
Fun, beetje foto's maken enzo en eens even ontspannenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja leuk hé?![]()
Wat moet je eigenlijk in Maastricht? fun..of iest belangrijkers? dat gesprek soms?
aha das leuk, have fun dan!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fun, beetje foto's maken enzo en eens even ontspannen
Nee, dat gesprek is ook niet voor een andere baan (direct danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
aha das leuk, have fun dan!
ik dacht al dat ik voor je moest duimen...ivm met een andere job ofzo..
ah.. nou als het voor jou dan maar positief uitpakt.. toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat gesprek is ook niet voor een andere baan (direct dan)
alle cd's dvd's 3 vlaggen en 7 postersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beatrix
Niet mis met de muziek van Queen hoor, maar om dat nou als poster te willen
Dat hangt allemaal aan de muur?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
alle cd's dvd's 3 vlaggen en 7 posters
en nog vééééél meer
Dan is het goedquote:
ik draai ze ook nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Ik heb de meeste cd's ook wel moet ik zeggen, al draai ik het niet al te veel.
Das wel goed ja. Ik heb het meeste ook alleen op mp3 hoor, wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik draai ze ook niet
heb alles ook op mp3/flac, inclusief concerten, demo's andere versies en veel meer
ach arme ziel.. tiser? gaat het?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een stilte hier
Zit ik daarom nou ziek thuis dan
Bah een knufquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ach arme ziel.. tiser? gaat het?
* Cara geeft snel knuf en gaat weer aan de slag![]()
ok dan geef m maar terug.. krijg je een asperientje..ivp...quote:
Je wil me nog dood hebben ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ok dan geef m maar terug.. krijg je een asperientje..ivp...![]()
shoot.. sorry.. vergeten..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil me nog dood hebben ook![]()
*knuf terug geeft![]()
*pakt paracetamolletje aanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
shoot.. sorry.. vergeten..dan iets anders om de hoofdpijn te verlichten..
Ik kreeg eind vorig jaar al een brief dat ik niks terug zou krijgenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een brief van de verzekerinng gehadover de no-claim
ik krijg 255 euro terug
het maximum
Tof! die no-claim van het ziekenfonds!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik krijg 255 euro terug
het maximum
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik krijg 255 euro terug
het maximum
Een bosbeer in een korte broek?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Werd wakker van de bel.. Ik snel kleren pakken en naar beneden. Zie ik alleen een paar mannenbenen. Geen idee verder wie het was en wat ie moest. Ik heb lekker niet opengedaan!
Gewoon terug je bed inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Werd wakker van de bel.. Ik snel kleren pakken en naar beneden. Zie ik alleen een paar mannenbenen. Geen idee verder wie het was en wat ie moest. Ik heb lekker niet opengedaan!
Ok, ga ik niet meequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo even eten.. Veel meer zin in
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij al gegeten hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |