Als ik 's nachts al niet slaap, ga ik maar niet opteren voor een middagdutje. Dan lig ik gegarandeerd weer wakker vannachtquote:Op maandag 20 maart 2006 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben al wel een half uur mijn bed uit
Tijd voor je middagdutje dan he
en oh
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef leonieke het volgende:
ja dat bleef maar duren eh.. Waarschijnlijk zit Fles nog te F5'en ofzo
[..]
Als ik 's nachts al niet slaap, ga ik maar niet opteren voor een middagdutje. Dan lig ik gegarandeerd weer wakker vannacht
I rest my casequote:Op maandag 20 maart 2006 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik had geen zin om een nieuw topic te openen
Nooit van gehoord.quote:
Nou ja maakt ook niet uit, het schaatsen zit erop, ouwe avatar weer terugquote:
afasie? Wat is dat ook weer?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:01 schreef OoAstridoO het volgende:
Goedemiddagiemand die een leuke stelling/standpunt weet m.b.t afasie? ik moet een betoog of beschouwing schirjven mara t mag niet puur uiteenzettend zijn
He verstandig.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja maakt ook niet uit, het schaatsen zit erop, ouwe avatar weer terug
Dat hoeft ook niet.quote:
Ben nog helemaal hyper, en ik moet ook nog belangrijke telefoontjes plegen. Niet handig dusquote:
nu bellen, straks ben je ineens heel dufquote:Op maandag 20 maart 2006 14:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben nog helemaal hyper, en ik moet ook nog belangrijke telefoontjes plegen. Niet handig dus
Stel jij het anders even een jaar uit jaquote:
Ik ben al bezig, plan nu plotseling een intakegesprek er tussen door, terwijl ik moet stofzuigen en mijn bed nog moet opmakenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu bellen, straks ben je ineens heel duf
vandaag een intakegesprek?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben al bezig, plan nu plotseling een intakegesprek er tussen door, terwijl ik moet stofzuigen en mijn bed nog moet opmaken
als ik invloed op het weer had, dan zag de wereld er HEEL anders uit jongemanquote:Op maandag 20 maart 2006 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel jij het anders even een jaar uit ja
Maar aangezien ik GOD ben ,heb jij dat nietquote:Op maandag 20 maart 2006 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik invloed op het weer had, dan zag de wereld er HEEL anders uit jongeman
Tuurlijk schatquote:Op maandag 20 maart 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar aangezien ik GOD ben ,heb jij dat niet
ja toe maar zeg, ik ben er net eindelijk uitquote:
suc6 dan maarquote:Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, heb ik net gemaakt die afspraak
Ik ga gaan boodschappen gaan doen gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |