die dingen heb ik ook gehad ja, alleen mijn muur is niet egaalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:42 schreef Doffy het volgende:
Ik heb hetzelfde probleemIk heb 'm opgehangen met 8 Tesa-posterplakkertjes, maar hij valt om de zoveel tijd naar beneden
door een poster heenquote:
ah kijk!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:45 schreef SiGNe het volgende:
Dubbelzijdig (tapijt)plakband op de niet plakkende kant van ducktape plakken.
de ducktape gaat tegen de muur en de poster plak je dan op de tapijtplakband.
Zo heeft mijn bushalteposter het jarenlang uitgehouden.
Zou ik de enige zijn die dat doet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
door een poster heen
1. gaten in mn poster
2. zware poster, dus scheurt en valt naar beneden
3. dikke muur
ik denk dat het wat zwaar wordt voor een poster van dit formaat..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:45 schreef GenesiZ het volgende:
Houten frame maken en de poster daar omheen spannen. Deze kun je makkelijker ophangen.
nee, ik deed het ook, tot alles scheurde en viel enzoquote:
weet je waar die nu nog te koop zijn?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:46 schreef Adfundum het volgende:
Daar heb je toch van die klemstrips voor, met haakjes
Goed ideequote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:45 schreef SiGNe het volgende:
Dubbelzijdig (tapijt)plakband op de niet plakkende kant van ducktape plakken.
de ducktape gaat tegen de muur en de poster plak je dan op de tapijtplakband.
Zo heeft mijn bushalteposter het jarenlang uitgehouden.
Voordeel is dat je de hele breedte van de poster kan gebruiken, die hangt dan dus ook meteen mooi strak.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah kijk!
het is idd een bushalteposter
en als je je poster er af wilt halen blijft natuurlijk alleen dat dubbelzijdig tape erop zitten
supertip!
http://www.posterland.nl/strip.htm , maar v&d zal ze ook wel hebben.quote:
Werkt inderdaad super, alleen blijft het vaak niet goed aanmuren plakken, vandaar mijn (bovenstaande) tip om er ducttape op te plakken, heeft vaak een toch wat sterkere lijmlaag.quote:
Je hebt ook wel van dat sterkte dubbelzijdige plakband, in ducktape-uitvoering zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Werkt inderdaad super, alleen blijft het vaak niet goed aanmuren plakken, vandaar mijn (bovenstaande) tip om er ducttape op te plakken, heeft vaak een toch wat sterkere lijmlaag.
Ik heb hier dubbelzijdige tape van 3m en als je daar een poster mee aan de muur plakt krijg je 'm nooit meer heel van de muur af zonder een fohn te gebruiken of uren te peuteren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Werkt inderdaad super, alleen blijft het vaak niet goed aanmuren plakken, vandaar mijn (bovenstaande) tip om er ducttape op te plakken, heeft vaak een toch wat sterkere lijmlaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |