Is je bril nou wel gejat? Ik snap het nietquote:Op maandag 20 maart 2006 14:49 schreef babette21 het volgende:
ik krijg m'n autoradio dus níet vergoed
tering man, zoveel pech in één jaar, en ik krijg echt níks terug van die gieren van interpolis
nou, mooi dat m'n bril nu ineens tóch gejat isen daarbij nog 'n lading cd's ook
![]()
Mijn oma zegt altijd: "een veranderlijk mens wordt niet snel gek."quote:Op maandag 20 maart 2006 14:55 schreef Dizer het volgende:
Zo! Ik heb het lang uitgehouden met mijn nieuwe avatar
neequote:Op maandag 20 maart 2006 14:52 schreef Dizer het volgende:
Is je bril nou wel gejat? Ik snap het niet
Oeh.. slim, knap, dikke tietuh en bovendien ook nog een opligsterquote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
neemaar ik moet die nieuwe cdspeler toch érgens van betalen
ze herkende wel direct 't merk, dus de prijs geloven ze iig wél
maar natúúrlijk heb ik geen aankoopbewijs meer van die bril![]()
ik ben heulemaal geen opligster...quote:Op maandag 20 maart 2006 15:02 schreef Dizer het volgende:
Oeh.. slim, knap, dikke tietuh en bovendien ook nog een opligster![]()
gekkie, ik ben toch op m'n werkquote:Nu jij... ik... slaapkamer...![]()
Dat kan allemaal tegenwoordigquote:
Ik voel me goedkoopquote:Op maandag 20 maart 2006 15:03 schreef babette21 het volgende:
ik ben heulemaal geen opligster...maar wel 'n beetje een oplichtster
![]()
Dan kom ik even langs in pak en doe ik alsof ik een belangrijk persoon die per direct met jou in vergadering moet in een aparte ruimtequote:gekkie, ik ben toch op m'n werk![]()
We nemen het op. We gaan voor onzequote:Op maandag 20 maart 2006 15:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zet je de webcam wel even aan?
Die heb ik nog steeds niet gezienquote:Op maandag 20 maart 2006 15:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
We nemen het op. We gaan voor onze
Paris Hilton film
Ik heb alleen die van Pamela Anderson en van Fred Durst gezien. De rest nietquote:
Die was hilarischquote:Op maandag 20 maart 2006 15:13 schreef Dizer het volgende:
Fred Durst
Bij die Durst is dat ook het geval; wat een behaarde aap is dat.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die van Colin: dat kind blijft maar klagen over loshangende haren
Dat die uberhaupt iets kon filmen met die pens!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij die Durst is dat ook het geval; wat een behaarde aap is dat.
Hij dacht als in m'n buik nou op buik leg, dan komt ie er misschien wel inquote:Op maandag 20 maart 2006 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat die uberhaupt iets kon filmen met die pens!
Bedoel je School?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:37 schreef Dizer het volgende:
Misschien weet iemand van jullie het:
Help, ik zoek... #170
Sorry, ik kan je niet helpenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:37 schreef Dizer het volgende:
Misschien weet iemand van jullie het:
Help, ik zoek... #170
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |