da's waar, Nederland wordt wel vaak onderschat....quote:Op maandag 20 maart 2006 13:55 schreef chansadres het volgende:
Buitenland reizen zijn ook leuk maar dat kost planning in tijden enzo.
Vind het gewoon ook leuk om naar mooie plaatsjes tegaan in Nederland.
En dat kan je al doen als je 2 dagen vrij hebt ofzo
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind BVO op een bedrijf lijken zo.
Argentinië? Is dat leuk? Waarom niet Australië?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga óf voor cocktail óf voor gala
mèn wij zouden echt de blits maken![]()
[..]
alleen reizen is zó tof![]()
ik wil ook weer, maar ja, om nou wéér een baan op te zeggen
ik denk aan Argentinië, bij WIDM zit ik ook alleen maar te kwijlen [bij PE trouwens ook]
maar eh, dan zou je dus voor 'n week of twee, drie gaan? da's wel kort
Das ook weer waar. Het is geen vakantie want ik vind dat een vakantie vaak wordt gepland.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's waar, Nederland wordt wel vaak onderschat....
maar ik noem 't geen reizen [hooguit 'n minivakantie], daarvoor moet ik echt in verre en vooral onbekende oorden belanden
Ik heb redelijk veel gezien maar de mooiste herinneringen had ik aan West-Frankrijk. Ik voelde me daar at easy en thuis. Voelde echt goed. Australië is mooi maar als je iets wilt zien dan heb je een auto nodig en heel veel water.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Argentinië? Is dat leuk? Waarom niet Australië?
Ik zou dan voor 2 weken gaan inderdaad. Zoveel geld heb ik niet
Oeh Chinaquote:
Kluun - Komt een vrouw bij de dokterquote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand nog aanrader voor goede niet al te moeilijke boeken?
Ik bedoel dingen a la de Da Vinci Code ofzo?
Want om nou voor de 5e keer te proberen om mij door De Wereld van Sophie heen te bijten..
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:26 schreef BVO het volgende:
Och nee he.
Heel veel Chinezen.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Eind van dit jaar. China
.
Totaal geen idee wat ik kan verwachten.
Jaja...zulke dingen weet ik nou eenmaal. Veel over gelezen enzo.quote:
Ik had zoiets dus niet verwacht, he. Daar denk je gewoon ook niet over na. Chinezen in Chinaquote:Op maandag 20 maart 2006 14:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja...zulke dingen weet ik nou eenmaal. Veel over gelezen enzo.
Tsja, je moet er maar opkomen, hè.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had zoiets dus niet verwacht, he. Daar denk je gewoon ook niet over na. Chinezen in China.
Ik moet het toegeven, je toont op momenten toch enige vorm van genialiteitquote:
Het is ook maar net hoe intelligent je zelf bentquote:Op maandag 20 maart 2006 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet het toegeven, je toont op momenten toch enige vorm van genialiteit.
Ik vind mezelf toch best slimquote:Op maandag 20 maart 2006 14:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe intelligent je zelf bent.
Argentinië lijkt me wel een land van contrastenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
Argentinië? Is dat leuk? Waarom niet Australië?![]()
tof hoor! welke streek?quote:Ik zou dan voor 2 weken gaan inderdaad. Zoveel geld heb ik niet![]()
China lijkt me echt prachtig, Thailand trekt me helemaal nietquote:
mèn wat heb ik bij dát boek zitten jankenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Kluun - Komt een vrouw bij de dokter
Al een tijdje, hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef PeRi het volgende:
Paltos heeft een foto geupt!
Michigan - Detroit. Hopelijk met een uitstapje naar Ottawa en New Yorkquote:Op maandag 20 maart 2006 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Argentinië lijkt me wel een land van contrasten
de combinatie van mooie, grote steden en het woeste landschap trekken me wel
bovendien valt het leuk te combineren met bijv. Peru, want ook nog op m'n lijstje staat
hoewel minder hoog, omdat de halve wereld daar al heen gaat
ik ga zeker nog 's terug naar Australië, maar er is nog zoveel meer
[..]
tof hoor! welke streek?
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:30 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]. Heb je even voor mij. [afbeelding].
Al een tijdje = sinds gisteren.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:28 schreef PeRi het volgende:
Nah, echt niet. Is me iig nooit opgevallen dan.
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:33 schreef PeRi het volgende:
Oh Dizer, ik heb heel misschien wel interesse in Charmed. Maar moet nog ff navraag doen.
Niks is zeker hè. Cadeautje voor iemand, maar ik weet niet of ze ze al heeft..quote:
Ik zit 'm iedereen aan te bevelen op te dringen.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
mèn wat heb ik bij dát boek zitten janken
zo zielig, maar wel echt prachtig
Ik wil 'm ook graag lezen, kijken hoe emotioneel ik er van wordquote:Op maandag 20 maart 2006 14:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zit 'm iedereen aan te bevelen op te dringen.![]()
Kut.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef PeRi het volgende:
ATB DAT ZAG IK, VUILE NIETSZEGGENDE LURCKENDE KUTPIEMOL.
PeRi was eerstquote:Op maandag 20 maart 2006 14:44 schreef Zhenar het volgende:
DIZZLE!!! Ik wil je Charmed wel denk ik.Ligt er wel aan voor hoeveel...
![]()
ik ookquote:Op maandag 20 maart 2006 14:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit 'm iedereen aan te bevelen op te dringen.![]()
cool hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 14:30 schreef Dizer het volgende:
Michigan - Detroit. Hopelijk met een uitstapje naar Ottawa en New York
Ik vraag 40 per box... het zijn dus de eerste 2 seizoenenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:44 schreef Zhenar het volgende:
DIZZLE!!! Ik wil je Charmed wel denk ik.Ligt er wel aan voor hoeveel...
![]()
Interpolis, glashelderquote:Op maandag 20 maart 2006 14:49 schreef babette21 het volgende:
ik krijg m'n autoradio dus níet vergoed
tering man, zoveel pech in één jaar, en ik krijg echt níks terug van die gieren van interpolis
nou, mooi dat m'n bril nu ineens tóch gejat isen daarbij nog 'n lading cd's ook
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |