Je zou er bijna voor je plezier heen gaanquote:Op maandag 20 maart 2006 12:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
in et ziekenhuis hier hebben ze heerlijke cappuchino
mjah.. wel leuke dokter die mn moeder hielpquote:Op maandag 20 maart 2006 12:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Je zou er bijna voor je plezier heen gaan
met appel (elstar) is lekker!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:54 schreef davidov het volgende:
nee geen speculaas, maar weer osseworst en boursin
bofkontquote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah.. wel leuke dokter die mn moeder hielp
De enige appels die ik normaal eet zijn granny smith, maar die lijken me verre van geschikt op een tostiquote:
:-S Tot vanavondquote:Op maandag 20 maart 2006 13:07 schreef davidov het volgende:
Ok ik ga snel de deur uit in een poging om mn vader te ontlopen ( best erg eigenlijk)
Tot vanavond luitjes!![]()
het lekkerste is denk ik een fuji appelquote:Op maandag 20 maart 2006 13:02 schreef davidov het volgende:
[..]
De enige appels die ik normaal eet zijn granny smith, maar die lijken me verre van geschikt op een tosti
Oh wat een timing...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:07 schreef davidov het volgende:
Ok ik ga snel de deur uit in een poging om mn vader te ontlopen ( best erg eigenlijk)
Tot vanavond luitjes!![]()
Wat burgelijk en studentachtigquote:Op maandag 20 maart 2006 13:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmmm.. er staat een winkelwagen van de c1000 in onze huiskamer
Das helemaal studentachtigquote:Op maandag 20 maart 2006 13:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
en er staat ook nog een vaat opgestapeld van 4 dagen..
Pha! Ontzettende nepstudent! Als je een échte student bent, dan was je alleen die dingen af die je nodig hebt.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
en er staat ook nog een vaat opgestapeld van 4 dagen..
Kep nog iets voor jouquote:Op maandag 20 maart 2006 13:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Pha! Ontzettende nepstudent! Als je een échte student bent, dan was je alleen die dingen af die je nodig hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Just-Dennis op 20-03-2006 13:28:41 ]Over onderschrift valt niet te twisten
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:22 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik echt in geen eeuwigheid meer gehoord
[ Bericht 4% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 20-03-2006 13:43:57 ]alias Capriccio Dieu Donné
Kvind het maar een raar liedquote:Op maandag 20 maart 2006 13:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank je wel
Die heb ik echt in geen eeuwigheid meer gehoord
Voor wat...de idols-after-party?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
yay...de 4e persoon die niet kan vanavond..
de showcase van P!NK..quote:
Wat is een showcase? Is dat zoiets als een concert, maar dan voor artiesten die enkel kunnen zingen en geen enkel instrument bespelen?quote:
Ach ja...snappie.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
showcase is een paar nummer van je nieuwe album doen en de platenmaatschappij reden geven tot een duur onzinnig feestje.
Vriendinnetje had kaarten overquote:Op maandag 20 maart 2006 15:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ja...snappie.Grappig dat je naar zo iets gaat....kaarten gewonnen of connecties?
Vorige keer dat ze in Nederland was kreeg ik bijna een mep, dus wie weetquote:Op maandag 20 maart 2006 15:35 schreef petre86 het volgende:
CDP op de kiek mer pink?
Kan ik me ook wel een beetje voorstellen natuurlijk....kom je net van het vliegtuig, staat er een maffe-[HOMO]-topic Homo-met-z'n-out-of-date-1.2-megapixel-cameraatje. Daar zou ik me als Celeb ook erg aan storen.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vorige keer dat ze in Nederland was kreeg ik bijna een mep, dus wie weet![]()
Handige vriendinnetjes heb je.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vriendinnetje had kaarten over
en als ze je had gemept?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het was toen ze weg gingen Madame kon t niet waarderen dat ik dr voornaam gebruikte..
Moet ze maar reageren als k dr bij dr artiesten-naam noem..
Ze heeft vast een vreselijke voornaam...ligt gevoelig natuurlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het was toen ze weg gingen Madame kon t niet waarderen dat ik dr voornaam gebruikte..
Moet ze maar reageren als k dr bij dr artiesten-naam noem..
Had CDP alleen maar lekker gevonden joh.quote:
Dan had ze of een mep terug gehad of ik had dr zwaar voor lul gezet bij Boulevard e.d.quote:
Das toch gewoon Alicia Moore?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze heeft vast een vreselijke voornaam...ligt gevoelig natuurlijk.![]()
Creepy.....wist niet eens dat zoiets kon.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/82138/freestyle_dancing/omg
Hoe moet ik dan nou weten, ik ben een jaren 90 kind Qua muziek smaak, ik ken Eddie Vedder, Mick Patton, Billy Corgan, Kurt Cobain, Laney Stanley en nog een aantal die dood zijn.quote:
Die jongen met die hoed is niet goed johquote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/82138/freestyle_dancing/omg
ik vind die donkere juist minder.. beetje patsertje..quote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef Just-Dennis het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/1260/amazing_breakdance/
En toen zagen we niks....maar dat geeft niks.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Had ik even behoefte aan
Mss maar beter ook?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
En toen zagen we niks....maar dat geeft niks.
Waarschijnlijk ja.quote:
Help mee snel deze pagina vol spammenquote:
Waarom niet een mannelijke fotomodel? Rare homo die je bent!quote:
Doe maar iets mannelijkers....ik opt zelfs voor een Jake Gylen-what-ever-his-name-is foto.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan post ik zo weer een foto van die shoot
Tja je bent het stereotype tiener of je bent het niet hequote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarom niet een mannelijke fotomodel? Rare homo die je bent!![]()
Ik heb gewoon een zwak voorquote:Op maandag 20 maart 2006 16:33 schreef davidov het volgende:
[..]
Tja je bent het stereotype tiener of je bent het niet he![]()
Je hebt een zwak voor iedereen die ooit op tv, witte doek, radio, krant, magazine of flyer is gekomenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zwak voorHeidi
Tuurlijk, blijf dat vooral denkenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Je hebt een zwak voor iedereen die ooit op tv, witte doek, radio, krant, magazine of flyer is gekomen![]()
scherp!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Je hebt een zwak voor iedereen die ooit op tv, witte doek, radio, krant, magazine of flyer is gekomen![]()
I don't really give a fookquote:Op maandag 20 maart 2006 16:57 schreef Semisane het volgende:
Beter CDP
Kinders niet zo CDP plagen he, niet nadat hij net zo zijn best heeft gedaan.![]()
Ach zo 1 keer in de zoveel tijd plaag ik hemquote:Op maandag 20 maart 2006 16:57 schreef Semisane het volgende:
Beter CDP
Kinders niet zo CDP plagen he, niet nadat hij net zo zijn best heeft gedaan.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ach zo 1 keer in de zoveel tijd plaag ik hem
heb je een autoverzekering?quote:
Trouwen met een Amerikaanquote:
Mooi gezegd.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:40 schreef davidov het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Aaaaah, take it off, take it off!
*rent rond met overal limoengroene en hardpaarse verf*
En appelsquote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het hoogst haalbare onderwerp van deze reeks een tosti ham kaas?
Ok ok BIJNA overal danquote:
Jouw beurt voor de foto van het sixpack met een streep hoogglansverf erop.quote:
Op zich mág je natuurlijk ook buiten deze topic-reeks komen...quote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het hoogst haalbare onderwerp van deze reeks een tosti ham kaas?
Mijn beurt?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jouw beurt voor de foto van het sixpack met een streep hoogglansverf erop.
Jij, als je mijn slaapkamer komt vervenquote:
Oh moet ik tieten gaan kijken in B&H?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op zich mág je natuurlijk ook buiten deze topic-reeks komen....
Ach, als je daar geil blij van wordt...quote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh moet ik tieten gaan kijken in B&H?
Alleen maar je slaapkamer?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij, als je mijn slaapkamer komt verven
Er zijn maar weinig mensen hier die geil van tieten worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, als je daar geil blij van wordt...
Zo'n 31 jaar geleden was ik er best enthousiast over!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er zijn maar weinig mensen hier die geil van tieten worden.
De tieten van je moeder tellen niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zo'n 31 jaar geleden was ik er best enthousiast over!.
De tieten van joúw moeder tellen niet!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De tieten van je moeder tellen niet.
Dat vond ik blijkbaar ook, vandaar ook m'n flesvoeding.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De tieten van joúw moeder tellen niet!.
Dat laatste klopt dan weer aardigquote:Op maandag 20 maart 2006 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
Bier, met z'n bronwater, gerst, hop, gist en vitamines, is een soort drinkontbijt.
En het schijnt dat baby's die flesvoeding kregen op latere leeftijd allerlei vage afwijkingen gaan vertonen.
Op vroege leeftijd al zelfs.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
Bier, met z'n bronwater, gerst, hop, gist en vitamines, is een soort drinkontbijt.
En het schijnt dat baby's die flesvoeding kregen op latere leeftijd allerlei vage afwijkingen gaan vertonen.
Maar daar houdt het niet bij opquote:Op maandag 20 maart 2006 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik, maar dat is algemeen bekend.
Je gaat me toch niet vertellen dat je vriendin geen tieten heeft?quote:
Natuurlijk niet, ze staan alleen niet in B&H, dus blijven voorbehouden aan mijquote:Op maandag 20 maart 2006 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je vriendin geen tieten heeft?
En terecht, ze is nou eenmaal geen sloerie.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze staan alleen niet in B&H, dus blijven voorbehouden aan mij
tsssk, nee zeg, dan had ik het net zo goed bij mannen kunnen houden.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En terecht, ze is nou eenmaal geen sloerie.
Waarmee ze van 3 hoog een volwassen vent van zijn brommer....?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
Ik las 'met een tiet uit het raam'.
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Ze is van plastic.
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef Adelante het volgende:
1994, die's oud inmiddels...
wel erg lekker overigens![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:41 schreef BB_Koning het volgende:
Ze is perfect
![]()
Als ze ooit weer in NL is, dan ga ik met CDP achter haar aan om een foto met haar te maken![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, als je daar geil blij van wordt...
Dataquote:
Da's vast sarcasmequote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://members.home.nl/jan.pieter/Humor.wav
mevrouw theelepeltjequote:
Niet in Amsterdamquote:
Echt wel!quote:
Jaja, praat er maar omheen.quote:Het is trouwens koud buitenzeker op het water brrr
En sinterklaasje heet eigenlijk sinterklaasquote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Echt wel!
http://members.home.nl/ja(...)wtje%20Theelepel.mp3
[..]
Het is zo... ga jij maar 15 minuten op de veer staanquote:Jaja, praat er maar omheen.
Sint Nicolaas, potdikkie!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:21 schreef davidov het volgende:
En sinterklaasje heet eigenlijk sinterklaas
'k Heb geen zin om 15 minuten op een veer te gaan staan.quote:Het is zo... ga jij maar 15 minuten op de veer staan
Wist je dat ze het in mexico (als ik de film collateral mag geloven) ook kennen?quote:
My point exactlyquote:[..]
'k Heb geen zin om 15 minuten op een veer te gaan staan.
Ik zit net lekker.
Nee.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef wonderer het volgende:
Dragen jullie eigenlijk wel eens de kleding van je vriend (mits jullie dezelfde maat hebben natuurlijk)? Of is dat not done?
Nee.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef wonderer het volgende:
Dragen jullie eigenlijk wel eens de kleding van je vriend (mits jullie dezelfde maat hebben natuurlijk)? Of is dat not done?
Moet er niet aan denkenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef wonderer het volgende:
quote:
Ja ik ben weer beter dan hoor, vind ik, want het wordt natuurlijk ENORM gezellig ....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik hoop dat hij snel beter wordt
dit weekend vieren we de verjaardag van zijn ex
in een huisje van centre parcs......
*heeft het idee dat dat bij een ander stel ook aan de hand is*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
geloof me die jongens zijn al 5 maanden uit elkaar, toch slapen ze nog altijd in hetzelfde bed, dat is het enige wat ze nog echt delen, sex hoort daar niet bij
Ze kan niet tippen aan mijn Aishquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
O ja, als we het toch gaan hebben over lekkere wijven... hier is mijn nominatie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook wel te zien als Princess Kitana:
[afbeelding]
of Vampirella:
[afbeelding]
jij ookal?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik word echt misselijk van dat gezeik bij oprah..
Waar gaat t vandaag overquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik word echt misselijk van dat gezeik bij oprah..
Een van de dingen die ik ga missen in Nederland, ja... Ik word er na twee dagen al gestoord van.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:55 schreef davidov het volgende:
echt erg dat het na iedere minuut een reclame blok heeft in de VS
wanneer zou dat ongeveer zijn dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik ga missen in Nederland, ja... Ik word er na twee dagen al gestoord van.
Twee maanden denk ik... hoop ik. Ik heb nou alle papieren.quote:
And never return huhquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twee maanden denk ik... hoop ik. Ik heb nou alle papieren.
Dat zou je wel willen, he?quote:
quote:
Ach, dan wordt voor mij de nachtploeg gewoon avondploegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:25 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
haha nee, maar nachtploeg draaien krijgt voor jou wel een hele andere betekenis
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, dan wordt voor mij de nachtploeg gewoon avondploegTenzij ik... andere dingen te doen heb 's avonds, natuurlijk
Tja, ben wel getrouwd natuurlijkquote:
hehehe point taken.quote:
quote:L E N T E
Aan het weer is nog niks te merken maar vanavond wordt het lente. Het lentepunt wordt om 19:26 uur bereikt. Bij het lentepunt staat de zon precies boven de evenaar. Die datum hoeft niet de 21ste te zijn. De komende jaren tot 2043 begint de lente steeds op 20 maart, behalve in 2007, wanneer de 21ste de begindatum is. Op de allereerste lentedag duren dag en nacht even lang, maar niet exact: bij ons duurt deze dag alweer zo'n 10 minuten langer dan de nacht.
Verschillen die het gevolg zijn van het feit dat de tijdstippen van opkomst en ondergang van de zon betrekking hebben op de bovenrand van de zon. Bovendien is de zon door breking van stralen in de atmosfeer nog kort te zien terwijl ze in werkelijkheid al onder is. De seizoensindeling is gebaseerd op de positie van de aarde ten opzichte van de zon. De seizoenverschillen vinden hun oorzaak in de schuine stand van de as, waar de aarde om draait.
Hierdoor komt de zon op het Noordelijk Halfrond (waar ook Nederland ligt) in de zomer hoger boven de horizon dan in de winter en schijnt daardoor in de zomer langer dan in de winter. Als de luchttemperatuur direct en alleen op de zon zou reageren dan zou 21 juni, de langste dag van het jaar, ook de warmste dag moeten zijn en precies midden in de zomer moeten vallen. In werkelijkheid loopt de temperatuur trager op onder invloed van oceanen en zeeëen, die de warmte langzaam opnemen.
Door de koude Noordzee begint het warmere seizoen aan de kust later dan in het binnenland. Op basis van de gemiddelde temperatuur begint het voorjaar in Limburg eigenlijk al op 9 maart en op Terschelling op 23 maart. De laatste jaren is het verloop van de temperatuur afwijkend geweest, waardoor het met 15 tot 20 graden soms in de winter al voorjaarsachtig was. Ook maart is warmer geworden:van 4,9 graden gemiddeld over de eerste dertig jaar van de 20st eeuw tot 5,8 graden gemiddeld over het tijdvak 1971-2000.
In de laatste 10 jaar lag het maartgemiddelde zelfs nog een graad hoger en zijn verschillende records gevestigd. Om praktische redenen en volgens internationale afspraak gebruiken de weerkundigen voor het berekenen van klimatologische gemiddelden een andere seizoensindeling en worden steeds drie opeenvolgende kalendermaanden als één seizoen beschouwd. Volgens de klimatologische indeling is de lente dus al begonnen op 1 maart en duurt dit seizoen tot en met 31 mei.
Ach Builds character.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:13 schreef davidov het volgende:
Goedesmorgens
Mn pa is 1 dag terug en precies waar ik al bang voor was, begint meteen met me om 9 uur uit bed te trappen no matter what
Ik heb genoeg karakterquote:
Tja, maar blijkbaar is je pa daar niet van overtuigd.quote:
Hij denkt dat door me er eerder uit te trappen ik meer doe met mn dagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja, maar blijkbaar is je pa daar niet van overtuigd.
Dat is ook zo. Ik laat mijn pa me altijd om zo rond een uur of negen uit bed trappen als ik bij m'n ouders thuis ben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Hij denkt dat door me er eerder uit te trappen ik meer doe met mn dag
Ik doe gewoon een paar uur meer niks op een dagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:59 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik laat mijn pa me altijd om zo rond een uur of negen uit bed trappen als ik thuis ben.
En hoe was het bij Roze? Ging ze nog op de vuist met je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Ah...I see...You need a life! Snel...koop een MMorpg....probleem opgelost!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een paar uur meer niks op een dag
quote:
Was wel okay. Ze is live nog steeds erg sterk, maar t blijft een raar wijf.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
En hoe was het bij Roze? Ging ze nog op de vuist met je.
Da's juist de bedoelingquote:
En zo ben je 20, en zo ben je 25quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een paar uur meer niks op een dag
Nou ja...dus we krijgen helemaal niks te horen over iets van "Pink op de vuist met [HOMO]-homo"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was wel okay. Ze is live nog steeds erg sterk, maar t blijft een raar wijf.
Niet ontmoet want al mijn gezelschap wou naar huis![]()
Ik mag niet online gamenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah...I see...You need a life! Snel...koop een MMorpg....probleem opgelost!
Meh so be it :pquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En zo ben je 20, en zo ben je 25
Carpe Diem!
hahahaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mên jij moet zo heel heel hard nodig het huis uit ....... :-S
Ik voel me te goed voor vakkenvullerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ook niet. Deze week maar eens voor die examenbundels kijken maar ik heb nog steeds geen zin om i/d AH te gaan werken.![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:13 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik voel me te goed voor vakkenvuller![]()
Ja maar ik heb vwoquote:
Manhoertje dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:13 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik voel me te goed voor vakkenvuller![]()
Boo-fucking-hoo. Ik ga mn Havo afmaken in september.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Manhoertje dan?
sorry
Verdient wel op die leeftijd.quote:
??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voetballen afgezegd dankzij die eikel van school.![]()
Hij is al 2 dagen onbereikbaar en probeerde mn andere afspraak met hem voor vanmiddag te verplaatsen, maar niet gelukt dus.quote:
Zit jij op voetbal?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is al 2 dagen onbereikbaar en probeerde mn andere afspraak met hem voor vanmiddag te verplaatsen, maar niet gelukt dus.![]()
Nee, was stuntje voor het COC..quote:
Luqas ik weet nog steeds niet waarom je er niet was op de meetquote:
sorry, ik laat mijn cam wel uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:56 schreef LuQas het volgende:
Zit ik op de uva, komen er alllemaal blote mannen in beeld.
Ik had een team van overirritante heterojochies met pushende vaders...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef Jerruh het volgende:
volgens mij ben ik de enige hier die wel voetbalt....
Maar voor 2 ballen dan weer niet he....muwhahahahhahabulderbulderhahahagrapgrapgraptjongejonge.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben bang voor de bal
ik was keeper...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben bang voor de bal
Ik ben niet zo dol op voetballen, misschien heeft het ermee te maken dat ik altijd keeper was en op mn kop kreeg als ik niet alles wist tegen te houdenquote:
Nee hoor, ik zit ook nog steeds op voetbal!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef Jerruh het volgende:
volgens mij ben ik de enige hier die wel voetbalt....
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit ook nog steeds op voetbal!
Haha, het was als grapje bedoelt mop. N atuurlijk zit ik niet op voetbal.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pasterop, je word steeds meer mijn ideale man op het witte paard.
ik trap er weer met beide ogen inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha, het was als grapje bedoelt mop. N atuurlijk zit ik niet op voetbal.
Ik zwem.
Is er plaats voor 3?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef Cairon het volgende:
Jerruh!
Contain yourself!
Zulk frivool gedrag in het openbaar! Wat zullen de buren wel niet zeggen!?
Zwemmen als recreatie: saaie bermuda'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha, het was als grapje bedoelt mop. N atuurlijk zit ik niet op voetbal.
Ik zwem.
Solo (althans, nog wel, wellicht moet ik 'ns in het ronde gaan kijken of er een koor is waarbij ik kan zingen wat ik wil zingen)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Recreatie of clubverband(Geen idee wat ik hiermee bedoel
)
Tenor, bas, sopraan, ik heb geen idee wat al die termen betekenenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Solo (althans, nog wel, wellicht moet ik 'ns in het ronde gaan kijken of er een koor is waarbij ik kan zingen wat ik wil zingen)
'k heb twee octaven bereik, maar ik kan ook counter tenor (hoewel ik dat nooit echt geoefend heb).
Jargon, BB, Jargonquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tenor, bas, sopraan, ik heb geen idee wat al die termen betekenen![]()
Ik voelde al wat tintelen beneden, nu weet ik waaromquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jargon, BB, Jargon![]()
der is nog een stemsoort: castrato, maar die bestaat (gelukkig) niet meerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik voelde al wat tintelen beneden, nu weet ik waarom![]()
counter tenor heet dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
der is nog een stemsoort: castrato, maar die bestaat (gelukkig) niet meer
Ondenkbaar: neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
5 jaar geen sex, is dat voor jullie ondenkbaar?
dus jij wilt zeggen dat je er 5 jaar zonder kunt doen??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ondenkbaar: nee
onwenselijk: ja
Ik zou het kunnen denk ik. Ik wil het niet maar als het zou moeten, zou t geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:11 schreef dewceend het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat je er 5 jaar zonder kunt doen??
De meeste zijn toch wel zo van als ze het eenmaal hebben gedaan
toch wel vakerhebben
dan 1 x per jaar of ik ben nu zo dom![]()
Xje!
Snap jou wel maar bedoel die knuffel krijg ik dan wel van me vriendenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
als ik er op terug kijk denk ik dat ik meer het tegen iemand aan liggen in bed dan echt de sex die ik met name mis
Oke oke ik snap ,, maar kijk ik ben nog jong kan het ook aan liggen maar k weet nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen denk ik. Ik wil het niet maar als het zou moeten, zou t geen probleem zijn.
ja zangstemmen vond ik te suf wordenquote:
Ik ben ook net 18 hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:15 schreef dewceend het volgende:
[..]
Oke oke ik snap ,, maar kijk ik ben nog jong kan het ook aan liggen maar k weet niet
op dit mom. kan ik nog geen 6 weken zonder laat staan 5 jaar kijk ik heb dan een vriend mssn scheelt dat je hebt dan je sex toch wel ,, maar toch
Nee, counter tenor heeft een andere, wat vollere klankkleur.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
counter tenor heet dat tegenwoordig
Ugo Farrelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, counter tenor heeft een andere, wat vollere klankkleur.
Nee da's niet ondenkbaar.'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
5 jaar geen sex, is dat voor jullie ondenkbaar?
ow dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef dewceend het volgende:
O oke ,, tja ik ben dan 16 heb dan pas 1 jaar a 1 1/2 jaar sex maar heb hiervoor 9 maanden en 2 maadne een vriend gehad en tja dan zit je niet lang zonder eerlijk gezegt ,, maar
toch het idee al zonder te moeten doet mij hart al op hol laten slaan whaha:P
mar toch,,
GEK ONDERWERP BTW.:-P
Gek kindquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef dewceend het volgende:
O oke ,, tja ik ben dan 16 heb dan pas 1 jaar a 1 1/2 jaar sex maar heb hiervoor 9 maanden en 2 maadne een vriend gehad en tja dan zit je niet lang zonder eerlijk gezegt ,, maar
toch het idee al zonder te moeten doet mij hart al op hol laten slaan whaha:P
mar toch,,
GEK ONDERWERP BTW.:-P
Franse taal en sex hebben veel met elkaar gemeenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |