Ach, als je daar geil blij van wordt...quote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh moet ik tieten gaan kijken in B&H?
Alleen maar je slaapkamer?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij, als je mijn slaapkamer komt verven
Er zijn maar weinig mensen hier die geil van tieten worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, als je daar geil blij van wordt...
Zo'n 31 jaar geleden was ik er best enthousiast over!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er zijn maar weinig mensen hier die geil van tieten worden.
De tieten van je moeder tellen niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zo'n 31 jaar geleden was ik er best enthousiast over!.
De tieten van jośw moeder tellen niet!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De tieten van je moeder tellen niet.
Dat vond ik blijkbaar ook, vandaar ook m'n flesvoeding.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De tieten van jośw moeder tellen niet!.
Dat laatste klopt dan weer aardigquote:Op maandag 20 maart 2006 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
Bier, met z'n bronwater, gerst, hop, gist en vitamines, is een soort drinkontbijt.
En het schijnt dat baby's die flesvoeding kregen op latere leeftijd allerlei vage afwijkingen gaan vertonen.
Op vroege leeftijd al zelfs.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
Bier, met z'n bronwater, gerst, hop, gist en vitamines, is een soort drinkontbijt.
En het schijnt dat baby's die flesvoeding kregen op latere leeftijd allerlei vage afwijkingen gaan vertonen.
Maar daar houdt het niet bij opquote:Op maandag 20 maart 2006 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik, maar dat is algemeen bekend.
Je gaat me toch niet vertellen dat je vriendin geen tieten heeft?quote:
Natuurlijk niet, ze staan alleen niet in B&H, dus blijven voorbehouden aan mijquote:Op maandag 20 maart 2006 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je vriendin geen tieten heeft?
En terecht, ze is nou eenmaal geen sloerie.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze staan alleen niet in B&H, dus blijven voorbehouden aan mij
tsssk, nee zeg, dan had ik het net zo goed bij mannen kunnen houden.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En terecht, ze is nou eenmaal geen sloerie.
Waarmee ze van 3 hoog een volwassen vent van zijn brommer....?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
Ik las 'met een tiet uit het raam'.
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Ze is van plastic.
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef Adelante het volgende:
1994, die's oud inmiddels...
wel erg lekker overigens![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:41 schreef BB_Koning het volgende:
Ze is perfect
![]()
Als ze ooit weer in NL is, dan ga ik met CDP achter haar aan om een foto met haar te maken![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, als je daar geil blij van wordt...
Dataquote:
Da's vast sarcasmequote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://members.home.nl/jan.pieter/Humor.wav
mevrouw theelepeltjequote:
Niet in Amsterdamquote:
Echt wel!quote:
Jaja, praat er maar omheen.quote:Het is trouwens koud buitenzeker op het water brrr
En sinterklaasje heet eigenlijk sinterklaasquote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Echt wel!
http://members.home.nl/ja(...)wtje%20Theelepel.mp3
[..]
Het is zo... ga jij maar 15 minuten op de veer staanquote:Jaja, praat er maar omheen.
Sint Nicolaas, potdikkie!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:21 schreef davidov het volgende:
En sinterklaasje heet eigenlijk sinterklaas
'k Heb geen zin om 15 minuten op een veer te gaan staan.quote:Het is zo... ga jij maar 15 minuten op de veer staan
Wist je dat ze het in mexico (als ik de film collateral mag geloven) ook kennen?quote:
My point exactlyquote:[..]
'k Heb geen zin om 15 minuten op een veer te gaan staan.
Ik zit net lekker.
Nee.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef wonderer het volgende:
Dragen jullie eigenlijk wel eens de kleding van je vriend (mits jullie dezelfde maat hebben natuurlijk)? Of is dat not done?
Nee.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef wonderer het volgende:
Dragen jullie eigenlijk wel eens de kleding van je vriend (mits jullie dezelfde maat hebben natuurlijk)? Of is dat not done?
Moet er niet aan denkenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef wonderer het volgende:
quote:
Ja ik ben weer beter dan hoor, vind ik, want het wordt natuurlijk ENORM gezellig ....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik hoop dat hij snel beter wordt
dit weekend vieren we de verjaardag van zijn ex
in een huisje van centre parcs......
*heeft het idee dat dat bij een ander stel ook aan de hand is*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
geloof me die jongens zijn al 5 maanden uit elkaar, toch slapen ze nog altijd in hetzelfde bed, dat is het enige wat ze nog echt delen, sex hoort daar niet bij
Ze kan niet tippen aan mijn Aishquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
O ja, als we het toch gaan hebben over lekkere wijven... hier is mijn nominatie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook wel te zien als Princess Kitana:
[afbeelding]
of Vampirella:
[afbeelding]
jij ookal?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik word echt misselijk van dat gezeik bij oprah..
Waar gaat t vandaag overquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik word echt misselijk van dat gezeik bij oprah..
Een van de dingen die ik ga missen in Nederland, ja... Ik word er na twee dagen al gestoord van.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:55 schreef davidov het volgende:
echt erg dat het na iedere minuut een reclame blok heeft in de VS
wanneer zou dat ongeveer zijn dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik ga missen in Nederland, ja... Ik word er na twee dagen al gestoord van.
Twee maanden denk ik... hoop ik. Ik heb nou alle papieren.quote:
And never return huhquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twee maanden denk ik... hoop ik. Ik heb nou alle papieren.
Dat zou je wel willen, he?quote:
quote:
Ach, dan wordt voor mij de nachtploeg gewoon avondploegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:25 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
haha nee, maar nachtploeg draaien krijgt voor jou wel een hele andere betekenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |