Je gaat me toch niet vertellen dat je vriendin geen tieten heeft?quote:
Natuurlijk niet, ze staan alleen niet in B&H, dus blijven voorbehouden aan mijquote:Op maandag 20 maart 2006 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je vriendin geen tieten heeft?
En terecht, ze is nou eenmaal geen sloerie.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze staan alleen niet in B&H, dus blijven voorbehouden aan mij
tsssk, nee zeg, dan had ik het net zo goed bij mannen kunnen houden.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En terecht, ze is nou eenmaal geen sloerie.
Waarmee ze van 3 hoog een volwassen vent van zijn brommer....?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
Ik las 'met een tiet uit het raam'.
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Ze is van plastic.
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef Adelante het volgende:
1994, die's oud inmiddels...
wel erg lekker overigens![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:41 schreef BB_Koning het volgende:
Ze is perfect
![]()
Als ze ooit weer in NL is, dan ga ik met CDP achter haar aan om een foto met haar te maken![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, als je daar geil blij van wordt...
Dataquote:
Da's vast sarcasmequote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://members.home.nl/jan.pieter/Humor.wav
mevrouw theelepeltjequote:
Niet in Amsterdamquote:
Echt wel!quote:
Jaja, praat er maar omheen.quote:Het is trouwens koud buitenzeker op het water brrr
En sinterklaasje heet eigenlijk sinterklaasquote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Echt wel!
http://members.home.nl/ja(...)wtje%20Theelepel.mp3
[..]
Het is zo... ga jij maar 15 minuten op de veer staanquote:Jaja, praat er maar omheen.
Sint Nicolaas, potdikkie!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:21 schreef davidov het volgende:
En sinterklaasje heet eigenlijk sinterklaas
'k Heb geen zin om 15 minuten op een veer te gaan staan.quote:Het is zo... ga jij maar 15 minuten op de veer staan
Wist je dat ze het in mexico (als ik de film collateral mag geloven) ook kennen?quote:
My point exactlyquote:[..]
'k Heb geen zin om 15 minuten op een veer te gaan staan.
Ik zit net lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |