quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:[..]
Mên jij moet zo heel heel hard nodig het huis uit ....... :-S
hahaha
Mja, tot die conclusie kom ik ook steeds meer.
Ben zojuist het huis uitgevlucht en naar de UvA gegaan (waar ik dus nu achter een pc zit te
kloten werken)
Om de 20 minuten kwam 1 van mn ouders binnen met een preek, verhaal of gezeur.
Zegmaar me om 9 uur uit bed tillen en dan om half 10 vragen of ik al aan het studeren ben.
En om 9.45 nog een keer... "waarom niet? 15 minuten geleden vroeg ik het ook al"
En als ik tegen mn moeder zeg: "jij zei altijd, wie vraagt wordt overgeslagen"
Voordat ik mn punt duidelijk kon maken vatte ze het al op dat ik zei dat ik nooit kreeg wat ik nodig had en dat ik dus vond dat mn ouders me tekort schoten waarop ze heel beledigd was en zei dat als ik zo door ging dat ik haar op den duur kwijt zou raken.... ik reageerde dus met een
![]()
"waar heb je het over, dat zei ik niet dat ik dingen tekort kwam, ik zei alleen dat je vroeger vaak zei als ik zeurde "als je doorgaat maak je me anti en komt het er juist minder snel van". Iets wat ze nu stellig ontkent en doorgaat met preken dat ik altijd alles kreeg wat ik wou.
Ik was nog geen 3 uur wakker en ik moest het huis uit vluchten want de sfeer is soms echt niet te doen
![]()
Wat een oninteressant verhaal is dit uiteindelijk geworden voor jullie zeg
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know