Heb ik al vaker gezegt en volgens mij was er een eigen topicquote:

Ja maar Riquelme is ook ongelooflijk overrated. Hij heeft misschien 1 of 2 mooie akties per 10 wedstrijden en op basis daarvan zit elke commentator hem voortdurendop te hemelen. (ik erger me nog aan die verslaggever van het Uefa cup duel Villareal Az vorig seizoenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:31 schreef DIGGER het volgende:
Vergeet Gilberto niet, gisteren de man of the match voor mij. Gaf iig prima aan dat als je Riquelme uit de wedstrijd houdt, je al een heel end bent.

DG ook nietquote:Op maandag 24 april 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
Dat was Vaduz.

eensquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:39 schreef twi het volgende:
Gefeliciteerd, maar wat een ontzettend schandalig slechte vertoning zeg.

Normaler dan het voetbal van Arse in elk gevalquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef Suijk het volgende:
Ga je nog normaal reageren DAM?

Je mening baseren op één wedstrijd. Zegt genoeg!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Normaler dan het voetbal van Arse in elk geval

blijkbaar nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja want ik heb Arse dit seizoen nog niet gezien

idd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:53 schreef Gunner het volgende:
Saillaint detail; Patrick Vieira bij Arsenal weg, om om de prijzen mee te doen bij Juve
Door Arsenal uitgeschakeld en nu AFC in de finale

quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:55 schreef DIGGER het volgende:
Henry na afloop voor de camera's van ITV op de vraag van Andy McCoist wie hij graag in de finale wil, Barca of Milan:"Doe maar Milan, want dat Barca shirtje heb ik nu al"

Milan !quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:57 schreef jojomen4 het volgende:
Gefeli met de final. Nog voorkeur voor de andere finalist?

Haha, geweldig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:55 schreef DIGGER het volgende:
Henry na afloop voor de camera's van ITV op de vraag van Andy McCoist wie hij graag in de finale wil, Barca of Milan:"Doe maar Milan, want dat Barca shirtje heb ik nu al"

Zo bepalend was hij niet meer in de laatste jaren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd.![]()
Toch is het jammer dat Patrick weg is.

Nee, vooral op teletekst en Radio 5 live net als jijquote:

quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, vooral op teletekst en Radio 5 live net als jij

Klopt, was een beetje overdreven dat ophemelen. Zie hoe Fabregas het doet, geweldig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:59 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zo bepalend was hij niet meer in de laatste jaren.

Maar dat is pas de laatste maanden. De eerste helft van het seizoen miste Arsenal echt een leider op het middenveld. Dat heeft ontzettend veel punten gekost.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, was een beetje overdreven dat ophemelen. Zie hoe Fabregas het doet, geweldig.

Tijd teveel?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
ik heb 90% van de wedstrijden van Arsenal dit seizoen live op TV(sport1) gezien.

quote:

BOEIE!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:39 schreef twi het volgende:
Gefeliciteerd, maar wat een ontzettend schandalig slechte vertoning zeg.

De Owen Liverpool -> Real Madrid constructiequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:53 schreef Gunner het volgende:
Saillaint detail; Patrick Vieira bij Arsenal weg, om om de prijzen mee te doen bij Juve
Door Arsenal uitgeschakeld en nu AFC in de finale

fanneke, één tip: negeer DAM en ga zeker nooit met hem in discussie. Is vruchteloos.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
ik heb 90% van de wedstrijden van Arsenal dit seizoen live op TV(sport1) gezien.

quote:ROBERT PIRES has sparked a fresh storm over the make-up of Arsenal's history-making team by amazingly confessing: We are a French club now, not an English one.
Pires is the first Gunners star to publically open his heart on the delicate "foreigners" issue at Highbury.
And his explosive interview — conducted in French, obviously — will send shockwaves through a side which has built its reputation around the bastions of English football.
SACRE BLEU! Pires reveals that French is now the universal language spoken in the Highbury dressing room.
MON DIEU! He insists Arsenal fans don't care if there are no Englishmen in their team.
ZUT ALORS! And he doesn't care that Ashley Cole and Sol Campbell are the only Englishmen in the squad.
After helping the Gunners reach their first European Cup final, Pires declared: "We have had a great Champions League run but it is fair to say Arsenal is a French team.
"As soon as we reached the semi-finals it was like having a France side there. I know people say there are not enough English players in our team but that's of little importance to me. I can see some people worrying about it, but not me.
"When I signed in the summer of 2000, there were lots of English players in the squad.
"But these days there are only two who play regularly in the first team — Ashley and Campbell.
"After that, there is only little Theo Walcott who joined us in January and he hasn't played at all.
"Arsenal have had a French identity for some time now. French is the language we speak in the changing-room, more so than English."
Incredibly, there are now 14 French-speaking players in French manager Arsene Wenger's squad: Pires, Thierry Henry, Kolo Toure, Philippe Senderos, Mathieu Flamini, Emmanuel Eboue, Abou Diaby, Gael Clichy, Emmanuel Adebayor, Lauren, Pascal Cygan Johan Djourou, Alexandre Song and Armand Traore.
Wenger has led the Gunners to a Champions League final showdown with Barcelona in a fortnight thanks to victories over Real Madrid, Juventus and Villarreal.Pires added: "Us French guys are proud to represent our country through Arsenal.
"It's important for us and we like the fact we have contributed so much to the club's success. Arsenal fans have got used to the situation and don't care about the nationality of the team.
"It's what happens on the field that is the most important to them. However, other people see it as an issue."
Wenger was heavily criticised for fielding Arsenal teams this season without a single Englishman.
Funny
And even Gunners' French full-back Clichy revealed the club are widely known as France-nal in their native country.
Arsenal could become the 11th English side to win the ultimate prize in European football while only one French team has lifted the trophy.
That was Pires' former club Marseille back in 1993.
Pires went on: "Arsenal are a French team, but don't think we have forgotten where we are.
"We realise that and the Premiership is a great league. We can see how the lack of home players in the side annoys people, especially away fans.
"Away fans often start singing: ‘England, England.' It doesn't bother me...I think it's funny."

Al die Barca spelers die Henry van z'n stuk proberen te krijgen voor de finale door te zeggen dat hij bij Barca moet gaan spelenquote:Giuly tips Henry to move to Barca
Barcelona winger Ludovic Giuly believes Thierry Henry will leave Arsenal for the Catalan side this summer.
In January striker Henry, 28, pledged to stay at Arsenal, but since then he has repeatedly been linked with Barca.
Giuly told the News of the World: "We speak on the telephone all the time and we have had a conversation recently. I think he's coming.
"He will get a great welcome in Barcelona because everybody is excited thinking about him in our shirt."
Arsenal and Barcelona will contest the Champions League final on 17 May at the Stade de France in Paris.
Giuly added of Henry: "He is one of the world's top players and can only make our team better."
Story from BBC SPORT:

Ik heb t van n forum. Zal best. Iig met een kern van waarheid.quote:Op zondag 30 april 2006 14:08 schreef Gunner het volgende:
Bron? Lijkt me echt een tabloid verhaal

ja echt iets om trots op te zijn!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
En we hebben de finale gehaald door in bijna elke wedstrijd met een bijna compleet "non-English" team,was nooit met minimaal 6 andere gebeurd

Vrouwenvoetbal.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef rubbereend het volgende:
van harte gefeliciteerd met de ladies FA cup

iddquote:
Jammer voor jequote:Hopelijk morst Arsenal vandaag tegen Sunderland![]()

A. Ben geen pappie B.Een supporter ben je voor het leven kneusquote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Entonie het volgende:
[..]
![]()
kijken of je volgend seizoen nog zon blije pappie bent als je sterspeler er nite meer is

Man,daar wil ik me niet eens over druk maken nu,eerst iets anders wat een beetje belangrijk isquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:39 schreef Gunner het volgende:
Precies. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of AFC het kan rooien zonder TH

Achtelijke overtreding was dat zeg. Ging helemaal nergens meer over...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
En Diaby speelt dus zeker niet in de CL Finale

Ik heb hem nog niet gezien maar hij schijnt belachelijk en zeker onnodig te zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Achtelijke overtreding was dat zeg. Ging helemaal nergens meer over...

Sliding aan het einde van de wedstrijd zonder de intentie om de bal te raken. Echt puur voor de enkel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien maar hij schijnt belachelijk en zeker onnodig te zijn geweest.
Eerste controle zegt dat ie een gebroken enkel heeft.

Ach god,gaan we alles op een weegschaal leggen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:33 schreef Ludacriss het volgende:
Was inderdaad een smerige overtreding en helemaal niet nodig. Misschien dat Campo, Dan Smith heeft omgekocht vanwege wat Diaby hem eerder dit seizoen hem had aangedaan.

quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:27 schreef Erasmusch het volgende:
Geef maar weer een belletje als je dr niet vanaf komt.

Gaan we saampjesquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:27 schreef Erasmusch het volgende:
Geef maar weer een belletje als je dr niet vanaf komt.

Als je morgen niet geblesseerd raakt...quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gaan we saampjesIk zit dat weekend ervoor toch al in Parijs
![]()

Nog steeds dezelfde prijs?quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
Pfew,vandaag trouwens mijn bevestiging gekregen dat ik ook via Arsenal zelf een ticket heb

Goed planquote:Arsenal may sue over Diaby tackle
Diaby faces a lengthy lay-off following Smith's challenge
Arsenal are considering taking legal action against Sunderland's Dan Smith following his challenge on Gunners midfielder Abou Diaby.
The 19-year-old Frenchman was left with a fractured and dislocated ankle in the wake of the challenge, which rules him out of the Champions League final.
Arsenal boss Arsene Wenger and several of Diaby's team-mates were left fuming following the incident on Monday.
And Wenger said on Wednesday legal proceedings were now being considered.
Shortly after the incident, the Gunners boss said: "It is frustrating and unacceptable because the player had no intention of going for the ball in my opinion."

Je pakt elke strohalm aan die je kunt pakken he.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:50 schreef DutchGooner het volgende:
Ben ik niet rouwig om aangezien Barca in elke finale die hun gespeeld hebbne verloren die ze in de thuisshirts speelde

Geef me een voorbeeld van een Arsenal speler die op onbesuisde manier zo'n blessure veroorzaaktquote:

Ga er maar niet van uit gezien volgende week.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:55 schreef fanneke het volgende:
en dan kijken of The Hammers hun sportieve plicht doen.

Dat klopt maar ik had ergens gelezen dat er wel weer een kans bestond dat ie mee zou spelen,vandaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:29 schreef fanneke het volgende:
Flamini viel vorige week tegen Villarreal al snel geblesseerd uit en zat afgelopen maandag ook niet bij de selectie.
(Clichy zat gisteren trouwens ook niet bij de selectie.)
Welk voorteken zie jij daar in...???

Daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het voorteken is dat ik het dadelijk zie gebeuren dat Cole de finale speelt ten koste van een Flamini.

Als Cole wedstrijdritme zou hebben niet idd maar om een speler in te gaan zetten die wsl dan net 2,5 wedstrijd achter zijn kiezen heeft terwijl je met Flamini iemand hebt die bijna foutloos heeft staan te spelen in de CL is voor mij de keus niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee?
Cole is gewoon een betere linksback dan Flamini. In goede doen en geheel fit is Cole zelfs een van de beste ter wereld.

Whehe die hamburgers worden ver lopen zie ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:59 schreef DutchGooner het volgende:
GVD,heb je een kaartje voor de finale wordt je helemaal weggestopt in vak H5
[afbeelding]

Heb je wel een verrekt goed overzicht op de stipjes.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:59 schreef DutchGooner het volgende:
GVD,heb je een kaartje voor de finale wordt je helemaal weggestopt in vak H5
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |