quote:Arsenal given semi-final warning
Villarreal defender Rodolfo Arruabarrena believes Arsenal's inexperience may count against them in the Champions League semi-finals.
Arruabarrena scored against Inter Milan on Tuesday to set up a last-four date with the Gunners later this month.
"They have a lot of young players. That might mean the pressure could affect them," he told Spanish newspaper Marca.
"However, together with Barcelona, Arsenal have played the best football in this season's Champions League."
The 30-year-old Argentine added: "They are a team that love playing with the ball at their feet and the whole team, not just Thierry Henry, play quick and precise football."
Villarreal beat Inter 1-0 on Tuesday to level the tie 2-2 and go through to the semi-finals on away goals.
Arsenal are a great team with great players
Fernando Roig
Villarreal president
This is the Spanish side's first season in the Champions League and they are now aiming to become the first debutants since Sampdoria in 1992 to reach the final of the European Cup.
Club president Fernando Roig was full of praise for Arsenal and said he was delighted they were his side's next opponents.
"We have now got Arsenal and that is tremendous because they are a great team with great players," he told Spanish newspaper AS.
"They have got Thierry Henry and he is one of the best players in the world. They've also got some very good Spaniards in their team, like Cesc Fabregas.
"What's more, we are going to visit a great city in London, which my wife and I prefer to Turin."
The Spanish media has reported that Villarreal fans are already making plans for a trip to Paris to see the final on 17 May.
The match coincides with the town's annual fiesta in honour of its patron saint, San Pascual.
Father Guillermo, the priest of the Santa Sofia church, said he would ask for a celebratory mass at Notre Dame followed by a procession to the Stade de France - if the club reached the final.
The 78-year-old, who attends matches wearing the club's bright yellow shirt and his dog collar, has the Champions League theme music as the ring tone on his mobile phone.
Story from BBC SPORT:
Nu nog Seaman, Dixon en Winterburn.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
Heerlijk trouwens om te zien dat we de laatste tijd weer een echte "Adams en Bould" achterin hebben staan
Ongelofelijk ja. Laatste 10 minuten werden sowieso integraal uitgezonden leek het. Enorm lang die blessure in beeld...quote:Op donderdag 6 april 2006 19:55 schreef Erasmusch het volgende:
Die trouwens slaapverwekkend lang duurde.
Helaas niet.quote:
Maar ook zijn poten niet gebrokenquote:Op zondag 9 april 2006 23:54 schreef Erasmusch het volgende:
ach Ruudje heeft iig niet gescoord he
Het begin was aardig met fris combinatiespel en wat mij ook positief stemde was dat er eindelijk iemand is opgestaan die van buiten de 16 durft te schieten.quote:Op maandag 10 april 2006 00:39 schreef fanneke het volgende:
Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien. Waren we niet zo goed(zoals de laatste weken bedoel ik) of was manure gewoon beter?
Maar we hebben gewoon nog alles in eigen hand.quote:Op maandag 10 april 2006 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het begin was aardig met fris combinatiespel en wat mij ook positief stemde was dat er eindelijk iemand is opgestaan die van buiten de 16 durft te schieten.
2e gedeelte van de 1e helft was voor manyoo.
2e helft was manyoo duidelijk beter en was uiteindelijk wel een verdiende overwinning voor ze.
Kan iig veel beter met deze nederlaag leven dan met die van vorig seizoen.
Na de 1-0 mistte van Persie trouwens nog voor een leeg doel.
We hebben onze laatste nederlaag gehad denk ik,op Old Tartford mag je verliezen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar we hebben gewoon nog alles in eigen hand.
Ons programma ziet er ook een stuk makkelijker uit dan dat van de sperz en Rovers.
Geen Henry hequote:Op maandag 10 april 2006 00:39 schreef fanneke het volgende:
Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien. Waren we niet zo goed(zoals de laatste weken bedoel ik) of was manure gewoon beter?
Het is te makkelijk om het op de afwezigheid van Henry te schuiven. Van Persie deed het ook wel redelijk van wat ik er van gezien hebquote:
Henry had weinig klaargespeeld deze wedstrijd denk ik.quote:Op maandag 10 april 2006 08:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om het op de afwezigheid van Henry te schuiven. Van Persie deed het ook wel redelijk van wat ik er van gezien heb
Dat is natuurlijk vragen naar de bekende weg hè?quote:Op maandag 10 april 2006 00:39 schreef fanneke het volgende:
was manure gewoon beter?
STERF!quote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vragen naar de bekende weg hè?
Van Persie speelde als een drol. Hij miste een 100% kans en werd voor de rest geen centimeter ruimte gegeven.quote:Op maandag 10 april 2006 08:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om het op de afwezigheid van Henry te schuiven. Van Persie deed het ook wel redelijk van wat ik er van gezien heb
Zal behoorlijk emotioneel gaan worden. Ongetwijfeld zullen we de beelden wel te zien krijgen en ik weet niet of ik het wel droog kan houden. Bergkamp is een jeugdidool voor mij, een speler waar ik altijd wel bewondering voor zal blijven houden. Prachtig dat Arsenal hem zo'n afscheid gunt en ook nog eens tegen zijn oude club, AFC Ajax. Het bericht staat nu ook op NOS TXT.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:07 schreef DutchGooner het volgende:
En vandaag is officieel bekent geworden dat Bergkamp's testimonial de eerste in het niewe stadion gaat worden;
Dennis Bergkamp testimonial plans confirmed
After 11 tremendous years service, Dutch striker Dennis Bergkamp is set to play in a star-studded testimonial in his honour against his former club Ajax, in the curtain-raising match at Emirates Stadium, which has provisionally been planned for July 22, 2006.
Fans' favourite Bergkamp, who has played more than 400 times for the Gunners, is excited by the prospect of playing at the new stadium and is looking forward to linking up with some of his former Highbury team mates.
He said: "It will be an emotional day for me as I have spent the last 11 years here; playing some of the best football of my career. The supporters have been amazing to me and I hope that they will enjoy the day as much as I will.
"What will make the occasion extra special is not only will it be the first ever match at Emirates Stadium, it will be an opportunity to see Arsenal players past and present on the pitch at the same time."
Arsenal.com
geen kans als je geen member bent.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
maat van me woont dan in london, ga gelijk proberen kaartjes te regelen
Je hekel tegen Ajax is groter dan je liefde voor Arsenal, Bergkamp en de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ga overigens niet.
Ik was naar elke andere eerste wedstrijd gegaan in Ashburton Grove maar als ik die club uit amsterdam wil zien spelen ga ik wel daar naar toe ipv naar London
Ik wil best wel mensen helpen al zijn het joden maar ik moet ze wel kennen en bovenal gunnenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:43 schreef Suijk het volgende:
Lijkt me ook niet. En DG helpt geen joden.
Arsenal staat in deze los van de situatie voor mij maar het klopt,mijn aversie tegen ajax is groter als mijn "liefde" voor Bergkamp.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hekel tegen Ajax is groter dan je liefde voor Arsenal, Bergkamp en de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion?
En andere oud Arsenal spelers.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Arsenal staat in deze los van de situatie voor mij maar het klopt,mijn aversie tegen ajax is groter als mijn "liefde" voor Bergkamp.
Zonde.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Arsenal staat in deze los van de situatie voor mij maar het klopt,mijn aversie tegen ajax is groter als mijn "liefde" voor Bergkamp.
Nee hoor,Dennis is voor mij maar 1 van de 11 en niet "de" Dennis Bergkamp maar dat mag je niet vinden in Nederland.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:50 schreef Suijk het volgende:
Ach, ieder zo zijn favorieten natuurlijk. Bergkamp heeft bij veel Ajacieden en Nederlanders iets extra's, terwijl jij weinig met Ajax en Oranje hebt.
Mag je van mij wel vinden hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,Dennis is voor mij maar 1 van de 11 en niet "de" Dennis Bergkamp maar dat mag je niet vinden in Nederland.
Zeker niet door die schijtfransen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt.
Ach,laten we eerlijk zijn,waarom is Arsenal zogenaamd "populair" in NL?
Puur vanwege Bergkamp en in mindere mate Overmars en van Persie.
Voor mij ligt dat anders en wsl ook voor fanneke om maar iemand te noemen
Bij Arsenalquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:53 schreef Suijk het volgende:
Maar hij heeft wel 11 seizoenen bij Arsenal gezeten, waar zie je dat nog tegenwoordig.
Maldini bij Milan, Raul bij Real. Giggs, Scholes, Neville bij Man Utd?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:53 schreef Suijk het volgende:
Maar hij heeft wel 11 seizoenen bij Arsenal gezeten, waar zie je dat nog tegenwoordig.
Pires en Henry maken juist dat ik Arsenal altijd wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zeker niet door die schijtfransen.
Ray Kennedy en Smith.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:17 schreef fanneke het volgende:
O'Leary, Winterburn, Merson, Sammy Nelson (ook allemaal Arsenal)
oohh zulke ware woorden. Prachtige woorden ook!quote:Op zondag 16 april 2006 12:52 schreef Tomhoog het volgende:
on Dennis Bergkamp...
"Intelligence and class. Class is of course, most of the time linked to what you can do with the ball, but the intelligence makes you use the technique in an efficient way. It's like somebody who has a big vocabulary but he doesn't say intelligent words, and somebody who has a big vocabulary but he can talk intelligently, and that's what Dennis is all about. What he does, there's always a head and always a brain. And his technique allows him to do what he sees, and what he decides to do."
'Arsenge Wenger'
Jawelquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:48 schreef Erasmusch het volgende:
DG, zou je ook niet naar FCDB-ajax gaan, vrienschappelijk in de voorbereiding?
quote:Arsenal halveert aanvraag Ajax voor testimonial
Van onze speciale verslaggever
LONDEN, maandag
Op zaterdag 22 juli neemt Dennis Bergkamp afscheid als profvoetballer. Als eerbetoon aan één van de beste spelers uit de clubhistorie, heeft Arsenal de Nederlander het recht gegeven om de eerste wedstrijd in het nieuwe Emirates Stadium te spelen. Zo’n 70.000 toeschouwers zullen dan getuige zijn van een Testimonial waarin Bergkamps favoriete clubs Arsenal en Ajax centraal staan. Zo komen sowieso de eerste teams tegen elkaar in actie, terwijl er nog druk aan de rest van het programma wordt gewerkt.
Inmiddels is de aanvraag van Ajax voor 15.000 kaarten door Arsenal al gereduceerd tot 8000. Arsenal-topman David Dean: „Nu bekend is dat de wedstrijd er komt, loopt het storm, terwijl de verkoop nog lang niet begonnen is. Wat dat betreft willen we vasthouden aan de regel dat de bezoekende club recht heeft op 10 procent van de kaarten. Anders doen we onze eigen supporters tekort.”
Die krijgen ze niet eens op de been en zeker niet in de vakantieperiode maar officieel hebben ze zelfs maar recht op 5% maar het stukje zal wel van VZ afkomen gezien de fouten die erin staan.quote:Op maandag 17 april 2006 13:29 schreef Eilanden het volgende:
Het zou me ook verbazen als er 8000 Ajax-fans op komen dagen. Het is weliswaar Bergkamp, maar 8000 is wel veel
Het verhaal zegt dat er 15.000 zijn aangevraagd - dat is wat anders dan aangebodenquote:Op maandag 17 april 2006 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
Ik geloof trouwens niet eens dat er 15.000 en later 8.000 zijn aangeboden
weet ik maar dat geloof ik ook niet.quote:Op maandag 17 april 2006 16:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Het verhaal zegt dat er 15.000 zijn aangevraagd - dat is wat anders dan aangeboden
Mail me maar over dit onderwerp.quote:Op maandag 17 april 2006 16:48 schreef Doc het volgende:
Het zou me ook verbazen als Ajax 15.000 kaarten aan zou vragen.
BTW de locale pub-eigenaar hier is behoorlijk fanatiek AFC fan (Europees was-ie ook naar Madrid en Turijn geweest) en had in principe wel interesse in kaarten voor de testimonial. Ik weet niet wat-ie bieden wil. Kan ik 'm je e-mail adres geven?
er staan wel meer dingen in waar ik vraagtekens bij zet,wsl gewoon een VZ stukje dus.quote:Op maandag 17 april 2006 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Vijftienduizend voor een oefenpotje. Lijkt me je reinste onzin. 8000 is al rijkelijk veel.
Als ze de prijzen aanhouden van dit seizoen dan komt het neer op tussen de 34 en 55 pond maar meestal hanteren ze andere prijzen met dit soort wedstrijden.quote:Op maandag 17 april 2006 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb jij enige indicatie wat een kaart gaat kosten DG?
Vergeet je tottenham sjaaltje niet.quote:Op maandag 17 april 2006 18:26 schreef Erasmusch het volgende:
Als jood zou ik deze wedstrijd echt niet willen missen.
quote:Op maandag 17 april 2006 18:31 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Vergeet je tottenham sjaaltje niet.
Mijn mening dat ik het hem gun blijft onveranderdquote:Op woensdag 19 april 2006 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of niet natuurlijk.
Gaat jij eens effe naar Engelandquote:Op woensdag 19 april 2006 13:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mijn mening dat ik het hem gun blijft onveranderd
Het is idd nog niet over, maar gelukkig speelt AFC nooit op de nulquote:Op woensdag 19 april 2006 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
Feli Gunner en fanneke.
1 doelpuntje daar is genoeg
insgelijks en idd. 1 goaltje daar genoeg. Ik zie villarreal dan geen 3 keer scoren.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
Feli Gunner en fanneke.
1 doelpuntje daar is genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |