Al die Barca spelers die Henry van z'n stuk proberen te krijgen voor de finale door te zeggen dat hij bij Barca moet gaan spelenquote:Giuly tips Henry to move to Barca
Barcelona winger Ludovic Giuly believes Thierry Henry will leave Arsenal for the Catalan side this summer.
In January striker Henry, 28, pledged to stay at Arsenal, but since then he has repeatedly been linked with Barca.
Giuly told the News of the World: "We speak on the telephone all the time and we have had a conversation recently. I think he's coming.
"He will get a great welcome in Barcelona because everybody is excited thinking about him in our shirt."
Arsenal and Barcelona will contest the Champions League final on 17 May at the Stade de France in Paris.
Giuly added of Henry: "He is one of the world's top players and can only make our team better."
Story from BBC SPORT:
Ik heb t van n forum. Zal best. Iig met een kern van waarheid.quote:Op zondag 30 april 2006 14:08 schreef Gunner het volgende:
Bron? Lijkt me echt een tabloid verhaal
ja echt iets om trots op te zijn!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
En we hebben de finale gehaald door in bijna elke wedstrijd met een bijna compleet "non-English" team,was nooit met minimaal 6 andere gebeurd
Vrouwenvoetbal.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef rubbereend het volgende:
van harte gefeliciteerd met de ladies FA cup
iddquote:
Jammer voor jequote:Hopelijk morst Arsenal vandaag tegen Sunderland![]()
A. Ben geen pappie B.Een supporter ben je voor het leven kneusquote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Entonie het volgende:
[..]
![]()
kijken of je volgend seizoen nog zon blije pappie bent als je sterspeler er nite meer is
Man,daar wil ik me niet eens over druk maken nu,eerst iets anders wat een beetje belangrijk isquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:39 schreef Gunner het volgende:
Precies. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of AFC het kan rooien zonder TH
Achtelijke overtreding was dat zeg. Ging helemaal nergens meer over...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
En Diaby speelt dus zeker niet in de CL Finale
Ik heb hem nog niet gezien maar hij schijnt belachelijk en zeker onnodig te zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Achtelijke overtreding was dat zeg. Ging helemaal nergens meer over...
Sliding aan het einde van de wedstrijd zonder de intentie om de bal te raken. Echt puur voor de enkel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien maar hij schijnt belachelijk en zeker onnodig te zijn geweest.
Eerste controle zegt dat ie een gebroken enkel heeft.
Ach god,gaan we alles op een weegschaal leggen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:33 schreef Ludacriss het volgende:
Was inderdaad een smerige overtreding en helemaal niet nodig. Misschien dat Campo, Dan Smith heeft omgekocht vanwege wat Diaby hem eerder dit seizoen hem had aangedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |