Godzijdank zegevierde het totaalvoetbal over het afbraakvoetbal van de belgen.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat jullie in '74 uitgeschakeld waren door België. Tot de scheids het volkomen geldige doelpunt van René Verheyen afkeurde ...
Dat is het enige in de Belgische voetbalgeschiedenis waarvan we écht spijt moeten hebben. België kreeg in de voorrondes zelfs géén enkel tegendoelpunt tegen. Zelfs het 'totaalvoetbal' van Cruyff bleek onmachtig tegen het Goethalsisme ...
Precies.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Godzijdank zegevierde het totaalvoetbal over het afbraakvoetbal van de belgen.
Preud'homme en Pfaff, tjah, keepersquote:Op maandag 20 maart 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies.
De beste voetballers na van Himst zijn Gerets en Meeuws. Niet voor niets verdexdigers
Dat was toch die 50-jarige kromme en kale held?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:57 schreef ASSpirine het volgende:
En Jan Ceulemans was ook een beetje een grootheid, maar dat is al lange geleden, kan best zijn dat ik me volledig vergis
Nou ja, ze hebben in vorige uitzendingen het er al over gehad dat Hiddink eigenlijk overal heen zou kunnen gaan. En het gerucht dat Adriaanse terug komt, tsja, iemand die doorgaans wel goed geinformeerd is als Jack kan beter niet denk ik met voetbalzone geruchten gaan strooien in z'n programma.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:55 schreef APK het volgende:
Opvallend overigens dat Borst en Van Gelder niet speculeerden over de nieuwe werkgever van Hiddink.
Wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beweren dat hij PSV verlaat aan het eind van het seizoen, maar geen nieuwe werkgever noemen.
Ik denk dat zij meer weten, maar het niet mogen / durven te zeggen omdat anders de goede -off the record- relatie met Guus gevaar loopt.
En ook niks over het gerucht dat Adriaanse misschien terug komt bij Ajax....
Maar wel over het gerucht dat Ten Cate naar Ajax gaat.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:55 schreef APK het volgende:
Ach, als je het als gerucht brengt.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:05 schreef Kang-He het volgende:
En het gerucht dat Adriaanse terug komt, tsja, iemand die doorgaans wel goed geinformeerd is als Jack kan beter niet denk ik met voetbalzone geruchten gaan strooien in z'n programma.
En Neeskens naar Barca als hesjes-uitdeler van Rijkaard.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
Maar wel over het gerucht dat Ten Cate naar Ajax gaat.
Dat was ook een blunder van die chef sport Arno Vermeulenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:55 schreef APK het volgende:
Ik vind het juist logisch dat het beter is zonder beelden van het weekend. Vorig seizoen moesten ze vaak als het gesprek met de gast net op gang dreigde te komen het weer afkappen omdat ze naar de beelden moesten (die dan ook nog eens quasi grappig gemonteerd waren). Bovendien zal 95% van de voetbalfans ook wel om 19.00 kijken en het dus al gezien hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:48 schreef APK het volgende:
Ik geef het een 7, ondanks saaie Neeskens.
Bewonderingswaardig, dat ze zonder beelden van het weekend een leuk programma kunnen maken.
?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Altijd trieste uitzendingen met een bobo als gast. En de Kromme voegt al een jaar niks meer toe
Ben je ooit wel 100% geweest dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:41 schreef tong80 het volgende:
Ik heb me al hersteld 3 dagen ziek geweest ik post dus drie dagen later dan normaal. Ben nog niet 100 %
80 Yehinhoquote:
Okè , beterschap.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:41 schreef tong80 het volgende:
Ik heb me al hersteld 3 dagen ziek geweest ik post dus drie dagen later dan normaal. Ben nog niet 100 %
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:09 schreef maril het volgende:
De toekomstige vroegere jeugdtrainer van PSV komt vanavond , Huub Stevens.
stomme idiootquote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
Wat die fotograaf zei: "Idioot"
Inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef Bruce117 het volgende:
Hugo heeft wel gelijk.
Stevens is veels te snel aangebrand
Te irritant was dat idd. Beetje magere uitzending, té lang over Hiddink/PSV en weer dat filmpje van Kalou die de rechtbank inloopt, rot daar ook een keer mee op.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij wijze van spreken
nep?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Lieten ze hier ook dat (wederom) neppe zaalvoetbalfilmpje van Ronaldinho zien?
Jij wordt gedwongen te kijken?quote:Op zondag 2 april 2006 21:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Moeten we dat gezeur van een beneliga weer aanhoren zeker...
Ja dat heet een cliffhanger en valt altijd tegen.quote:Op zondag 2 april 2006 21:36 schreef Nashje het volgende:
Jack en Hugo hebben vanavond wat nieuws te vertellen, aldus Youri.
Geen last van, ik ben mede-Brabanderquote:Op zondag 2 april 2006 21:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen moet je af en toe wel heel erg je best doen om hem te verstaan.
Ik niet maar dat scheelt 4 kilometerquote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen last van, ik ben ook Brabander.
Dan is die makkelijk na te doenquote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Van Raaij een beroerte gehad dan, waarom praat ie zo vaag altijd
Truequote:Op zondag 2 april 2006 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Oje, nu gaan ze het over PSV hebben.. tijd om even wat anders te gaan doen.
Jullie hebben Blind alquote:Op zondag 2 april 2006 23:06 schreef Jasza het volgende:
NEEE NIET TEN CATE, DIE MOET NAAR ONS.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:06 schreef Jasza het volgende:
NEEE NIET TEN CATE, DIE MOET NAAR ONS.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat heet een cliffhanger en valt altijd tegen.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:20 schreef Jasza het volgende:
in ONZE stadion![]()
Zeker heeft Boulahrouz die zin bedacht
Ik vind hem meer de man van de mailquote:Op zondag 2 april 2006 23:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Jorien gaat weer een briefje schrijven
Zouden ze dat ook over ons hebben gezegd in 2002? : Pquote:Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef -Hans- het volgende:
De Belgen zijn niet bij het WK, en dan zouden we met die gasten in 1 competitie moeten gaan spelen?![]()
Ja, dat denk ik wel.quote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef twi het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook over ons hebben gezegd in 2002? : P
Je hebt dezelfde uitzending gezien als wijquote:Op maandag 3 april 2006 01:08 schreef ErikT het volgende:
So hee, wat ging die Hugo Borst ff op zn bek. Nooit eerder gezien. Iemand met verstand van zaken die hem eens even op zijn plaats zet. Ik ben normaal een groot fan van Hugo Borst, maar nu viel hij toch hard door de mand. Voortaan ben ik iets kritischer richting hem.Van Raaij
Bij hem andersom, ik had hem veel minder hoog zitten, dat geïdealiseer van alle mede-PSVers altijd. Nu zag ik dat die man echt goed is.
Westerhof: "We zijn geen bedrijf dat winstmaximalisatie dient na te streven, maar we kunnen niet met verlies blijven draaien.""quote:Op maandag 3 april 2006 01:21 schreef ErikT het volgende:
Hahaha!
Borst praatte onzin: "de markt wordt niet groter" -> dus in België wonen geen mensen.
Er was verlies. Er was dus geen verlies, het geld was 4 jaar onderweg. Er was dus een tekort.
Borst, ga je huiswerk doen, ik ben beter van je gewend.
Er is onderzocht of Belgie en Nederland samenvoegen tot extra waardecreatie leidt. Antwoord: nee. Borst heeft dus gelijk als hij zegt dat de markt niet groter wordt.quote:Op maandag 3 april 2006 01:21 schreef ErikT het volgende:
Hahaha!
Borst praatte onzin: "de markt wordt niet groter" -> dus in België wonen geen mensen.
Als 1 seizoen tekort het boekhoudkundige overschot van 4 voorgaande seizoenen moet compenseren lijkt me dat er toch structureel iets fout zit. Hoe en wat kunnen we hier niets van zeggen, omdat we de details niet weten (overigens lijken Van Raaij en Westerhof die details ook niet te kennen want ze spreken elkaar nogal tegen).quote:Er was verlies. Er was dus geen verlies, het geld was 4 jaar onderweg. Er was dus een tekort.
Wat een onzin. Je moet echt geen genie zijn om in te zien dat tien miljoen mensen extra geen vergroting van de markt is.quote:Er is onderzocht of Belgie en Nederland samenvoegen tot extra waardecreatie leidt. Antwoord: nee. Borst heeft dus gelijk als hij zegt dat de markt niet groter wordt.
Mensen die een ploeg verlaten omdat ze naar tweede divisie zakt, zijn succeso's en zullen er vaak ook geen problemen mee hebben om naar een ploeg die in de BeNe-Liga voetbalt over te stappen.quote:Op maandag 3 april 2006 01:42 schreef MaxPower het volgende:
Vergeet niet dat je van veel clubs klanten verliest! In beide landen!
Juist! En die groeit dus niet...quote:Op maandag 3 april 2006 01:43 schreef Heero87 het volgende:
Bovendien gaat het niet zozeer om de markt van supporters die naar het stadion komen, maar om de markt van televisiekijkers en sponsors.
Leg eens uit in lekenbewoordingen, want ik heb niet zoveel verstand van boekhouden?quote:Op maandag 3 april 2006 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het jaarverslag van PSV staat gewoon op internet. Als je een beetje de basiqs begrijpt van de bedrijfseconomie en boekhouden weet je het.
Het seizoen 2005-2006 wordt natuurlijk erg belangrijk want als het goed is moeten de eerste resultaten zichtbaar worden van de herfinanciering van het stadion
Nee, het gaat me niet om de mensen die hun ploeg verlaten, het gaat puur om het feit dat er slechts 10 clubs uit NL en 6 uit Belgie meedoen. Dan mis je dus al de supporters van de clubs die buiten de boot vallen en verklein je automatisch je markt. Dat staat los van het feit of men zijn club trouw blijft.quote:Op maandag 3 april 2006 01:43 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Mensen die een ploeg verlaten omdat ze naar tweede divisie zakt, zijn succeso's en zullen er vaak ook geen problemen mee hebben om naar een ploeg die in de BeNe-Liga voetbalt over te stappen.
Hoezo die groeit niet? Als je van 16 naar 26 miljoen potentiële klanten gaat, kan je toch moeilijk stellen dat de markt niet groeit?quote:Op maandag 3 april 2006 01:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Juist! En die groeit dus niet...Dat argument van die 10 miljoen extra mensen gaat dus helemaal niet op.
Net alsof clubs zoals RBC, Sparta, ADO, Heracles, RKC een enorme achterban hebben en geen sympasthie hebben voor een andere (top 3)quote:Op maandag 3 april 2006 01:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, het gaat me niet om de mensen die hun ploeg verlaten, het gaat puur om het feit dat er slechts 10 clubs uit NL en 6 uit Belgie meedoen. Dan mis je dus al de supporters van de clubs die buiten de boot vallen en verklein je automatisch je markt. Dat staat los van het feit of men zijn club trouw blijft.
Waarom ben jij zo GVD irritant dat je niet quote tegen wie -en waar je het over- hebtquote:Op maandag 3 april 2006 01:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1% van 16 miljoen is het zelfde als als 1% van 28 miljoen?
Dat is dus uit dat onderzoek gebleken van wel...quote:Op maandag 3 april 2006 01:50 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Hoezo die groeit niet? Als je van 16 naar 26 miljoen potentiële klanten gaat, kan je toch moeilijk stellen dat de markt niet groeit?
Je denkt te simpel. Het is niet zo dat 10 miljoen extra mensen ook 10 miljoen extra euro's oplevert.quote:Op maandag 3 april 2006 02:04 schreef Heero87 het volgende:
Dan kan de opsteller van dat onderzoek zich serieuze vragen stellen over zijn economische achtergrond. Als je aan eenders welke economist of zelfs weldenkend mens zegt dat een uitbreiding van 10 miljoen mensen geen vergroting van de markt met zich meebrengt, word je voor de rest van je leven uitgelachen vrees ik...
Bij mijn weten is 26 miljoen altijd meer dan 16 miljoen, maar goed...
Tis een Belg he?quote:Op maandag 3 april 2006 02:08 schreef MaxPower het volgende:
Je denkt te simpel. Het is niet zo dat 10 miljoen extra mensen ook 10 miljoen extra euro's oplevert.
Zegt op zich niks, ook in Belgie hebben ze prima universiteiten. Ik zie aan zijn leeftijd wel dat hij nog niet op een dergelijke onderwijsinstelling zit.quote:
Ik kan er niks aan doen dat jij het niet begrijptquote:Op maandag 3 april 2006 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo GVD irritant dat je niet quote tegen wie -en waar je het over- hebt
"Er is onderzocht..." Ja ja. Hoe dan? En door wie? Straks ga je me nog vertellen dat je denkt dat alle wetenschappers de waarheid nastreven!quote:Op maandag 3 april 2006 01:35 schreef MaxPower het volgende:
Er is onderzocht of Belgie en Nederland samenvoegen tot extra waardecreatie leidt. Antwoord: nee. Borst heeft dus gelijk als hij zegt dat de markt niet groter wordt.
Hoe kan dat nou? Dat is toch niet structureel! 4 seizoenen winst, 1 seizoen verlies. Dan draai je dus niet structureel verlies.quote:Als 1 seizoen tekort het boekhoudkundige overschot van 4 voorgaande seizoenen moet compenseren lijkt me dat er toch structureel iets fout zit.
Helemaal niet, je moet beter opletten. Van Raaij heeft het over zijn periode, Westerhof over nu.quote:Hoe en wat kunnen we hier niets van zeggen, omdat we de details niet weten (overigens lijken Van Raaij en Westerhof die details ook niet te kennen want ze spreken elkaar nogal tegen).
Heb je een link naar dat onderzoek? Krat bier dat ik er binnen een uur (ik ga nu naar bed) zoveel fouten eruit heb gehaald dat ik kan aantonen dat de conclusie ongegrond is.quote:Op maandag 3 april 2006 02:08 schreef MaxPower het volgende:
Verder zei je eerder dat het meer om tv-gelden ging dan om aantallen mensen, en die tv-opbrengsten werden in dat onderzoek aantoonbaar niet hoger.
Wel eens van de Serie B en de First Division gehoord?quote:Op maandag 3 april 2006 01:48 schreef MaxPower het volgende:
Nee, het gaat me niet om de mensen die hun ploeg verlaten, het gaat puur om het feit dat er slechts 10 clubs uit NL en 6 uit Belgie meedoen. Dan mis je dus al de supporters van de clubs die buiten de boot vallen en verklein je automatisch je markt. Dat staat los van het feit of men zijn club trouw blijft.
Ja, en? Dacht je dat die nieuwe Beneliga profiteert van de supporters/tv-gelden van de eerste divisies in Belgie en Nederland en andersom? De First Division en de Serie B zijn overigens op sterven na dood.quote:Op maandag 3 april 2006 02:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wel eens van de Serie B en de First Division gehoord?
Tuurlijk. Bij Deloitte en Touche zitten prutsers.quote:Op maandag 3 april 2006 02:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat onderzoek? Krat bier dat ik er binnen een uur (ik ga nu naar bed) zoveel fouten eruit heb gehaald dat ik kan aantonen dat de conclusie ongegrond is.
Geen flauw idee, waar doel je op?quote:Op maandag 3 april 2006 04:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom kijken er mensen naar Europees voetbal Max?
Je hebt volledig gelijk. zowel de serie B als de rest van de Engelse Leaguesquote:Op maandag 3 april 2006 04:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja, en? Dacht je dat die nieuwe Beneliga profiteert van de supporters/tv-gelden van de eerste divisies in Belgie en Nederland en andersom? De First Division en de Serie B zijn overigens op sterven na dood.
Fiorentina na een herstart als Florentina Viola vergeet dat niet!! Ze hebben die naam uiteindelijk voor ¤1 teruggekochtquote:Op maandag 3 april 2006 05:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach tot op dit moment zijn alleen de grote clubs Fiorentina en Napoli kapot gegaan en is Fiorentina alweer terug in de suptop en Napoli is binnen een paar jaar ook wel weer in de serie A
Géén 10 miljoen, véél meer. Het is toch perfect logisch dat meer mensen meer inkomsten met zich meebrengen? Dat heet schaalvergroting, één van de basistermen uit de economie. Perfecte logica, nog simpeler dan "de bal is rond".quote:Op maandag 3 april 2006 02:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je denkt te simpel. Het is niet zo dat 10 miljoen extra mensen ook 10 miljoen extra euro's oplevert.
Verder zei je eerder dat het meer om tv-gelden ging dan om aantallen mensen, en die tv-opbrengsten werden in dat onderzoek aantoonbaar niet hoger.
Blijkbaar.quote:Op maandag 3 april 2006 04:22 schreef MaxPower het volgende:
Tuurlijk. Bij Deloitte en Touche zitten prutsers.![]()
Dat is zeker met een reden.quote:Onderzoek staat overigens niet online. Je kan het opvragen bij de KNVB.
Hoezo, Hugo zit er gewoon hoorquote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Er zit een Ajacied, Hugo laat verstek gaan
Van Huntelaar word je moequote:Op zondag 9 april 2006 23:00 schreef Gelderland het volgende:
shit, wat zag die Matijssen eruit...tijdens dat interview nethadie niet geslapen ofsow gisternacht
net een spook joh
dikke kringen bij zijn ogen
Whehe leukquote:Op zondag 9 april 2006 23:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Borst heeft een Knickerbockers shirt aan...
quote:Op zondag 9 april 2006 23:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Heerlijk om Huntelaar in dat psv shirt te zien, wat een foute inschatting...
Valt me nu pas op...!!!!11één!quote:Op zondag 9 april 2006 23:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Borst heeft een Knickerbockers shirt aan... goedmakertje voor die keer dat Egbers zei dat we een gereformeerde vereniging zijn..met Ron Jans was dat, weet je wel..
Stoer manquote:Op zondag 9 april 2006 23:16 schreef footbal_lad het volgende:
Net zo stoer als van der Meijde die dacht dat 'ie zo populair was dat 'ie in R'dam kon gaan stappen en 'n klap op z'n bek kreeg in de Baja.Kijk da's pas humor....![]()
hehequote:Op zondag 9 april 2006 23:16 schreef footbal_lad het volgende:
Net zo stoer als van der Meijde die dacht dat 'ie zo populair was dat 'ie in R'dam kon gaan stappen en 'n klap op z'n bek kreeg in de Baja.Kijk da's pas humor....![]()
Dat vind ik idd zware humor...quote:Op zondag 9 april 2006 23:16 schreef footbal_lad het volgende:
Heb je er nou werkelijk zo weinig kijk op?quote:Op zondag 9 april 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha seedorf geeft ook eens per ongeluk een goede voorzet... moet gelijk oranje weer in
blijkbaarquote:Op zondag 9 april 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb je er nou werkelijk zo weinig kijk op?
Ja en ?quote:Op zondag 9 april 2006 23:29 schreef Erwtensoep het volgende:
God zitten ze nu echt te discussieren over de keeper van Duitsers....
inderdaad. Hij heeft nog niks in het grote Oranje te zoeken.quote:Op zondag 9 april 2006 23:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Aissati gewoon in Portugal aan de bak toch.
zelfs bij Milan loopt hij buiten het systeem, begint hij een wedstrijd op links na 30 minuten loopt hij alweer in het centrumquote:Op zondag 9 april 2006 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die Seedorf.. wanneer ziet iemand dat hij bij Milan ook gewoon slecht speelt? Dat gedraaf en gedoe.. sympathieke gozer hoor, maar voetballend ben ik geen liefhebber van dit fijne exemplaar van een integere neger.
Landzaat beter dan Seedorf? Heck yeah!
Anyway: het wachten is op Hugo's toelichting op het dragen van zijn retro TKB shirt.
Hebben ze vast wel maar ze zitten weer over onzin te pratenquote:Op zondag 9 april 2006 23:36 schreef Nashje het volgende:
Dacht dat Youri in Studio Sport zei dat Jack en Hugo nog nieuws hadden.
Omdat hij dat mag? Omdat hij die instructies meekrijgt? Als hij nou echt zo slecht was speelde hij heus niet zijn 3023848234e CL halve finale.quote:Op zondag 9 april 2006 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfs bij Milan loopt hij buiten het systeem, begint hij een wedstrijd op links na 30 minuten loopt hij alweer in het centrum
is die reclame van Leo al op tv?quote:
en bij Oranje hoort hij in het systeem te blijven en loopt hij er ook altijd uitquote:Op zondag 9 april 2006 23:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omdat hij dat mag? Omdat hij die instructies meekrijgt? Als hij nou echt zo slecht was speelde hij heus niet zijn 3023848234e CL halve finale.
quote:Op zondag 9 april 2006 23:40 schreef Nashje het volgende:
Geen nieuws dus. Dan maar wachten tot Johan morgenavond!
Youri was 'ironisch' als z'n vader. Hij zei: Hugo en Jack hebben nieuws over Sparta en AFC, het was een soort algemene aanbeveling voor het programma.quote:Op zondag 9 april 2006 23:36 schreef Nashje het volgende:
Dacht dat Youri in Studio Sport zei dat Jack en Hugo nog nieuws hadden.
inderdaad, maarja bij HS zitten betere gespreksleiders dan bij SP dus ik verwachte weinig nieuwsquote:Op zondag 9 april 2006 23:47 schreef Trancelocator het volgende:
De discussies met KJH leken veel op die van Holland Sport laatst. Wat dat betreft ook weinig nieuws in deze aflevering.
aanvallers zijn altijd slimmer dan verdedigersquote:Op zondag 9 april 2006 23:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind Huntelaar wel een enorm frisse verschijning. Vergelijkbaar met Vlaar, maar dan meer humor en volgens mij ook wat intelligenter.
Maar ze deden nu ook bepaalde dingen gewoon dunnetjes over. Het zijn natuurlijk mooie momenten, die vrije trap en die omhalen, maar om het daar nou in ieder programma over te hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, maarja bij HS zitten betere gespreksleiders dan bij SP dus ik verwachte weinig nieuws
Studentenvoetbalvereniging uit Groningen, waarvan Hugo gisteravond een shirt droeg.quote:Op maandag 10 april 2006 10:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is dat knickerbockers dan
Is me helemaal niet opgevallen, leuke actie.quote:Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Studentenvoetbalvereniging uit Groningen, waarvan Hugo gisteravond een shirt droeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |