Godzijdank zegevierde het totaalvoetbal over het afbraakvoetbal van de belgen.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat jullie in '74 uitgeschakeld waren door België. Tot de scheids het volkomen geldige doelpunt van René Verheyen afkeurde ...
Dat is het enige in de Belgische voetbalgeschiedenis waarvan we écht spijt moeten hebben. België kreeg in de voorrondes zelfs géén enkel tegendoelpunt tegen. Zelfs het 'totaalvoetbal' van Cruyff bleek onmachtig tegen het Goethalsisme ...
Precies.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Godzijdank zegevierde het totaalvoetbal over het afbraakvoetbal van de belgen.
Preud'homme en Pfaff, tjah, keepersquote:Op maandag 20 maart 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies.
De beste voetballers na van Himst zijn Gerets en Meeuws. Niet voor niets verdexdigers
Dat was toch die 50-jarige kromme en kale held?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:57 schreef ASSpirine het volgende:
En Jan Ceulemans was ook een beetje een grootheid, maar dat is al lange geleden, kan best zijn dat ik me volledig vergis
Nou ja, ze hebben in vorige uitzendingen het er al over gehad dat Hiddink eigenlijk overal heen zou kunnen gaan. En het gerucht dat Adriaanse terug komt, tsja, iemand die doorgaans wel goed geinformeerd is als Jack kan beter niet denk ik met voetbalzone geruchten gaan strooien in z'n programma.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:55 schreef APK het volgende:
Opvallend overigens dat Borst en Van Gelder niet speculeerden over de nieuwe werkgever van Hiddink.
Wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beweren dat hij PSV verlaat aan het eind van het seizoen, maar geen nieuwe werkgever noemen.
Ik denk dat zij meer weten, maar het niet mogen / durven te zeggen omdat anders de goede -off the record- relatie met Guus gevaar loopt.
En ook niks over het gerucht dat Adriaanse misschien terug komt bij Ajax....
Maar wel over het gerucht dat Ten Cate naar Ajax gaat.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:55 schreef APK het volgende:
Ach, als je het als gerucht brengt.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:05 schreef Kang-He het volgende:
En het gerucht dat Adriaanse terug komt, tsja, iemand die doorgaans wel goed geinformeerd is als Jack kan beter niet denk ik met voetbalzone geruchten gaan strooien in z'n programma.
En Neeskens naar Barca als hesjes-uitdeler van Rijkaard.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
Maar wel over het gerucht dat Ten Cate naar Ajax gaat.
Dat was ook een blunder van die chef sport Arno Vermeulenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:55 schreef APK het volgende:
Ik vind het juist logisch dat het beter is zonder beelden van het weekend. Vorig seizoen moesten ze vaak als het gesprek met de gast net op gang dreigde te komen het weer afkappen omdat ze naar de beelden moesten (die dan ook nog eens quasi grappig gemonteerd waren). Bovendien zal 95% van de voetbalfans ook wel om 19.00 kijken en het dus al gezien hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:48 schreef APK het volgende:
Ik geef het een 7, ondanks saaie Neeskens.
Bewonderingswaardig, dat ze zonder beelden van het weekend een leuk programma kunnen maken.
?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Altijd trieste uitzendingen met een bobo als gast. En de Kromme voegt al een jaar niks meer toe
Ben je ooit wel 100% geweest dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:41 schreef tong80 het volgende:
Ik heb me al hersteld 3 dagen ziek geweest ik post dus drie dagen later dan normaal. Ben nog niet 100 %
80 Yehinhoquote:
Okè , beterschap.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:41 schreef tong80 het volgende:
Ik heb me al hersteld 3 dagen ziek geweest ik post dus drie dagen later dan normaal. Ben nog niet 100 %
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:09 schreef maril het volgende:
De toekomstige vroegere jeugdtrainer van PSV komt vanavond , Huub Stevens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |