ja zo leek het ook wel. Pas halverwege de bocht zagen we hem ineens in de buitenbocht. Ik hoop nog wel ff snel op een herhalingquote:
Ja tijdens het EK overkwam het dus Skobrev dacht ik maar daar werd haast geen aandacht aan geschonken,quote:Op maandag 20 maart 2006 00:57 schreef Ambrosius het volgende:
Bocht afsnijden is toch gewoon verkeerd kruisen
Idd ik heb het ook gemist.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:58 schreef Arcee het volgende:
Laat dat nog eens zien dan!
Als echte sporter trek je je daar niets van aan. De commotie is niet op de baan maar ernaast.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:57 schreef Bruce117 het volgende:
Ook lekker voor fabris om zelf te moeten doorrijden terwijl er algehele commotie om je heen is.
Ja, wat nou hoofdrol voor die scheids?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:58 schreef MiLalaa het volgende:
Jeetje Snoeks doet net alsof het de schuld van de scheids is
nou ze stonden ook op de baan flink te wapperen, Hedrick incl gevolg. Warsylewicz schrok gisteren ook behoorlijk. Maar Fabris blijft cool, knapquote:Op maandag 20 maart 2006 00:59 schreef Light het volgende:
[..]
Als echte sporter trek je je daar niets van aan. De commotie is niet op de baan maar ernaast.
bij skeeleren hoeft dat nietquote:Op maandag 20 maart 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
Ik kan er wel om lachen, die knulligheid soms nog op dit top-niveau.
Even de beelden terug zien.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:58 schreef MiLalaa het volgende:
Jeetje Snoeks doet net alsof het de schuld van de scheids is
Joh, die zit ook lekker ondertussen te fok!ken en mist ook wel eens iets.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat een sukkels die commentatoren![]()
Heeft Hedrick geskeelerd dan?quote:
op de OWS is er toch ook iemand gediskwalificeert op de 10K voor te dicht langs de blokjes schaatsen?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja tijdens het EK overkwam het dus Skobrev dacht ik maar daar werd haast geen aandacht aan geschonken,
Hedrick bleef in de binnenbaan, er werd hem toegeroepen "outer lane!". Hij kwam overeind, sprong naar de buitenbaan, en ging weer verder. Maar dat was waarschijnlijk al te laat, dat was alleen niet te zien.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Even de beelden terug zien.
Maar als het waar is, dan heeft de scheids volledig gelijk.
Niet te dicht erlangs, maar 'insnijden' bij het begin van de bocht. (been aan de verkeerde kant langs de blokjes)quote:Op maandag 20 maart 2006 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de OWS is er toch ook iemand gediskwalificeert op de 10K voor te dicht langs de blokjes schaatsen?
hij gaat lekker acteren nuquote:
Ja, dat is goed, maar wel graag met strijd.quote:
Henk Kok niet Stekelenburg wel denk ikquote:Op maandag 20 maart 2006 01:01 schreef Bruce117 het volgende:
Zou Henk Kok nog geprobeerd hebben om Chad te interviewen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |