huh? ik had eerder een berichtje over Mirri verwachtquote:Op zondag 19 maart 2006 23:42 schreef Arcee het volgende:
... Ja, dat is MiLalaalalala! Ja, dat is MiLalaalalala!
Leuke schaatsertjes zijn er genoegquote:Op zondag 19 maart 2006 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Eens kijken of ik nog een leuk schaatstertje kan opduikelen om verliefd op te worden
Nee, dat wordt topic 12.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:43 schreef MiLalaa het volgende:
huh? ik had eerder een berichtje over Mirri verwacht![]()
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[Is Janmaat al begonnen?]
Landgenoten.....
Hoe doe je dat zo snel? Nu alvast klaar zitten met 2 topics om te openen?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:42 schreef Arcee het volgende:
... Ja, dat is MiLalaalalala! Ja, dat is MiLalaalalala!
Tessa van Dijkquote:Op zondag 19 maart 2006 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Eens kijken of ik nog een leuk schaatstertje kan opduikelen om verliefd op te worden
Witty.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Tessa wel leuk ja, maar Gerritsen is net wat meerquote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tessa van Dijk
Het interview gister met der was ze echt heel leuk
Zeker, zeker.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef Bruce117 het volgende:
Dat halen we nog makkelijk.
Als je een beetje oplet is het niet zo moeilijkquote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef Light het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zo snel? Nu alvast klaar zitten met 2 topics om te openen?
Welnee, dat is zo'n plank.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Tessa wel leuk ja, maar Gerritsen is net wat meer![]()
amateur, ze is al 20quote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tessa van Dijk
Het interview gister met der was ze echt heel leuk
ik had het over een leuk schaatstertje, niet over een dertigjarig schaatsend veenlijkquote:
En 17 voor jou.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Topic 13 mag je voor jezelf reserveren![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik had het over een leuk schaatstertje, niet over een dertigjarig schaatsend veenlijk
dat kun je nu wel vergeten. ze zijn een maand of zeven niet meer te bewonderen op TVquote:Op zondag 19 maart 2006 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik had het over een leuk schaatstertje, niet over een dertigjarig schaatsend veenlijk
Veenlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik heb wat opnames gemaaktquote:Op zondag 19 maart 2006 23:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat kun je nu wel vergeten. ze zijn een maand of zeven niet meer te bewonderen op TV
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
8ste keer tweede.quote:Het was voor de elfde keer op rij dat
Pechstein het podium haalde.Ze won in
2000 en werd voor de 8ste keer tweede.
Frouke Oonk is wel leukquote:Op zondag 19 maart 2006 23:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Bovendien heeft Witty al met Frouke Oonk hoorde ik ooit.
die lelijkerd van een wittyquote:Op zondag 19 maart 2006 23:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Bovendien heeft Witty al met Frouke Oonk hoorde ik ooit.
da's Pech hebbenquote:
maar vanaf nu verpest voor het levenquote:
De Adrianus van der Poel trofee gaat naar Claudiquote:
Ze is wel in 2000 wereldkampioen geworden, ook leuk jaartal om kampioen in te worden, en ze is wel veel succesvoller geweest op de olympische spelen dan Friesinger en Niemannquote:Op zondag 19 maart 2006 23:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zelfs nu en Friesinger en Niemann niet meer meedoen
Idd dat wel, erg ondergewaardeerd vind ik trouwensquote:Op zondag 19 maart 2006 23:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze is wel in 2000 wereldkampioen geworden, ook leuk jaartal om kampioen in te worden, en ze is wel veel succesvoller geweest op de olympische spelen dan Friesinger en Niemann![]()
jawel, rit 2 nu ofzo, maar NOS vindt voetbal belangrijkerquote:Op zondag 19 maart 2006 23:52 schreef Light het volgende:
Zijn ze nu nog niet begonnen met die 10k?
Ze komt niet zo symphathiek over, dat verklaart veelquote:Op zondag 19 maart 2006 23:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd dat wel, erg ondergewaardeerd vind ik trouwens
Op OWS-niveau is ze inderdaad ongeevenaard. Dus echt ontevreden over haar carriere hoeft ze niet te zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 23:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze is wel in 2000 wereldkampioen geworden, ook leuk jaartal om kampioen in te worden, en ze is wel veel succesvoller geweest op de olympische spelen dan Friesinger en Niemann![]()
jawelquote:Op zondag 19 maart 2006 23:52 schreef Light het volgende:
Zijn ze nu nog niet begonnen met die 10k?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |