quote:
en hij zit er al een paar daagjes opquote:Op maandag 20 maart 2006 10:56 schreef Googolplexian het volgende:
Jouw sigDie quote is niet direct van mij, hoor
Ik ben niet zo'n sig-lezer, normaal gesprokenquote:
het is uit een filmpje van mythbusters om precies te zijn en die is weer in de intro gebruiktquote:Op maandag 20 maart 2006 10:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n sig-lezer, normaal gesproken
De quote is van het openingsfilmpje van MythBusters ... wist je volgens mij al
[afbeelding]
edit; niet beter maar wel correct dus toch beter
klotequote:Op maandag 20 maart 2006 11:06 schreef Mukie het volgende:
hoe hebben de heren het gehad dit weekend?
t is nog weekendquote:Op maandag 20 maart 2006 11:06 schreef Mukie het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:06 schreef Mukie het volgende:

gelulquote:Op maandag 20 maart 2006 11:17 schreef Fugie het volgende:
daarom moet je ook je tanden poetsen voordat je naar de tandarts gaat
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:18 schreef vlad het volgende:
[..]
gelulik heb ook weleens aan vieze auto's moeten sleutelen
![]()
alle tandartsen zijn directe nakomelingen van Dr Mengelequote:Op maandag 20 maart 2006 11:15 schreef vlad het volgende:
![]()
![]()
hoe haalt iemand het in z'n bolle hersens om tandarts te worden?ik zie er gewoon echt geen lol in om in de etensresten van anderen te wroeten
![]()
maar ja, ieder z'n hobby zullen we maar zeggen![]()
idd oequote:
das hetzelfde als poetsen voor de poetsvrouw komt?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:17 schreef Fugie het volgende:
daarom moet je ook je tanden poetsen voordat je naar de tandarts gaat
Hed Kandi was superquote:
dat viel mij gisteren ook op, ik was in de buurt van Zwollen en had echt zoiets van wtfquote:Op maandag 20 maart 2006 11:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hed Kandi was super
Wat is het btw belachelijk koud boven de rivieren.![]()
Het is hier zeker heel koud jaquote:Op maandag 20 maart 2006 11:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hed Kandi was super
Wat is het btw belachelijk koud boven de rivieren.![]()
preciesquote:
Dat valt wel meequote:Op maandag 20 maart 2006 13:39 schreef PeuRac het volgende:
kittens zijn echt super gaafhelaas worden katten lui en saai als ze oud worden
![]()
Dan wordt ie wakkerquote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat valt wel mee
Die van mij zie ik haast niet, behalve in de avonden en in de nacht.
Mijn kat die ik vroeger had was ook altijd weg, tot vlak voordat hij dood ging, maar dat was ook een rode kater, sommige mensen zeggen dat dat ook wat uitmaakt.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat valt wel mee
Die van mij zie ik haast niet, behalve in de avonden en in de nacht.
De mijne is niet roodquote:Op maandag 20 maart 2006 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn kat die ik vroeger had was ook altijd weg, tot vlak voordat hij dood ging, maar dat was ook een rode kater, sommige mensen zeggen dat dat ook wat uitmaakt.
Nu is het beter begrijpbaar als voor je edit jaquote:
dan heb je het bericht wat ik weg heb gehaald nog niet eens gezienquote:Op maandag 20 maart 2006 10:29 schreef Hugster het volgende:
Tering Sjoewe en Alexxx, wat een ziekelijke R&P bui vannacht![]()
![]()
* lipje wilt ook meequote:
niet? Volgens mij was mijn rode kater de enige rode kater welke wel lief en niet eigenwijs was zoals iedereen altijd van rode katers zegt. Maar dat kan ook komen omdat hij 7 weken ouder was als ik (en ondertussen dus ook al een flink aantal jaren dood) en we dus ook samen opgroeiden (mn ouders vistten me vaak genoeg uit de mand bij de kat, of de kat bij mij uit de boxquote:
* PeuRac is jaloersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |