Pitbox ... goedkoper + beterquote:Op maandag 20 maart 2006 09:17 schreef BoJo het volgende:
is Profile slechter of net zo slecht als Kwik shit?![]()
ik moet even tijdelijk m'n uitlaat tussen het spruitstuk en flexibele deel goed vast laten zetten/ophangen. Want hij rammelt nu en lijkt me niet verstandig dat ie gewoon zo blijft hangen voordat ik een keer naar EPS kan.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Pitbox ... goedkoper + beter
Mij krijg je met geen kanon in een banden discount center
Elke garage met een brug + wat onderhands geldquote:Op maandag 20 maart 2006 09:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet even tijdelijk m'n uitlaat tussen het spruitstuk en flexibele deel goed vast laten zetten/ophangen. Want hij rammelt nu en lijkt me niet verstandig dat ie gewoon zo blijft hangen voordat ik een keer naar EPS kan.
ook teruggelezen heeftquote:Op maandag 20 maart 2006 03:16 schreef Sjoewe het volgende:
Truste met een bookmark, want deze wil ik zeker teruglezen morgen
ik ben er niet zo thuis inquote:Op maandag 20 maart 2006 09:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Elke garage met een brug + wat onderhands geld
Dan effe langs de discount banden zaakquote:Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben er niet zo thuis in![]()
in Servie is het normaal...hier ben ik gewend voor alles officieel te doen![]()
je weet me wel te ontmoedigenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan effe langs de discount banden zaakveel kunnen ze niet verpesten als je erbij blijft staan.
Mja. 't wordt net veranderd naar 12:00 tot 20:00, dus dat is al wat beter. Maar alles beter dan niets.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:52 schreef Googolplexian het volgende:
M5
Bo: 't is maar een klemmetje ... valt weinig aan te verpesten. Moed verzamelen en gaan
Ik ben werken ... l4t0rz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |