Een heel slim plan zelfsquote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een plan.
quote:
Dat wil ze nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
gewoon haar hosting gebruiken, die tekeningen van Sandra nemen toch weinig ruimte in![]()
Ik krijg nu telkens mailtjes van bosmongolen die denken dat alles wat ik op de foto zet, te koop is.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik krijg nu telkens mailtjes van bosmongolen die denken dat alles wat ik op de foto zet, te koop is.
Kan ik net zo goed een beetje online gaan lopen handelen in wrakken.
ja euh, dus gewoon mensen troep te koop aan laten bieden he. Zoals Bo met zn Peu.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
En als ze dan willen komen kijken. Wat dan?
Ruilen tegen halozies weer?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:22 schreef BoJo het volgende:
iemand mailt me 2x zijn naam en telefoon nummer. wtf![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja euh, dus gewoon mensen troep te koop aan laten bieden he. Zoals Bo met zn Peu.
En waar haal je die troep vandaan? En wie wil in hemelsnaam troep?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja euh, dus gewoon mensen troep te koop aan laten bieden he. Zoals Bo met zn Peu.
Mooitjequote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoi. Ik zet die wrakken niet in mn tuin, maar op mn sitequote:Op zondag 19 maart 2006 23:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En waar haal je die troep vandaan? En wie wil in hemelsnaam troep?
Jij hebt ook altijd dat soort dingen ehquote:Op zondag 19 maart 2006 23:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
er staat voor derest niks in die mail![]()
alleen naam en tel nr![]()
Ik wist niet dat er zoveel morons warenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoi. Ik zet die wrakken niet in mn tuin, maar op mn site
En die idioten die me telkens mailen willen dat kopen.
Aha, zeg dat dan meteenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
dus ik verkoop geen wrakken, maar advertentieruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |