Klopt, het lijkt ingeburgerd te zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
volgens mij is het geen mode verschijnsel hoor. Volgens mij is dit al jaren gaande
Waarvan ik er naar het schijnt na het betalen van een kroegrekening maar 1800 overhoudquote:Op maandag 20 maart 2006 12:21 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van DIGGER!
Das nog altijd een leuk extra'tjequote:Op maandag 20 maart 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarvan ik er naar het schijnt na het betalen van een kroegrekening maar 1800 overhoud
11,95 ?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:30 schreef pascalheister het volgende:
ik krijg hier ook een 4 cijferig bedragje terug als het goed is
quote:Wembley-stadion deels ingezakt
Uitgegeven: 20 maart 2006 11:46
LONDEN - De nieuwbouw van het roemruchte Wembley-stadion in Londen is maandag met onmiddellijke ingang stilgelegd. Na een luide knal zakte een gedeelte van het dak een meter naar beneden. Alle bouwvakkers moesten meteen het terrein verlaten. Niemand raakte gewond.
"Er is iets ernstigs gebeurd op Wembley, maar we weten nog niet precies wat er is gebeurd", zei een woordvoerder van de bouwvakkersbond. "Gelukkig is niemand gewond geraakt. De zaak is in onderzoek."
De nieuwbouw van Wembley verloopt stroef. De Engelse voetbalfederatie (FA) heeft de finale om de FA Cup, die in mei wordt gespeeld, moeten verplaatsen naar het Millennium-stadion in Cardiff, omdat de nieuwe arena niet op tijd klaar is. Dinsdag komen de selecties van het Engelse en het West-Duitse team, die in 1966 de finale van het WK speelde, in Wembley bijeen voor een reünie ter ere van de verbouwing.
Las het net op de FP.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:39 schreef rubbereend het volgende:komt het ooit nog goed met het nieuwe Wembley?
[..]
weer eens wat anders op een modern stadion: een zakdak ipv. een schuifdakquote:Op maandag 20 maart 2006 12:39 schreef rubbereend het volgende:komt het ooit nog goed met het nieuwe Wembley?
[..]
hier ookquote:Op maandag 20 maart 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Eindelijk de belastingpapiertjes ingevuld, Zalm en Co. mogen 2200 Euro overmaken
misschien is het schuifdak wel gezaktquote:Op maandag 20 maart 2006 12:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
weer eens wat anders op een modern stadion: een zakdak ipv. een schuifdak
heb jij mijn column al gespamd ?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog geen idee, zit op school...
Zal straks eens in de brievenbus koekeloeren
* Da_Sandman gaat alsnog naar Milaan, nu met school
Pijnstiller en slapen jij!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef StarGazer het volgende:
Hoere koppijn, zoek eens een ander slachtoffer ofzo
De nederlaag van gisteren ligt nog zwaar zeker?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef StarGazer het volgende:
Hoere koppijn, zoek eens een ander slachtoffer ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |