Nog niet. Bedankt voor de tip trouwens. Ik zat zelf te denken om gewoon universiteiten te proberen. Die hebben meestal ook wel opdrachten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heeft Sitecom op dit moment dus niet nodig
Heb je het al bij grote multi-nationals geprobeerd denk ook aan de unilevers en shells enzo. Die hebben vaker fillialen in het buitenland EN in house software development dan kleine organisaties.
Vet, wat heb je opgenomen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:35 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisterenavond samen met een klasgenoot opnames gemaakt in de grote zaal van het Concertgebouw in Amsterdam. Hij met z'n PowerBook, ik m'n MacBook... vet
Omdat mensen niet zo veel geld willen uitgeven voor een printer die hetzelfde doet als een HP en zeer waarschjinelijk 2 tot 3 keer zo duur is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:01 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik mij alleen wel al jaren afvraag: Waarom heeft Apple geen / amper randapparatuur als bv. camera's, printers en scanners uitgebracht?
Ik denk van wel. Een scanner die exact hetzelfde is als een 15" powerbook qua styling en afmetingen, zal denk ik enorm goed verkopenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Omdat mensen niet zo veel geld willen uitgeven voor een printer die hetzelfde doet als een HP en zeer waarschjinelijk 2 tot 3 keer zo duur is.
SCSI is geen Mac standaardquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik neem aan dat je daar ADB en SCSI mee bedoeld?
Het is niet door Apple ontwikkeld, maar voor Macs is het wel een grotere standaard geweest dan ooit in de PC-wereld.quote:
Ongeveer elke server is uitgerust met SCSI.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet door Apple ontwikkeld, maar voor Macs is het wel een grotere standaard geweest dan ooit in de PC-wereld.
SCSI is ook niet bedoeld geweest voor consumenten PC's maar is echt ontwikkeld voor professionele apparatuur waarbij betrouwbaarheid een garantie moet zijn. Servers, mainframes en supercomputers dus.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet door Apple ontwikkeld, maar voor Macs is het wel een grotere standaard geweest dan ooit in de PC-wereld.
Die waren er vroeger wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:01 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik mij alleen wel al jaren afvraag: Waarom heeft Apple geen / amper randapparatuur als bv. camera's, printers en scanners uitgebracht?
Dat zijn dan ook geen PC's.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ongeveer elke server is uitgerust met SCSI.
En PowerMacs dusquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
SCSI is ook niet bedoeld geweest voor consumenten PC's maar is echt ontwikkeld voor professionele apparatuur waarbij betrouwbaarheid een garantie moet zijn. Servers, mainframes en supercomputers dus.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien is het wel een gat in de markt als Apple iets gaat doen met MP3 spelers.
nee joh, dat gaat gegarandeerd floppen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien is het wel een gat in de markt als Apple iets gaat doen met MP3 spelers.
Nou, die zou ik dan zeker kopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |