Alsof jij prijzen wint met je postgedragquote:Op woensdag 5 april 2006 19:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij bent gewoon irritant. Dus rot maar op met je verbeteren de hele dag suf wijf.
Moet ik mijn weblogger 2005 award even erbij halen?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alsof jij prijzen wint met je postgedrag.
Ik weet ook wel dat je het niet zo bedoelde, maar jouw reactie werd zes keer gequote. (leeg welteverstaan) Op dit moment is het zo dat topics starten met 'wat een lang verhaal' 'samenvatting' d'r staat een spelfout hier of daar en dat neemt het topic volledig over. Vandaar dat we die reacties ook weghalen voortaan. Het hoort onder de noemer 'topicverkloterij' die we verder niet uitgewerkt hebben om de faq niet nóg langer te maken dan deze al is.... (in de oorspronkelijk versie stond het wél specifiek vermeld, vandaar dat ik je verwees)quote:Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Flugel.. sinds wanneer mag je iemand niet meer aanspreken op eenvan een taalfout?
Je verwijst me naar de faq van KLB, maar daar kan ik nergens vinden dat je geen opmerking over taalfouten mag maken.
Tja, sorry hoor, maar als een user met notoire topic-open-diarree zo'n fout maakt, dan vraagt 'ie er imho om.
Weblog is wat anders dan posten.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Moet ik mijn weblogger 2005 award even erbij halen?.
In de context waarin jij 'm gebruikte? Al heel lang....quote:Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef junkiexp het volgende:
Sinds wanneer is het woord 'kneus' verboden op Fok! ???
Het was dus een typisch geval van pech,ik zie relatief veel gevallen waar het in deze context gebruikt word,en waar er niks aan gedaan wordtquote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de context waarin jij 'm gebruikte? Al heel lang....
TS bashen mag niet, zie daarvoor ook de FAQ, staat zeer duidelijk beschreven.
Dan ben ik niet in de buurt geweest....quote:Op woensdag 5 april 2006 20:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het was dus een typisch geval van pech,ik zie relatief veel gevallen waar het in deze context gebruikt word,en waar er niks aan gedaan wordt.
Niks lui... Je deed zelf mee met je tekeningen beebje... Zoals al eerder aangehaald zijn we wat strenger nu, misschien willen ze je topic in ONZ, zal ik ff checken daar?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef tonks het volgende:
"DIt topic begint te verbaggeren"
Dan maar een slotje?. luie modjes.
nee laat maarquote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks lui... Je deed zelf mee met je tekeningen beebje... Zoals al eerder aangehaald zijn we wat strenger nu, misschien willen ze je topic in ONZ, zal ik ff checken daar?
Sorry beeb, je weet dat ik een zwak voor je heb, maar bij ieder ander was ie ook op slot gegaan...quote:
Ok,regels zijn gemaakt om te doorbreken,zand eroverquote:Op woensdag 5 april 2006 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik niet in de buurt geweest....
Ga alsjeblieft iemand anders lastig vallen met je onzinquote:Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef minkuukel het volgende:
Terminator, vriend.![]()
Ik geniet nu ff van mijn koffie![]()
Ik hoop dat jij geniet van je SOA.![]()
Flikker op man. Weet je überhaupt nog wel wat ik heb gereageerd?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Pak het sticky'tje erbij met de FAQ en zie dan "topicverkloterij"
Niet helemaal precies nee maar ik weet wel dat het schijnbaar aanleiding was voor een mini-flame wedstrijdquote:Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Flikker op man. Weet je überhaupt nog wel wat ik heb gereageerd?
Oh, dus ik mocht niet reageren met "Oh, ik dacht dat het aan mij lag"quote:Op woensdag 5 april 2006 23:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet helemaal precies nee maar ik weet wel dat het schijnbaar aanleiding was voor een mini-flame wedstrijd
Wat dacht je ervan dat het niks bijdraagt? En het leverde een mini-flame ruzie op. Dan mag het toch wel duidelijk zijn dat de post niet echt je-van-het isquote:Op woensdag 5 april 2006 23:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oh, dus ik mocht niet reageren met "Oh, ik dacht dat het aan mij lag"
Wtf is er mis met die reactie?
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:41 schreef Sjoem het volgende:
En sowieso met je "niet precies" en "schijnbaar" maakt het allemaal heel erg geloofwaardig en vooral fatsoenlijk.
Kan ik er wat aan doen dat een mongool reageert met dat ik een trein moet gaan koppen.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat het niks bijdraagt? En het leverde een mini-flame ruzie op. Dan mag het toch wel duidelijk zijn dat de post niet echt je-van-het is
Je mag ook gewoon toegeven dat je fout zat hoor. Het is menselijk. In plaats van vol zekerheid (ahum) reageren.quote:Vast. Hoe had ik me anders moet uitdrukken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |