Wat nou opgeruimd.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:24 schreef Tha_T het volgende:
Opgeruimd.
En OT: Ik refresh gewoon iedere keer de "chatgeschiedenis" die jebt met die persoon. Lukt ook wel aardig
Idd zeer irritant, ook heb ik vaker last van het feit dat het pijltje van de muis heel snel knippert en het lijkt alsof je niets kunt aanklikken..quote:Op woensdag 5 april 2006 23:14 schreef superhero87 het volgende:
Elke keer als ik iets wil teruglezen van een chatscherm, springt ie weer terug naar waar ik was gebleven! zeer irritant![]()
nou als ik 5 schermen heb open staan met leuke meisjes van 14 en ik paste over hetzelfde gedichtje moet ik natuurlijk wel weten wie ik al gehad heb ehquote:Op woensdag 5 april 2006 23:35 schreef Tellorian het volgende:
Misschien iets mis met jullie korte termijn geheugen?
Ja denk 't, met school ben ik na het tentamen week alles kwijt.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:35 schreef Tellorian het volgende:
Misschien iets mis met jullie korte termijn geheugen?
Ontdek het gemak van ALT+Cquote:Op woensdag 5 april 2006 23:45 schreef Perico het volgende:Of ze sturen een reeks foto's achter mekaar en je hebt 1tje vergeten te okayen, hele toer om terug te scrollen zo...
als het om MSN gaat ben ik meer voor alt+F4quote:
Heeft niks met fullscreen te maken, en dus ook niet met breezahs... Zelfs als je je scherm fullscreen hebt vliegt ie terug... Is idd zwaar vervelend :Squote:Op woensdag 5 april 2006 23:15 schreef Herald het volgende:
daarom hebben al die breezahs ook hun MSN scherm fullscreen
en dat is?quote:
Gaim gebruikenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:24 schreef superhero87 het volgende:
Kun je dat niet veranderen op het een of andere manier??![]()
ontdek het gemak van Mercury, altijd bestanden automatisch accepteren, webcamstreams opslaan of afspelen, contactpersonen een andere naam geven ipv die braazah namen en nog veel meerquote:
Nou, lekker... Als een of andere breezah zo'n gaar doorstuurvirus heeft geopend die zicht vervolgens ook naar jou toe stuurd dan heb je die dus mooi op je pc staan... Ik mag hopen dat hij ze niet automatisch uitvoerd, anders ben je nog verder van huisquote:
1)ik heb geen breezah's in mn lijstquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, lekker... Als een of andere breezah zo'n gaar doorstuurvirus heeft geopend die zicht vervolgens ook naar jou toe stuurd dan heb je die dus mooi op je pc staan... Ik mag hopen dat hij ze niet automatisch uitvoerd, anders ben je nog verder van huis![]()
4) uitvoerd?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
1)ik heb geen breezah's in mn lijst
2) alles gaat nog steeds door mn virusscanner
3) je kan instellen welke filetypes automatisch geaccepteerd moeten worden, en welke gebruiker
niks wordt automatisch uitgevoerdquote:
Die reactie is echt eenquote:
dankjequote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
Je hoeft toch helemaal niet terug te scrollen in een gesprek met een breezer? Bij mij zitten ze na 2 zinnen al met zichzelf te spelen voor de cam. Daarvoor hoef ik echt niet terug te scrollen
Ik heb er nog wel een paar als je wilt?quote:
kwam ik ook achtr ja, zeer irritant ookquote:Op woensdag 5 april 2006 23:14 schreef superhero87 het volgende:
Elke keer als ik iets wil teruglezen van een chatscherm, springt ie weer terug naar waar ik was gebleven! zeer irritant![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |