dan is ze de grootste schaatster ooitquote:Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Proberen álle 5 wereldrecords op haar naam te zetten.
Dat kan ze.
Dat kan ze echt.
Wat is ze goed.
En 0.29 op de 500m zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:43 schreef Norrage het volgende:
In ieder geval die 1000 meter mag er nog wel bijEn 3 seconden extra van de 5k af moet ook mogelijk zijn
Nu je het zegt... nee!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:50 schreef After_Forever het volgende:
had al iemand gezegt dat Cindy Klassen goed is, of eigenlijk de beste![]()
![]()
en dan nog beterquote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu je het zegt... nee!
Laat ik het zeggen zoals Frank Snoeks het zei: Cindy Klassen is niet de allerbeste, ze is de aller aller aller aller aller allerbeste.
quote:
quote:
die maken t juist extra lekkerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:43 schreef Mirri het volgende:
Zou Cindy nu inmiddels geld genoeg hebben om een nieuw schaatspak te kopen, wat een scheuren zeg.![]()
In Hamar was toch ook iets mis met het ijs ofzo? En daarom gaven Carl Verheijen en Sven enzo er maar de brui aan. Zoiets heb ik begrepen. Ik had wel iets vernomen over een fabrieksfout met de Olympische schaatspakken. Die zouden ook iets speciaals moeten kunnen met luchtwrijving maar dat ging dus ook niet door.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:08 schreef Perico het volgende:
het waren Nike pakken. Okee, de fabrikant zelf raadde het later ook af om ermee te rijden.. het rubber? ofzo zou teveel wind vangen, in plaats van snijden...
Maar inderdaad, Cindy en Jeremy Wotherspoon en Mike Ireland rijden rond met gaten en scheuren, haken en ogen en rijden toch subliem snelle rondjes.
Als je kijkt dit seizoen, naar vele Nederlanders individueel, de problemen met hun materiaal (Nijenhuis e.d.) of hun coach (Wennemars) en dat iedereen plots dat pak niet meer vertrouwde, terwijl niemand ook in vorm was in Hamar...
een aantal stukken stof waren verkeerd om in de pakken gezet waardoor ze vertraagden ipv versnelden, alle nikepakken voor OWS zijn dus ook niet gebruikt en dus reden de nikerijders nog in hen swiftskin1quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
In Hamar was toch ook iets mis met het ijs ofzo? En daarom gaven Carl Verheijen en Sven enzo er maar de brui aan. Zoiets heb ik begrepen. Ik had wel iets vernomen over een fabrieksfout met de Olympische schaatspakken. Die zouden ook iets speciaals moeten kunnen met luchtwrijving maar dat ging dus ook niet door.
Ik was 1 moment trouwens wel bang dat Cindy uit haar schaatspak zou scheuren.![]()
Ireland valt wel een stuk vakerquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:04 schreef Mirri het volgende:
Het schaatspak van Mike Ireland is nog erger, en dat terwijl hij helemaal niet zoveel heeft geschaatst. Ik heb m alleen gezien in Heerenveen met de Wereldbekerfinale en ik dacht dat het hoorde![]()
En de niet-nike rijders? Want ik vond de Canadese schaatspakken er wel een beetje apart uit zien. Het zag er wat gladder en plakkeriger uitquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een aantal stukken stof waren verkeerd om in de pakken gezet waardoor ze vertraagden ipv versnelden, alle nikepakken voor OWS zijn dus ook niet gebruikt en dus reden de nikerijders nog in hen swiftskin1
dat weet ik niet, weet niet met welk merk ze redenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
En de niet-nike rijders? Want ik vond de Canadese schaatspakken er wel een beetje apart uit zien. Het zag er wat gladder en plakkeriger uit![]()
hilbert van de duim in regenboogpakquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:09 schreef Perico het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat al sinds Hein Vergeer de Nederlanders hetzelfde pak hebben, met rood, donkerblauw en die 'uitgeknipte' vierkante blokjes op de armen... best wel zzzzaaaai. Ja okee er is nu ook dat Oranje pak, maar op het WK was het weer raak, met die ouwe look.
Ik kan me herinneren dat Antonio Gomez een prachtig pak had, wit, met de Spaanse adelaar (?)
Naja nu het Nederlands elftal retro gaat, volgend seizoen, het zure gezicht van Carl Verheijen te bewonderen in wollen trui met muts
en ook weer fors sneller, nu nog ff de 500 en 5000 hehequote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:52 schreef Arcee het volgende:
Wereldrecord op de 1000m.
1.13.46.
3 afstandswereldrecords nu voor haar.
Cindy.
Is die 26,87 nou het snelste rondje ooit wat door een vrouw geschaatst is? Volgens mij was ze op de 500 meter toch net iets sneller? Verder heeft ze volgens mij geen tegenstandster gehad in haar racequote:1 2 KLASSEN CINDY MB 2 O 18.14 26.87 28.45 1:13.46 36.730
Klopt, haar rondje tijdens haarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:45 schreef Falco het volgende:
Is die 26,87 nou het snelste rondje ooit wat door een vrouw geschaatst is? Volgens mij was ze op de 500 meter toch net iets sneller?
Wat hebben we inmiddels?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, haar rondje tijdens haar37.51
was 26.74.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |