Inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:32 schreef Bruce117 het volgende:
Zag het topic weer naar boven komen en dacht meteen "ze zal toch niet weer een wereldrecord gereden hebben"
Maar nee, het was Arcee die zijn adoratie nogmaals toonde![]()
Cindy
Hmm, ik las juist op teletekst dat Klassen niet als recordhouder wordt gezien maar alleen de eerste die het gevestigd had. Misschien zijn de regels na '89 veranderd. Of niet. Het is maar wie het bepaalt en hoe je het bekijkt. Voor mij geldt iig de eerste die het geschaatst heeft. (dat zie ik nog echt als een record, een evenaring zie ik dus niet als record, want dan ben je niet uniek geweest)quote:Op zondag 26 maart 2006 14:38 schreef Arcee het volgende:
Onzin, bij een evenaring worden beiden als recordhouder gezien. Zie bijvoorbeeld Pegov en Zhelezovski met hun 1.12.58. Zhelezovski evenaarde het 6 jaar later, maar werd wel mederecordhouder. Welliswaar in 1989 en lang geleden, maar toch. Ik zie niet in waarom dat bij een puntenrecord nu niet zo zou zijn.
quote:
Om aan te geven dat er veel delen van waren. Had ook 1 van de andere laatste topics kunnen zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:41 schreef Bruce117 het volgende:had het topic al eens doorgelezen en miste 22:22 eigenlijk al.
maar waarom topic 28
Nou... Ik denk dat je nu toch wel een beetje overdrijft!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:30 schreef Arcee het volgende:
Zelfs zonder ijs zou Cindy nog een wereldrecord schaatsen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:30 schreef Arcee het volgende:
Ziet er niet leuk uit.
Zelfs zonder ijs zou Cindy nog een wereldrecord schaatsen.
Ja, Cindy heeft een enorme indruk op me gemaakt dit schaatsseizoen en ik heb er ook een hoop plezier aan beleefd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:44 schreef Mirri het volgende:![]()
Cindy
![]()
![]()
Ik heb Cindy een hele lieve email gestuurd waar oa in staat dat de Nederlandse schaatsfans van haar houden, en dat ze ons hart gestolen heeft.![]()
Ik vind Cindy wel cute, hoor. En ze heeft een hele mooie smile.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:39 schreef komrad het volgende:
maar het is wel een beetje jammer dat ze niet gewoon een mooie vrouw is. Maar qua schaatsen
En de Canadese Olympische muts maakt het helemaal afquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind Cindy wel cute, hoor. En ze heeft een hele mooie smile.
Mwah, ze is een beetje vierkant misschien, maar ze heeft wel lekkere benen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:41 schreef komrad het volgende:
cute kan je haar noemen maar een lekker ding niet
ff een vraagje voor arcee, is ze al bezet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
En de Canadese Olympische muts maakt het helemaal af
Dat lijkt me meer een vraagje voor Mirri.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:44 schreef komrad het volgende:
ff een vraagje voor arcee, is ze al bezet?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een vraagje voor Mirri.
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |