vinnik zielig... owwwww... ik ben een watje. Wat?? een pak watten.quote:
mja dan ben ik wel de beste stuurlui want dan sta ik wel aan walquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een goede kaptitein vaart ook in de Rode Zee![]()
Een goede avond allemaal![]()
Blijf je lekker laag vliegen, of je zweeft boven de grond. Gewoon 10 cm boven de grond zweven en je zo voortbewegen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
vliegen... niet gek. Lijkt me wel wat. Ik zou niet erg hoog vliegen. Heb een beetje hoogtevrees.
yep..open wonden.
damn... de kat bespringt mijn handen zelfs als ik tiep.... moet nu met een hand typen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ga ik lekker in raadsels spreken![]()
Tis een actualiteitenpragramma, er wordt nu weer wat onderzoek gedaan en volgende week is er nog een opname.
Begin april wordt het uitgezonden.
En mij bewonderen????
Je schrikt je misschien wel te pletter![]()
Yepquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Volgens mij is de juiste manier een balans te vinden tussen lopen en zitten![]()
dat is iig errug droogquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja dan ben ik wel de beste stuurlui want dan sta ik wel aan wal
Te mayan, dios ke. Drumi bon awe nochequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yep
En in het vliegen
Lopen, zitten, liggen, zweven en vliegen
Ben offline nu
Tot morgen dan maar, en morgen zal ik nog rustiger zijnHoewel ik nu niet rustig overkom, is er echt rust in mijn hoofd.
Tot morgen
Prettige avond nog
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
Kat probeert nu de handboeien aan mijn bed te mollen.... zal ik?![]()
Nee joh, is zieligquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
Met kat natuurlijk, wicca en ik zijn toch éénquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]Met of zonder kat op de hoofdsteun?
quote:
whahaha... met elkaar vergroeid. Is ie net als een bonzaikitten maar dan op hoofdsteun formaat zodat ie precies in je nek pastquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Met kat natuurlijk, wicca en ik zijn toch één![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef gaai het volgende:
*hoplala*
M'n schaapjes zijn weer geschoren
![]()
Ze zien er weer kek uit !
![]()
Ja, ik zag hoe vaag ut stond....ik denk....er vraagt vanzelf iemand naar.....en anders maar nietquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja, ik zag hoe vaag ut stond....ik denk....er vraagt vanzelf iemand naar.....en anders maar niet![]()
Ik heb de haren van de kindertjes weer in een acceptabele coiffe weten te manouvreren middels het gebruik van de tondeuse...![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:21 schreef Electro-Worm het volgende:
maar anyway.. reageer hier nog ffn iet in.. Het andere deel is nog niet vol en ik opende deze vorodat iemand me voor was :d..
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
Oeps... was even aan de foonquote:
Wel 3Xquote:
Hey galquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:27 schreef vamperotica het volgende:
hallo
Maar da´s een vrij permanente toestand. iig zijn je ogen min of meer oen en ben je niet in dromenland (neu... was dat maar zo)quote:
zoiets jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar da´s een vrij permanente toestand. iig zijn je ogen min of meer oen en ben je niet in dromenland (neu... was dat maar zo)
Hier ook. oogjes dicht betekent trouwens ook dat de piekerhormoontjes gaan werkenquote:
Die zijn hier weer heeeeel even weggestoptquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ook. oogjes dicht betekent trouwens ook dat de piekerhormoontjes gaan werken
Hormonale Vrede in huize Vamp? Of dan iig een Hormonaal Interbellum?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die zijn hier weer heeeeel even weggestopt
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hormonale Vrede in huize Vamp? Of dan iig een Hormonaal Interbellum?WOW
Lastig is dat. Normaal gesproken duurt die vrede ook niet langer dan een kleine maand. Maar in geval van zwangerschap..........quote:
yup... En dan heb je eindelijk debevalling gehad enzo en denk je te kunnen gaangenieten van die roze wolk waar je, achteraf met liefde en plezier al die ellende voor hebt doorstaan.... Verzint er iemand iets alsontzwangeren!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lastig is dat. Normaal gesproken duurt die vrede ook niet langer dan een kleine maand. Maar in geval van zwangerschap..........![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup... En dan heb je eindelijk debevalling gehad enzo en denk je te kunnen gaangenieten van die roze wolk waar je, achteraf met liefde en plezier al die ellende voor hebt doorstaan.... Verzint er iemand iets alsontzwangeren!!!![]()
quote:
Dat opgeblazen gevoel na een briesje ken ik niet. Heb toen gewoon om een steekje extra gevraagd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En de lekkende borsten... uitgelubberde onderkant... Dat je een rokjeaanhebt en je krijgt opeens een 'opgeblazen gevoel' als het een beetje waait....
daarna weer de "normale'maandelijkse perikelen.... En opeens... Is je kind in zn peuterpubertijd!
Of sla ik nog wat over/
Truste...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:44 schreef nokwanda het volgende:
Maar ik ga nu toch een poging wagen om te slapen nu de kat ook slaperig ligt te knorren en totaal uitgespeeld lijkt. Hoop dat dat de hele nacht zo blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |