Woensdag. 19.00u. Ja. SBS6.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:58 schreef tong80 het volgende:
Wanneer wordt ie gespeeld ? Hoe laat ? En wordt het uitgezonden ?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:42 schreef F1Bas het volgende:
AZ kan geen topwedstrijden winnen dus dit keer ook niet:
2-0 PSV
Wedstrijd wordt wel uitgezonden hoor, daarom mogen wij om 19:00uur alquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:09 schreef zolTan15 het volgende:
denk het niet..
zijn er trouwens nog meer fokkers die woensdag deze wedstrijd bezoeken?
Zeiden we dat vorig jaar ook niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben benieuwd wie de tegenstander van Ajax wordt
ik vraag me af of er voor die vakken nog wel kaarten zijn, zeker U zal wel uitverkocht zijn. Dat is namelijk ook een "sfeer vak"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie dat er nog kaarten in de open verkoop liggen.
Aangezien ik niet zo ver van het stadion woon, en ik graag AZ (maar ook PSV eigenlijk) eens wil zien voetballen zit ik er sterk aan te denken om maar eens 20 EUR op te hoesten en een keertje erheen te gaan. Zijn er sporadische stadionbezoekers hier zonder seizoenskaart die me kunnen vertellen waarom ik wel/niet 20 EUR zou ophoesten, zie je met een relatief goedkope ticket net voor de cornervlag eigenlijk nog wel iets van het spel of proef je meer alleen wat sfeer?
Nou vooruit: zo vaak spelen mijn favoriete clubs niet tegen elkaar bij een wedstrijd waar je zonder clubpas binnenkomt, dus ik heb maar een kaartje bovenin GG gekocht. Ik vind het wel spannend, eerste keer naar een live wedstrijd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vraag me af of er voor die vakken nog wel kaarten zijn, zeker U zal wel uitverkocht zijn. Dat is namelijk ook een "sfeer vak"
Dan hoop ik dat je geen hoogtevrees hebt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou vooruit: zo vaak spelen mijn favoriete clubs niet tegen elkaar bij een wedstrijd waar je zonder clubpas binnenkomt, dus ik heb maar een kaartje bovenin GG gekocht. Ik vind het wel spannend, eerste keer naar een live wedstrijd.![]()
Ach, heb ik eindelijk nut gevonden voor die kleine verrekijker die ik vorig jaar als relatiegeschenk kreeg.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:24 schreef Helly het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je geen hoogtevrees hebt.![]()
Nou, valt wel mee hoor, vorig jaar met de kampioenswedstrijd zat ik ook daar.
@ fotoboek:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:59 schreef Roellio het volgende:
Kut.
Een vriendin van me komt morgenavond eten en die houdt helemaaal niet van voetbal.
Nou, ze zoekt het maar uit! AZ gaat op!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
@ fotoboek:
[offtopic] Stavangerwegblokkendozen[/offtopic]
De laatste keer in De Hout met 3-4-3 was nou niet echt een succes. Gewoon 4-3-3 spelen, komt het goed. 2-1 AZquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef MIster911 het volgende:
AZ kan misschien wel verassen als ze niet hun eigen spel gaan spelen want psv heeft az normaal gesproken in de achterzak
De laatste keer in het Philips Stadion met 4-3-3 was nou niet echt een succes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De laatste keer in De Hout met 3-4-3 was nou niet echt een succes. Gewoon 4-3-3 spelen, komt het goed. 2-1 AZ
Toen zat ik niet in het stadion te juichen, morgen welquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De laatste keer in het Philips Stadion met 4-3-3 was nou niet echt een succes.
inderdaad, we winnen dan zelfs in Groningenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Bekerwedstrijden zijn toch iets aparts
AZ - Feijenoord 1-0quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:42 schreef F1Bas het volgende:
AZ kan geen topwedstrijden winnen dus dit keer ook niet:
2-0 PSV
Ik hoop eigenlijk gewoon stiekum op een gelijkspelletje, al is het alleen maar om die belachelijk tv maatschappij dwars te zitten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:53 schreef RijstNatie het volgende:
0-0 en dan PSV door met penalty'sssssssssssssssssss
SMS6quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef TeazNutz het volgende:
Op welke zender word dit uitgezonden?
Hoeze weer ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
AZ - Feijenoord 1-0
OT: PSV zal wel weer zwijnen met een 1-0 in de 89e minuut...
Maakt me niet zo heel veel uit. Ik denk dat we tegen az meer kans hebben in de finale, maar een finale Ajax-psv in rdam is ook erg gezellig. Remember '98quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ik denk een 3-1, maar hoop dat AZ wint...
Perez lijkt zo beetje op Jaliens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:02 schreef clauwheee het volgende:
Raar hoofd heeft Perez zo![]()
Nou ja, eigenlijk normaal ook
nog steeds 0-0quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:15 schreef DeTolk het volgende:
Hoeveel staat het?
Een wedstrijd duurt 90 minuten en zeker tegen Psvquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:50 schreef RijstNatie het volgende:
AZ speelt heel slap, ze zouden vol gas geven dacht ik... Louis had spelers rust gegeven voor deze intensieve beker wedstrijd
hap hapquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:54 schreef zjroentje het volgende:
Alleen maar die lange bal van PSV ....
ik zag het precies andersom.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:55 schreef Spideyman het volgende:
PSV heerst!
AZ is er geen enkel moment aan te pas gekomen, tweederde van de wedstrijd stonden er 22 spelers op de helft van AZ.
Maja, zonder goals win je niet
Gelukkig hebben we nu Addo en Ballquote:
Ben jij blind ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:58 schreef JoleX het volgende:
[..]
ik zag het precies andersom.
Huysegems, Arveladze en Perez hadden allemaal al moeten scoren.. net als Farfan (?).
PSV erg zwak. (voor hun doen dan)
Het is toch zo?quote:
Moet je eens op Koné gaan letten, zeer sterk aan de bal (verliest geen enkel duel) en haalt af en toe leuke trucjes uit. Ook vind ik het mooi om te zien hoe Cocu het hele team dirigeert en natuurlijk is Alex helemaal de man, stormt overal doorheen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:00 schreef Dos37 het volgende:
Mên wat een saaie wedstrijd
Bij een lange bal stel ik me een pass van eigen helft voor. Dat is in deze wedstrijd lettelijk nog niet 1 x gebeurd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Zonder lange bal worden ze gewoon niet gevaarlijk.
Dat zie ik ook wel. Ik let trouwens meer op Simons wat een schitterende voetballerquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Moet je eens op Koné gaan letten, zeer sterk aan de bal (verliest geen enkel duel) en haalt af en toe leuke trucjes uit. Ook vind ik het mooi om te zien hoe Cocu het hele team dirigeert en natuurlijk is Alex helemaal de man, stormt overal doorheen.
Beauty is in the eye of the beholder.
Nou goed dan. Zonder hoge bal op Vennegoor wordt PSV niet gevaarlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bij een lange bal stel ik me een pass van eigen helft voor. Dat is in deze wedstrijd lettelijk nog niet 1 x gebeurd.
Ik ook. Jammer van zijn allereerste psv wedstrijd...quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel. Ik let trouwens meer op Simons wat een schitterende voetballerwat die man allemaal oplost. Ik word een klein beetje Simons fan
Het had beter in Alkmaar gespeeld kunnen worden, dan was het een wereldpot gewordenquote:
daar kun je je klok op gelijk zetten idd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:17 schreef pascalheister het volgende:
straks Farfan weer 10 min. voor tijd
Nope. Ja, dat ik net heb gemeld dat FC Vaduz met 1-0 voor staat bij de rust tegen Lausanne in Hoolsquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb niks gemist dus.
Vergeet de FA cup niet (en als je Rai Due hebt de Coppa Italia)quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef belanov het volgende:
[..]
daar kun je je klok op gelijk zetten idd.
straks maar zappen naar Duitsland - VS wellicht...
Oh ja idd. hopelijk laat de BBC de beelden van Birmingham-Liverpool nog even voorbij komenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vergeet de FA cup niet (en als je Rai Due hebt de Coppa Italia)
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef DIGGER het volgende:
De sfeer in het stadion is ook echt top, fantastisch hoe de beide groepen fans hun spelers opzwepen tot grootse prestaties, het gezang dringt tot in de fundering van m'n huis door, ik zou de telefoon nog niet kunnen horen overgaan al lag deze naast m'n hoofd zo veel kabaal vanaf de tribunes.
je moet wel even terug zappen van Rai2 naar SBS6 als je over PSV - AZ komt postenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef DIGGER het volgende:
De sfeer in het stadion is ook echt top, fantastisch hoe de beide groepen fans hun spelers opzwepen tot grootse prestaties, het gezang dringt tot in de fundering van m'n huis door, ik zou de telefoon nog niet kunnen horen overgaan al lag deze naast m'n hoofd zo veel kabaal vanaf de tribunes.
Ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:41 schreef JoleX het volgende:
ALs het verlenging wordt, moet de 2x 15 minuten helemaal worden uitgespeeld?
Spannend? Er is geen ene kloot aan. Dan kijk ik liever naar een warming-up van Ajax-Roda inderdaad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:we verlaten de spannende bekerpot voor wat beelden voor warmlopende spelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |