Een wedstrijd duurt 90 minuten en zeker tegen Psvquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:50 schreef RijstNatie het volgende:
AZ speelt heel slap, ze zouden vol gas geven dacht ik... Louis had spelers rust gegeven voor deze intensieve beker wedstrijd
hap hapquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:54 schreef zjroentje het volgende:
Alleen maar die lange bal van PSV ....
ik zag het precies andersom.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:55 schreef Spideyman het volgende:
PSV heerst!
AZ is er geen enkel moment aan te pas gekomen, tweederde van de wedstrijd stonden er 22 spelers op de helft van AZ.
Maja, zonder goals win je niet
Gelukkig hebben we nu Addo en Ballquote:
Ben jij blind ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:58 schreef JoleX het volgende:
[..]
ik zag het precies andersom.
Huysegems, Arveladze en Perez hadden allemaal al moeten scoren.. net als Farfan (?).
PSV erg zwak. (voor hun doen dan)
Het is toch zo?quote:
Moet je eens op Koné gaan letten, zeer sterk aan de bal (verliest geen enkel duel) en haalt af en toe leuke trucjes uit. Ook vind ik het mooi om te zien hoe Cocu het hele team dirigeert en natuurlijk is Alex helemaal de man, stormt overal doorheen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:00 schreef Dos37 het volgende:
Męn wat een saaie wedstrijd
Bij een lange bal stel ik me een pass van eigen helft voor. Dat is in deze wedstrijd lettelijk nog niet 1 x gebeurd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Zonder lange bal worden ze gewoon niet gevaarlijk.
Dat zie ik ook wel. Ik let trouwens meer op Simons wat een schitterende voetballerquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Moet je eens op Koné gaan letten, zeer sterk aan de bal (verliest geen enkel duel) en haalt af en toe leuke trucjes uit. Ook vind ik het mooi om te zien hoe Cocu het hele team dirigeert en natuurlijk is Alex helemaal de man, stormt overal doorheen.
Beauty is in the eye of the beholder.
Nou goed dan. Zonder hoge bal op Vennegoor wordt PSV niet gevaarlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bij een lange bal stel ik me een pass van eigen helft voor. Dat is in deze wedstrijd lettelijk nog niet 1 x gebeurd.
Ik ook. Jammer van zijn allereerste psv wedstrijd...quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel. Ik let trouwens meer op Simons wat een schitterende voetballerwat die man allemaal oplost. Ik word een klein beetje Simons fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |