daar kun je je klok op gelijk zetten idd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:17 schreef pascalheister het volgende:
straks Farfan weer 10 min. voor tijd
Nope. Ja, dat ik net heb gemeld dat FC Vaduz met 1-0 voor staat bij de rust tegen Lausanne in Hoolsquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb niks gemist dus.
Vergeet de FA cup niet (en als je Rai Due hebt de Coppa Italia)quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef belanov het volgende:
[..]
daar kun je je klok op gelijk zetten idd.
straks maar zappen naar Duitsland - VS wellicht...
Oh ja idd. hopelijk laat de BBC de beelden van Birmingham-Liverpool nog even voorbij komenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vergeet de FA cup niet (en als je Rai Due hebt de Coppa Italia)
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef DIGGER het volgende:
De sfeer in het stadion is ook echt top, fantastisch hoe de beide groepen fans hun spelers opzwepen tot grootse prestaties, het gezang dringt tot in de fundering van m'n huis door, ik zou de telefoon nog niet kunnen horen overgaan al lag deze naast m'n hoofd zo veel kabaal vanaf de tribunes.
je moet wel even terug zappen van Rai2 naar SBS6 als je over PSV - AZ komt postenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef DIGGER het volgende:
De sfeer in het stadion is ook echt top, fantastisch hoe de beide groepen fans hun spelers opzwepen tot grootse prestaties, het gezang dringt tot in de fundering van m'n huis door, ik zou de telefoon nog niet kunnen horen overgaan al lag deze naast m'n hoofd zo veel kabaal vanaf de tribunes.
Ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:41 schreef JoleX het volgende:
ALs het verlenging wordt, moet de 2x 15 minuten helemaal worden uitgespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |