ik heb ook msn hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
90% van de meisjes doen niks anders dan msn?
ik ga zo ook maar es wat nuttigs doenquote:
Ja, denk het welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:39 schreef HuHu het volgende:
Succes
En laat je zien wat je gemaakt hebt?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:53 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom is het een kutdag
Het is weekend hoor![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hoorde net dat een oom van me moeder (soort 3e opa voor mij) is overleden gisteravond
Yess.. betekend dat dat ik (eindelijk) straks spulletjes krijg?quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Yess.. betekend dat dat ik (eindelijk) straks spulletjes krijg?
Succes, ik ga nu in bad, zorg dat je over anderhalf uur/ twee uur iets hebt ok?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]misschien wel ja
maar ik moet nog steeds beginnen
Dankquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:55 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow gecondoleerd.
Mijn opa is eerstgisteravond overleden.
Ik ga mn best doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Succes, ik ga nu in bad, zorg dat je over anderhalf uur/ twee uur iets hebt ok?![]()
![]()
Gecondoleerd Ayaxola
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:55 schreef Ayaxola het volgende:
Mijn opa is eerstgisteravond overleden.
quote:
Lijkt me dat je daar niet echt van kan genieten dan toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:58 schreef Ayaxola het volgende:
Thanks.
Maar ik maak er gewoon maar het beste van, het leven gaat gewoon door. Een dag na de begrafenis heb ik een groot schoolfeest georganiseerd, dat moet ook gewoon doorgaan.
Ja heb ik ook, ga vanavond ook wel gewoon naar de uitvoering van mn zusje (maar die is ziek, dus doet waarschijnlijk niet eens meequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:58 schreef Ayaxola het volgende:
Thanks.
Maar ik maak er gewoon maar het beste van, het leven gaat gewoon door. Een dag na de begrafenis heb ik een groot schoolfeest georganiseerd, dat moet ook gewoon doorgaan.
Uh, op de computer? Nee eigenlijk niet, sorryquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ohja, heeft iemand hier een voorbeeld van een zakelijke brief?
Och, ik weet het niet. Ik heb gister ook nog even een biertje gedronken op een feest dat een vriend van mij organiseerde.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar niet echt van kan genieten dan toch?
op googlequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
moet je ff googlen, best wel wat te vinden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Homo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:06 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje kleine dikke kinderen!
Scheer je weg verlepte mongoolquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:06 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje kleine dikke kinderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |