Ik ga mn best doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Succes, ik ga nu in bad, zorg dat je over anderhalf uur/ twee uur iets hebt ok?![]()
![]()
Gecondoleerd Ayaxola
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:55 schreef Ayaxola het volgende:
Mijn opa is eerstgisteravond overleden.
quote:
Lijkt me dat je daar niet echt van kan genieten dan toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:58 schreef Ayaxola het volgende:
Thanks.
Maar ik maak er gewoon maar het beste van, het leven gaat gewoon door. Een dag na de begrafenis heb ik een groot schoolfeest georganiseerd, dat moet ook gewoon doorgaan.
Ja heb ik ook, ga vanavond ook wel gewoon naar de uitvoering van mn zusje (maar die is ziek, dus doet waarschijnlijk niet eens meequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:58 schreef Ayaxola het volgende:
Thanks.
Maar ik maak er gewoon maar het beste van, het leven gaat gewoon door. Een dag na de begrafenis heb ik een groot schoolfeest georganiseerd, dat moet ook gewoon doorgaan.
Uh, op de computer? Nee eigenlijk niet, sorryquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ohja, heeft iemand hier een voorbeeld van een zakelijke brief?
Och, ik weet het niet. Ik heb gister ook nog even een biertje gedronken op een feest dat een vriend van mij organiseerde.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar niet echt van kan genieten dan toch?
op googlequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
moet je ff googlen, best wel wat te vinden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Homo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:06 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje kleine dikke kinderen!
Scheer je weg verlepte mongoolquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:06 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje kleine dikke kinderen!
Absoluutquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat een drukte hier btw
mn broertje én zusje zijn ziek, dus hoeft er niemand op de pcquote:
Laat zienquote:
Dus jij gaat je "sociale" fok leven ff een goeie boost geven vandaagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
mn broertje én zusje zijn ziek, dus hoeft er niemand op de pc
quote:
zoals de hele week alquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus jij gaat je "sociale" fok leven ff een goeie boost geven vandaag![]()
Voor mij toch wel?quote:
Misschien.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Voor mij toch wel?![]()
Omdat ik waarschijnlijk voor mn zusje moet invallen met de uitvoering. Mag ik vanavond als bandiet spelen. Thema is western
Dribbelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
als jij eerst een foto van jezelf laat zien met korte haren
Maar ik heb geen korte harenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
als jij eerst een foto van jezelf laat zien met korte haren
quote:
Ik heb wel lange harenquote:
Leren?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
* --Christiaan-- is nog steeds aan het leren.][/me]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |