Ik weetquote:
quote:
Waarom dan wel?quote:
Proefwerkweek.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Waarom dan wel?
De zon schijnt, ik ben vrij vandaag, ik heb een nieuw spel voor m'n XboX en ik heb een 8,5 gehaald voor een opdracht.
Hoorde net dat een oom van me moeder (soort 3e opa voor mij) is overleden gisteravondquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Waarom dan wel?
De zon schijnt, ik ben vrij vandaag, ik heb een nieuw spel voor m'n XboX en ik heb een 8,5 gehaald voor een opdracht.
Dat is slecht nieuws.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hoorde net dat een oom van me moeder (soort 3e opa voor mij) is overleden gisteravond
dank, maar dus is het wel een kutdagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat is slecht nieuws.
Veel sterkte met het verlies.
quote:
Wat is oreoijs?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:08 schreef snopprinses het volgende:
ik weet al wat ik ga doen vandaag!
een oreotaart maken! of oreoijs!
dat moet ik nog ff uitkiezen
cheesecake..is dat kwark?
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hoorde net dat een oom van me moeder (soort 3e opa voor mij) is overleden gisteravond
Ook nog even sterkte van mij danquote:
Die neemt mijn vader altijd mee uit de USAquote:
quote:
Wie zegt dat ik leuk ben?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoi Marlii, ik heb net even geconstateerd dat jij best een leuk meisje bent
En je zit nog op fok ook!
90% van de meisjes doen niks anders dan msn?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik leuk ben?
En wat is er raar aan dat een meisje als ik op FOK zit
waarom meenemen vanuit usa als je ze hier ook kunt kopenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die neemt mijn vader altijd mee uit de USA. Hoe maak je daar dan ijs van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |