psssst Ranja.... dat heet Glanerbrug.....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook jij hebt haar waarschijnlijk wel vaker dan 3x gezien![]()
Ondanks je verhuizing... al was je naar Glaanderbrug verhuisd, dan nog
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Stream(s) of passion?
Ik vind de single wel goed. Stijl Within Temptation/After Forever/Epica maar dan beter dan de laatste platen van die bands.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:00 schreef jerver73 het volgende:
ist wat?
Vooral dat vetgedrukte irriteert enorm...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:00 schreef ranja het volgende:
Is niet alleen bagger hoor. Maar het meeste wel natuurlijk. Als er al muziek is.
Oh echt? Lijkt me niets voor TMF eigenlijk. Nu vind ik de naam echt vreselijk...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:58 schreef ranja het volgende:
[..]
De nieuwste band van Arjen Lucassen, deze week nieuw in de Tipparade en regelmatig te zien op TMF/MTV.
TSE +1
Jep. Vandaag gekocht, maar dan als cadeau. PEACEMAN + 1quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:02 schreef peaceman het volgende:
de dijk?
en, heb je de cd?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh echt? Lijkt me niets voor TMF eigenlijk. Nu vind ik de naam echt vreselijk...
Nee, de naam heeft me afgeschrikt. Heus.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:09 schreef ranja het volgende:
[..]
en, heb je de cd?
Overigens is 'huidige top 40' ook nog wel iets waar ik vaak 'obscure namen' vandaan haal
Bartrid +1quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:12 schreef bartrid het volgende:
Iimp bizkit?
you're welcome...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:16 schreef jerver73 het volgende:
ik ben er vantussen dank u vriendedlijk voor alle wijsheden wederom...
minder bekendquote:
Jonathan Woss inderdaad. Scrutinzer +1quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Jonathan Ross
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:58 schreef Neleos het volgende:
Hallo![]()
Als jij 't al niet kent, bukgeit, hoe moeten wij het dan kennen?
Siena Root?![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:56 schreef bigshadow het volgende:
Voodoo nav dat stokje?
In dat topic staan echt tienduizend namenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan een ranja-vraag he? Het is een lange naam. Ik heb er geen bezwaar tegen als je het topic doorspit![]()
dat zijn negersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:27 schreef Neleos het volgende:
Als Poor Righteous Teachers goed is, dan stel ik morgen een vraag.
[afbeelding]
![]()
Ikke dus. (best nog kans dat peaceman ze via mijn last.fm kentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach, ik noem nu al Shinedown...
wil iedereen die die daar een CD of zelfs maar een Mp3 van heeft nu opstaan?
Is trouwens wel waar, Mountain Goats is alleen John Darnielle.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Z+1
Wonderlijk genoeg staat er bij group members idd maar 1 naam vermeld. Kennelijk heeft AMG daar niet echt op gelet
zoals altijd, ik ken wel de namen, maar niet de gezichtenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:45 schreef bukgeit het volgende:
Hmm, dan ga ik het maar zeggen, en het zal een e-nor-me oja zijn:
Wooden Wand & The Vanishing Voice
Leven die nog?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:58 schreef Berkery het volgende:
The Village People?
ik bedoel:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:16 schreef ranja het volgende:
Nou ja, bv Boys Town Gang is compleet uitgestorven, op de zangeres na
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:21 schreef bigshadow het volgende:
[..]
zoals altijd, ik ken wel de namen, maar niet de gezichten![]()
En een reunie gok op The Smiths!
Yep, dat wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:43 schreef ranja het volgende:
zingende zusjes?
Klopt.quote:
Het helpt wel als je de lp hebt ipv de cdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Berkery het volgende:
Die heb ik ook nooit zo gedetailleerd bekeken. En hij stond vrij hoog in mijn recentste top 100
Ik heb 'm hier liggen op tape maar moet 'm nog gaan kijkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:05 schreef ranja het volgende:
Voor degene die 24 Hour Party People gezien hebben.
Dat is wel de 'gimmick' ja, maar dit betekende wel iets voor met name Factory records...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:10 schreef jerver73 het volgende:
zelfde gaten als in ee 5 1/4 disk?
Klopt. Als ze dat vooraf geweten hadden...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:17 schreef Berkery het volgende:
Ik weet wel dat het de best verkochte 12" is ooit.
Amen. Schoot me gvd als eerste te binnenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:00 schreef cafca het volgende:
Jezus...was het één van die kleine icoontjes op die hoes...
close....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:19 schreef dolle_hond het volgende:
factory had geen geld voor een 7 inch
Het meest voledige antwoordquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:35 schreef search64 het volgende:
Het kostte meer geld om het zo te maken dan dat ze eraan verdienden.
bukgeit +1quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:55 schreef bukgeit het volgende:
King Buzzo (Melvins)
Knap!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:20 schreef ranja het volgende:
Atomic kitten?
Gave plaat he? Ik heb 'm laatst gekocht (lp dan). Niet zo goed als de Girls in the Garage serie maar toch een aantal erg gave nummersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:47 schreef bukgeit het volgende:
Makkie voor mij, ik heb de CD.
Bonny St. Claire (later pas 'Bonnie')
Mariska Veres
Rita Hovink
Als je haar alleen ziet misschien, maar in combinatie met de andere dames niet echt vind ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:49 schreef Berkery het volgende:
Het is net of die dame vooraan de Hitlergroet brengt, of ligt dat aan mij?
Met 'Tame Me Tiger' als absoluut hoogtepunt, vind ik.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Gave plaat he? Ik heb 'm laatst gekocht. Niet zo goed als de Girls in the Garage serie maar toch een aantal erg gave nummers
bukgeit +1
Da's toeval. Ik ramde eruit wat in m'n hoofd opkwam. Alleen bij de I en de V moest ik wat langer nadenken, maar ook daar was het gewoon wachten op de eerste ingeving.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:17 schreef bukgeit het volgende:
We hebben hartstikke veel dezelfde namen! Jij hebt ook geprobeerd die tweede letter zover mogelijk naar voren te krijgen
Ben benieuwdquote:Zometeen mijn lijstje.
Schaatsenquote:Op zondag 19 maart 2006 00:19 schreef ranja het volgende:
Ik ga weer schaatsen kijken
quote:Abba
Baccara
Cud
En hulde voor jouw Pep Squad ook al ken ik die nietquote:Op zondag 19 maart 2006 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Punt voor GLO! En hulde voor Berkery en ranja
Ah. Ik ben niet zo van het schaatsen. Mijn zoon wel, maar die zit nu gewoon te klaverjassen dacht ikquote:Op zondag 19 maart 2006 00:24 schreef bukgeit het volgende:
[..]
WK Allround te Calgary. Met een vrouw die mannentijden neerzet![]()
http://www.killwhat.com/html/shtml/pepsquad.shtmlquote:Op zondag 19 maart 2006 00:23 schreef GLO het volgende:
[..]
En hulde voor jouw Pep Squad ook al ken ik die niet
GMTA?quote:
Ok, Klaatu dan, nog beterquote:Op zondag 19 maart 2006 00:30 schreef GLO het volgende:
[..]
GMTA?
Ik zie nu trouwens pas dat je Kloot Per W had, da's eigenlijk geen band toch, maar het aka van Claude Perwez?
quote:
Grayson Cappsquote:Op zondag 19 maart 2006 00:52 schreef Prep2Fight het volgende:
Daar is het Moulin Blues festival toch?
Met The Gourds en nog wel een paar interresante namen waar ik even niet op kan komen..
VlaaiPop?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:24 schreef GLO het volgende:
Welk festival vindt jaarlijks plaats in het Limburgse Ospel, ditmaal op 5 & 6 mei?
Kijk, Prep to the rescuequote:Op zondag 19 maart 2006 00:52 schreef Prep2Fight het volgende:
Daar is het Moulin Blues festival toch?
Met The Gourds en nog wel een paar interresante namen waar ik even niet op kan komen..
Woon jij in Tiel dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:59 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
VlaaiPop?
Hier in de Betuwe komen ze niet verder dan AppelPop, vandaar..
Ik vind het erg goed.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Heb zijn cd net gekocht. Moet 'm nog wel draaien.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:53 schreef Berkery het volgende:
'Een makkelijke' is altijd een goede manier om het tempo uit het topic te halen. Iemand die het niet weet durft meteen ook geen gokje te wagen![]()
Van de Gram Parsons Project?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:03 schreef bukgeit het volgende:
Gram Parsons
bukgeit +1quote:Op zondag 19 maart 2006 01:03 schreef bukgeit het volgende:
Gram Parsons
Alan.. maar dat wist je welquote:
Dat moet je nooit doen als IK een vraag stelquote:
Nee, dat blijkt...quote:Op zondag 19 maart 2006 01:07 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dat moet je nooit doen als IK een vraag stel
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:12 schreef ranja het volgende:
hoe bedoel je?
moet er 'band' in de naam zitten of gaat het alleen om het aantal personen?
ranja +1quote:Op zondag 19 maart 2006 01:25 schreef ranja het volgende:
1 The the
2 Yazoo
3 Motorhead
4 Beatles
5 Nena
6 Dolly dots
7 Madness
8 Velvet monkeys
Misschien dat Earth Wind & Fire er 8 heeft? De cd van The Velvet Monkeys geeft wel 8 namen maar geen idee wat de 8e doet
Veels te moeilijk voor dit uur.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:12 schreef ranja het volgende:
eigenlijk had ik de vraag willen stellen als 'wie vinden zij dat ze zijn'
En dat zijn natuurlijk The Dead Kennedys (anno nu, zonder Biafra).quote:
Kijk; dat zijn twee punten in twee posts.quote:
Het 'zicht' is er niet op vooruitgegaanquote:Op zondag 19 maart 2006 10:45 schreef belsen het volgende:
[..]
En dat zijn natuurlijk The Dead Kennedys (anno nu, zonder Biafra).
Ja, dat is toch echt weer een bril meer.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Het 'zicht' is er niet op vooruitgegaan
Het uitzicht ook niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Het 'zicht' is er niet op vooruitgegaan
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:02 schreef bartrid het volgende:
Mick Harvey?
En Blixa trad toe bij de eerste versie van The Bad Seeds.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:05 schreef bukgeit het volgende:
Is Blixa pas later toegetreden? Want een Bad Seed is ie wel.
ik dacht al. de vorige keer dat deze vraag letterlijk gesteld werd had ik 'm ook al foutquote:
quote:At the beginning of their career,was a jazz-funk fusion band, following in the footsteps of such pioneers as Stanley Clarke. By the end of the '80s, they were a pop-R&B band with a number of hit singles to their credit.
NOG ergerquote:Op zondag 19 maart 2006 11:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Brand New Heavies?
Nope.quote:
Jazeker. peaceman +1quote:Op zondag 19 maart 2006 11:32 schreef peaceman het volgende:
Level 42?
Belsen +1quote:Op zondag 19 maart 2006 10:45 schreef belsen het volgende:
En dat zijn natuurlijk The Dead Kennedys (anno nu, zonder Biafra).
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:46 schreef Gambolputty het volgende:
Margaret on the quilotine? Heet ie zo?
Beetje flauw, maar Yes, he isquote:Op zondag 19 maart 2006 12:27 schreef Neleos het volgende:
Johnny Marr?
Psst, dat zijn er 9.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:34 schreef belsen het volgende:John Lydon John Simon Ritchie John Wardle Johnny Halliday Johnnie Lion John Belushi Jilted John John Frusciante John Paul Young
Sympathiek.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:45 schreef bukgeit het volgende:
John Cougar Mellencamp erbij, heeft ie er tien.
Dat zou wel een leuke naam zijn voor een labelquote:Op zondag 19 maart 2006 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
TV-fuckin'-P
Ik geloof dat ik denk dat ik dat wel zeker weet......denk ikquote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef Gambolputty het volgende:
Ik ken dat ik ze niet denk
Obscure NL 70's folkband. Leek me al erg onwschlk dat jij daarmee zou komen, maar na je hint leek 't me de gok toch wel waard...quote:
Joh.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
ah zo.. nou helaas GLO dat is niet goed.
Ja ik wilde je niet te lang in onzekerheid laten zittenquote:
O, dat wil ik best geloven, zeker ook gezien de quote. Maar ik weet nu zeker dat ik 't antwoord niet weet.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef peaceman het volgende:
Hmm is wel de moeite waard hoor deze band... prachtige plaat die ze gemaakt hebben...
Laterquote:ajuus GLO
Het is inderdaad een pers, en die letter moet er ook duidelijk hoorbaar voor, nu de taal nog goed.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgens vriendlief is het bovenstaande apparaat een pers. Mijn gok is derhalve: The Spress.
Ja, een letter gevolgd door een plaatje, 's logisch.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Ik ken ze wel, maar de hint moest het doen: Espers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |