Da's toeval. Ik ramde eruit wat in m'n hoofd opkwam. Alleen bij de I en de V moest ik wat langer nadenken, maar ook daar was het gewoon wachten op de eerste ingeving.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:17 schreef bukgeit het volgende:
We hebben hartstikke veel dezelfde namen! Jij hebt ook geprobeerd die tweede letter zover mogelijk naar voren te krijgen
Ben benieuwdquote:Zometeen mijn lijstje.
Schaatsenquote:Op zondag 19 maart 2006 00:19 schreef ranja het volgende:
Ik ga weer schaatsen kijken
quote:Abba
Baccara
Cud
En hulde voor jouw Pep Squad ook al ken ik die nietquote:Op zondag 19 maart 2006 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Punt voor GLO! En hulde voor Berkery en ranja
Ah. Ik ben niet zo van het schaatsen. Mijn zoon wel, maar die zit nu gewoon te klaverjassen dacht ikquote:Op zondag 19 maart 2006 00:24 schreef bukgeit het volgende:
[..]
WK Allround te Calgary. Met een vrouw die mannentijden neerzet![]()
http://www.killwhat.com/html/shtml/pepsquad.shtmlquote:Op zondag 19 maart 2006 00:23 schreef GLO het volgende:
[..]
En hulde voor jouw Pep Squad ook al ken ik die niet
GMTA?quote:
Ok, Klaatu dan, nog beterquote:Op zondag 19 maart 2006 00:30 schreef GLO het volgende:
[..]
GMTA?
Ik zie nu trouwens pas dat je Kloot Per W had, da's eigenlijk geen band toch, maar het aka van Claude Perwez?
quote:
Grayson Cappsquote:Op zondag 19 maart 2006 00:52 schreef Prep2Fight het volgende:
Daar is het Moulin Blues festival toch?
Met The Gourds en nog wel een paar interresante namen waar ik even niet op kan komen..
VlaaiPop?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:24 schreef GLO het volgende:
Welk festival vindt jaarlijks plaats in het Limburgse Ospel, ditmaal op 5 & 6 mei?
Kijk, Prep to the rescuequote:Op zondag 19 maart 2006 00:52 schreef Prep2Fight het volgende:
Daar is het Moulin Blues festival toch?
Met The Gourds en nog wel een paar interresante namen waar ik even niet op kan komen..
Woon jij in Tiel dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:59 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
VlaaiPop?
Hier in de Betuwe komen ze niet verder dan AppelPop, vandaar..
Ik vind het erg goed.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Heb zijn cd net gekocht. Moet 'm nog wel draaien.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:53 schreef Berkery het volgende:
'Een makkelijke' is altijd een goede manier om het tempo uit het topic te halen. Iemand die het niet weet durft meteen ook geen gokje te wagen![]()
Van de Gram Parsons Project?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:03 schreef bukgeit het volgende:
Gram Parsons
bukgeit +1quote:Op zondag 19 maart 2006 01:03 schreef bukgeit het volgende:
Gram Parsons
Alan.. maar dat wist je welquote:
Dat moet je nooit doen als IK een vraag stelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |