quote:election results: percent of vote by party - Social Democrats 39.8%, Moderates 15.2%, Liberal Party 13.3%, Christian Democrats 9.1%, Left Party 8.3%, Center Party 6.1%, Greens 4.6%
Op de 50 zetels. Echter niet van het bedrag wat de huidige waarde weergeeft, maar het bedrag van je overgebleven inleg.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:37 schreef One_of_the_few het volgende:
vraagje: ik had van de pvda(50) 76.71, 50 euro afgehaalt. Op welk zetel aantal wordt nu de winst/verlies berekent van het overgebleven bedrag 26,71? op de 50 zetels van de eerdere inleg of de 60 zetels?![]()
Jij hebt mij uit de top 3 gekicktquote:
Pipo de clown komt ook niet lager dan de huidige 0 zetels, maar dat maakt het nog geen verstandige keus.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:44 schreef freako het volgende:
Zet het restantje PvdA (16,74 * 0,98 ) = 16,41 maar op D66. Lager dan twee zetels komen die toch niet te staan.
Yep.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe doe ik mee aan dit spelletje? Moet ik hier gewoon neerplempen op welke partijen ik inzet?
(..)
Misschien PAN ook wel. Wie weet ...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:02 schreef evil_cupido het volgende:
doet pastors deze week mee?
Wat is PAN?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
alles CU --> Wilders
alles VVD --> Pastors
alles D66 --> PAN
Er zal toch wel bij 1 van die drie wat bij komen.
zie dit topic Allochtone partij PAN gepresenteerdquote:
Toe maar! Jij durft.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:54 schreef RM-rf het volgende:
3,91 SP en 1,69 PvdA (de gehele inzet op beide partijen) eraf
en dan:
0.98 * 5,60 = 5,48 op Wilders
Zo te zien hebben ze pastors niet gepeild. Nou ja in ieder geval wat winst van GL.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
CDA +1
PvdA -1
SP -3
GL +2
CU +1
SGP -1
Wilders/PvdV +1
You said it.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef Lyrebird het volgende:
Wat een lamme takken bij Interview/NSS. Waarom peilen ze niet op PAN en Pastors? Dit kost geld!!
Interview/NSS geeft geen keuzelijstje.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef Lyrebird het volgende:
Wat een lamme takken bij Interview/NSS. Waarom peilen ze niet op PAN en Pastors? Dit kost geld!!
Dan snap ik de ondervraagden niet. IK had zeker PAN gekozen voor deze week, als ik zo'n hese enquetrice van Interview/NSS aan de lijn had gehad.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Interview/NSS geeft geen keuzelijstje.
De regel is dat je maximaal 50 euro per partij per week mag wisselen. Dat mag dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Mag ik alles op VVD zetten? Als dat mag dan wil ik dat doen.
mooi, op naar de 100quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De regel is dat je maximaal 50 euro per partij per week mag wisselen. Dat mag dus.
Er worden geen partijen 'opgenomen' in het onderzoek; mensen moeten zelf een partij noemen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:32 schreef One_of_the_few het volgende:
en nog steeds geen PAN of Pastors. Of ze zijn niet meegenomen in het onderzoek. Of volgens het onderzoek halen ze geen zetel. Ik denk het 1e.
en De Hond legt de mensen keuze's voor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er worden geen partijen 'opgenomen' in het onderzoek; mensen moeten zelf een partij noemen.
Wat is dit voor onzin! Als ik tevreden ben met mijn aandelenpakket dan ben ik toch niet verplicht om transacties te doen? Zou leuk worden als mijn "vermogensbeheerder" dit ook zou doen, "ja mijnheer, u handelt te weinig dus hebben we u rekening maar opgeruimd"quote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Flinke opruiming deze week. Chewie, Floripas, Gargoylesla, JAM, JanMichiel, Jopie-Pringle, MalotauxBastiaan, Parabola, Reya, RichardQuest, Rusty1979, Sitethief, Sposito, TomasBerge en vanthof hebben 4 weken geen inzet geplaatst en daar nemen we dus afscheid van.
je moet als bank ergens je winst pakken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin! Als ik tevreden ben met mijn aandelenpakket dan ben ik toch niet verplicht om transacties te doen? Zou leuk worden als mijn "vermogensbeheerder" dit ook zou doen, "ja mijnheer, u handelt te weinig dus hebben we u rekening maar opgeruimd"![]()
De userbase werd wat te groot om normaal weer te geven, daarom heb ik dat besluit een aantal weken geleden genomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin! Als ik tevreden ben met mijn aandelenpakket dan ben ik toch niet verplicht om transacties te doen? Zou leuk worden als mijn "vermogensbeheerder" dit ook zou doen, "ja mijnheer, u handelt te weinig dus hebben we u rekening maar opgeruimd"![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:39 schreef zakjapannertje het volgende:
maar wees gerust, we hebben het zo eerlijk mogelijk verdeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |