Woensdag zijn er weer spelers terug, daar heb ik wel vertrouwen in. Groningen uit is gewoon lastig en zeker met zo'n team, verlies zat er van te voren al in.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:13 schreef Houniet het volgende:
dat word woensdag wat
Wie zullen er dan weer terug zijn?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Woensdag zijn er weer spelers terug, daar heb ik wel vertrouwen in. Groningen uit is gewoon lastig en zeker met zo'n team, verlies zat er van te voren al in.
Misschien speeltijd voor Mitea en Grygera.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Galasek, Juanfran, misschien Maduro, Urby?
Mitea misschien tegen RKC ofzo,anders pas in de pleeoffs. Grygera,hoe ver is die eigenlijk met zijn herstel?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Misschien speeltijd voor Mitea en Grygera.
Ajax-NACquote:Op zondag 19 maart 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:
We krijgen nog 5 lastige potjes toch?
Kan je zomaar vijf keer verliezen dus.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ajax-NAC
Roda JC-Ajax
Ajax-AZ
Ajax-Vitesse
RKC-Ajax
Valt reuze mee hoor.
In het slechtste geval acht punten denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ajax-NAC
Roda JC-Ajax
Ajax-AZ
Ajax-Vitesse
RKC-Ajax
Valt reuze mee hoor.
Tsja als we thuis al bang moeten worden van NAC....quote:Op zondag 19 maart 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan je zomaar vijf keer verliezen dus.
Ik vind dat zo gemakkelijk nog niet...quote:Op zondag 19 maart 2006 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ajax-NAC
Roda JC-Ajax
Ajax-AZ
Ajax-Vitesse
RKC-Ajax
Valt reuze mee hoor.
NAC heeft de punten hard nodig en is altijd een lastige opponent voor Ajax.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja als we thuis al bang moeten worden van NAC....
eerder roda-ajax dan rkc-ajax hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vind alleen Ajax - AZ en RKC - Ajax echt lastig voor m'n gevoel.
Mooi!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:53 schreef Nashje het volgende:
Ja.
welgeteld 3 stuks ( Anita, Boakye en Timisela) nou poeh eeh!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:52 schreef Nashje het volgende:
Ondanks deze middag ben ik trots op Ajax dat ze kunnen spelen op spelers uit de jeugd. Iets waar ze in die stinkhaven en lampegat alleen maar van kunnen dromen.
Tellen is niet jouw sterkste punt of welquote:Op zondag 19 maart 2006 16:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
welgeteld 3 stuks ( Anita, Boakye en Timisela) nou poeh eeh!
Dat doet niemand jullie na![]()
Sarpong heeft al een aantal keren in de basis gestaan en is regelmatig ingevallen.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Tellen is niet jouw sterkste punt of wel
goh,je hebt de wedstrijd niet gevolgd he? Sarpong er nog ff in voor de geblesseerde Pienaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
welgeteld 3 stuks ( Anita, Boakye en Timisela) nou poeh eeh!
Dat doet niemand jullie na![]()
Tsja Vermaelen is normaal juist 1 van de betere, kan gebeuren.quote:Vermaelen: 'Ploeg in de steek gelaten'
19 maart 2006, 16:59
Door: Patrick Boor
De man van de wedstrijd in het duel tussen FC Groningen en Ajax was Thomas Vermaelen. De Belgische verdediger kreeg twee gele kaarten en nam één treffer voor zijn rekening. De mandekker wilde de nederlaag niet aan de vele invallers wijten.
“We hebben genoeg kwaliteit om ook met dit elftal te winnen. Groningen is gewoon een hele goede ploeg, die ons vooral op het fysieke vlak heeft afgetroefd. Daarom was het een moeilijke wedstrijd”, aldus Vermaelen tegenover langs de lijn. “Ik heb het team in de steek gelaten en dat is balen. We moeten ons nu herstellen en zorgen dat we de play-offs halen.”
dan hoef je vast ook timisela en schilder niet mee te tellenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sarpong heeft al een aantal keren in de basis gestaan en is regelmatig ingevallen.
Ook zit hij al sinds een aantal maanden bij de selectie dus die reken ik er niet bij nee.
Retard.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sarpong heeft al een aantal keren in de basis gestaan en is regelmatig ingevallen.
Ook zit hij al sinds een aantal maanden bij de selectie dus die reken ik er niet bij nee.
iedereen heeft wel eens en slechte dag.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja Vermaelen is normaal juist 1 van de betere, kan gebeuren.
Sarpong?quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sarpong?
Niet leuk om je eigen spelers af te janken al hebben jullie neusjes daar wel een handje van ja
Aandoenlijke poging hoor, maar hij is mislukt.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sarpong?
Niet leuk om je eigen spelers af te janken al hebben jullie neusjes daar wel een handje van ja
Ach er zijn wel meer dingen mislukt toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aandoenlijke poging hoor, maar hij is mislukt.
och we kunnen niet winnen en gaan er maar weer userfoto's bij halen,sterk hoor,heel sterk van jequote:Op zondag 19 maart 2006 17:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach er zijn wel meer dingen mislukt toch?
-knip-![]()
suck6 in de playoffs als jullie het halen![]()
Haha, jaloezie is lelijk vriend. En de foto is inderdaad een beetje onscherp, maar je kan nog steeds zien hoe lekker ik ben dus niet zo zeuren.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
[[-knip-[/url]]![]()
Dan zullen we het maar niet overquote:Op zondag 19 maart 2006 17:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
-knip-[/url]]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |