Woensdag zijn er weer spelers terug, daar heb ik wel vertrouwen in. Groningen uit is gewoon lastig en zeker met zo'n team, verlies zat er van te voren al in.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:13 schreef Houniet het volgende:
dat word woensdag wat
Wie zullen er dan weer terug zijn?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Woensdag zijn er weer spelers terug, daar heb ik wel vertrouwen in. Groningen uit is gewoon lastig en zeker met zo'n team, verlies zat er van te voren al in.
Misschien speeltijd voor Mitea en Grygera.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Galasek, Juanfran, misschien Maduro, Urby?
Mitea misschien tegen RKC ofzo,anders pas in de pleeoffs. Grygera,hoe ver is die eigenlijk met zijn herstel?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Misschien speeltijd voor Mitea en Grygera.
Ajax-NACquote:Op zondag 19 maart 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:
We krijgen nog 5 lastige potjes toch?
Kan je zomaar vijf keer verliezen dus.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ajax-NAC
Roda JC-Ajax
Ajax-AZ
Ajax-Vitesse
RKC-Ajax
Valt reuze mee hoor.
In het slechtste geval acht punten denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ajax-NAC
Roda JC-Ajax
Ajax-AZ
Ajax-Vitesse
RKC-Ajax
Valt reuze mee hoor.
Tsja als we thuis al bang moeten worden van NAC....quote:Op zondag 19 maart 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan je zomaar vijf keer verliezen dus.
Ik vind dat zo gemakkelijk nog niet...quote:Op zondag 19 maart 2006 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ajax-NAC
Roda JC-Ajax
Ajax-AZ
Ajax-Vitesse
RKC-Ajax
Valt reuze mee hoor.
NAC heeft de punten hard nodig en is altijd een lastige opponent voor Ajax.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja als we thuis al bang moeten worden van NAC....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |