Mediakrantquote:Pim Fortuyn nog steeds boos
Char, het medium (RTL4, 21:31) – Een nieuwe reeks van Char, het medium ging vorige week met 952.000 kijkers van start bij RTL 4. De tweede aflevering uit de nieuwe reeks werd gisteren door 1.066.000 kijkers (madl: 16.5%) bekeken. In deze uitzending was onder meer TROS-presentatrice Lucille Werner te gast. Char verzekerde Lucille dat de aanstaande Mis(s) Verkiezing die zij bij de TROS zal presenteren een succes wordt.
Godsdienstwetenschapper Reender Kranenborg weet het succes van mediums op tv wel te verklaren. "Het verlangen naar een medium zit al een tijd in de lucht."
Hij vervolgt in Trouw: "Dat er weinig interesse voor de reguliere kerk bestaat, betekent niet dat de mensen minder religieus zijn. Mensen blijven vragen houden en als de kerk niet met een interessant antwoord komt, dan zoeken ze compensatie. Zelfs als dat koffiedik kijken is." Char zit in haar programma bij de beroemde én de gewone Nederlander op de bank. Xandra Brood, weduwe van rocker Herman, zat er, Danny de Munk, Daan Schuurmans, Irene Moors en Gordon. Gerard Joling kreeg te horen dat hij beroemd zou worden in Amerika en aan Pim Fortuyns broer Marten vertelde ze dat Pim ’nog steeds zijn plek niet heeft gevonden en dat hij nog altijd boos is.’ Marten was tevreden met die reactie, want ’het is toch niet niks om vermoord te worden’. "Het blijft flauwekul", vindt Kranenborg. "Als je de deelnemers vraagt wat ze verwachten, blijkt dat vaak uit te komen. Het is prettig dat je die woorden inderdaad hoort, ook al komen ze in wezen uit jezelf. Mensen ervaren dat als een stuk verrijking. (..) Het waait weer over. Tot er weer iets nieuws verschijnt."
Ik vind dat veel schokkender!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Mediakrant
Gerard Joling kreeg te horen dat hij beroemd zou worden in Amerika
Dit is bij voorbaat al de meest waardevolle reactie van het jaar.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:04 schreef pierce het volgende:
[..]
Daar schaam je je toch diep voor als Nederlander, wat moeten die amerikanen wel niet denken!![]()
waarom noem je dat troepquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:08 schreef ixio het volgende:
Nou, als Char het zegt zal het wel zo zijn hé?
Serieus, waarom kijken er mensen naar dit soort troep?
Dit is, wanneer je het uit de context rukt, een uitspraak waar ik achter kan staan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij ben je niet boos als je dood bent gegaan.
ja op 11/9 riep ie al zoietsquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef Genverbrander het volgende:
Als ik me niet vergis heb ik dit al máááánden geleden op tv gezien, als het geen jaren is. Ouwe koek dus.![]()
Asjemenou.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:08 schreef zhe-devilll het volgende:
Char ervaart een expressie en Pim was enorm expressief..als een ram die doordramt
speelt met woorden een ram
zoals ikzelf.
Ik snapte hem wel...maar boos? Nee teleurstelling ja misschien...
Boos dat er zovelen nog slapen zeker...maar woede tav nee ik denk dat char hier een valse noot opving..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |