abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36128061
quote:
Pim Fortuyn nog steeds boos

Char, het medium (RTL4, 21:31) – Een nieuwe reeks van Char, het medium ging vorige week met 952.000 kijkers van start bij RTL 4. De tweede aflevering uit de nieuwe reeks werd gisteren door 1.066.000 kijkers (madl: 16.5%) bekeken. In deze uitzending was onder meer TROS-presentatrice Lucille Werner te gast. Char verzekerde Lucille dat de aanstaande Mis(s) Verkiezing die zij bij de TROS zal presenteren een succes wordt.

Godsdienstwetenschapper Reender Kranenborg weet het succes van mediums op tv wel te verklaren. "Het verlangen naar een medium zit al een tijd in de lucht."

Hij vervolgt in Trouw: "Dat er weinig interesse voor de reguliere kerk bestaat, betekent niet dat de mensen minder religieus zijn. Mensen blijven vragen houden en als de kerk niet met een interessant antwoord komt, dan zoeken ze compensatie. Zelfs als dat koffiedik kijken is." Char zit in haar programma bij de beroemde én de gewone Nederlander op de bank. Xandra Brood, weduwe van rocker Herman, zat er, Danny de Munk, Daan Schuurmans, Irene Moors en Gordon. Gerard Joling kreeg te horen dat hij beroemd zou worden in Amerika en aan Pim Fortuyns broer Marten vertelde ze dat Pim ’nog steeds zijn plek niet heeft gevonden en dat hij nog altijd boos is.’ Marten was tevreden met die reactie, want ’het is toch niet niks om vermoord te worden’. "Het blijft flauwekul", vindt Kranenborg. "Als je de deelnemers vraagt wat ze verwachten, blijkt dat vaak uit te komen. Het is prettig dat je die woorden inderdaad hoort, ook al komen ze in wezen uit jezelf. Mensen ervaren dat als een stuk verrijking. (..) Het waait weer over. Tot er weer iets nieuws verschijnt."
Mediakrant

Hij's nog steeds boos, vandaar dat de linkse lente nog niet is begonnen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:02:52 #2
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36128405
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Mediakrant

Gerard Joling kreeg te horen dat hij beroemd zou worden in Amerika
Ik vind dat veel schokkender!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:04:30 #3
619 pierce
We hebben een P.....
pi_36128435
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:02 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik vind dat veel schokkender!
Daar schaam je je toch diep voor als Nederlander, wat moeten die amerikanen wel niet denken!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:17:59 #4
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36128691
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:04 schreef pierce het volgende:

[..]

Daar schaam je je toch diep voor als Nederlander, wat moeten die amerikanen wel niet denken!
Dit is bij voorbaat al de meest waardevolle reactie van het jaar.
pi_36128741
En ik vond haar zo geloofwaardig, Joling in de USA.. tuurlijk...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_36129157
Ik lees nergens dat Pim op het moment nog steeds boos is...
pi_36129433
Ik heb die uitzending gezien, ergens vorig jaar.
Char mompelde zoiets dat Pim zo boos was dat Volkert moet uitkijken ..Spooky hoor..
Ook zei Char dat hij erg boos was op de LPF van 2002... Dat hele zootje van fractie en bestuur
Hoort dit topic niet in een ander forum ?
pi_36129451
Boos op wie of wat?

Boos op zijn moordenaar, boos op de politiek, boos op de islam? Waar is hij zogenaamd nog steeds boos om ?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:47:28 #9
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36129544
Schopje POL --> TRU
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:48:43 #10
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36129589
JSF de rest is als onze mil
pi_36134416
In de hemel weet je immers alles al?
Als je een ziel bent die al vele malen geincarneerd is!
Dan weet je daar alles en kun je zelfs je moordenaar vergeven! Ik denk dat Pim van betere huize komt dan boosheid te voelen!
Het was zijn tijd! Zijn taak is volbracht zijn impact heeft gevolgen gehad! En heeft bewustzijn gebracht! Hij is niet zomaar gestorven! Kijk eens hoevelen nu inzien wat voor leugens om ons leven!
Dankzij Pim is er een nieuw bewustzijn ontstaan!
velen zijn het vast niet eens met mijn nachtelijke woordtaal!
Maar dit is puur een gevoel dat in mij opkomt na het lezen van dit alles..
dit gevoel is zo puur en zo zuiver,...dat k de woorden moet vangen vanuit mijn geest
als waren zij vlinders die expres voor mij uitvliegen
wachtend om gevangen te worden!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36134456
Char ervaart een expressie en Pim was enorm expressief..als een ram die doordramt
speelt met woorden een ram
zoals ikzelf.
Ik snapte hem wel...maar boos? Nee teleurstelling ja misschien...
Boos dat er zovelen nog slapen zeker...maar woede tav nee ik denk dat char hier een valse noot opving..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36134458
Nou, als Char het zegt zal het wel zo zijn hé?

Serieus, waarom kijken er mensen naar dit soort troep?
pi_36134466
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 01:08 schreef ixio het volgende:
Nou, als Char het zegt zal het wel zo zijn hé?

Serieus, waarom kijken er mensen naar dit soort troep?
waarom noem je dat troep
als je niet gelooft in gevoelens intuitie en emoties wat doe je dan in truth?
pi_36136425
Die aflevering van Pim Fortuyn is al zo lang geleden geweest.
Dat van gerard joling wist ik ook al (allemaal herhaling).

Maar ik geloof er niks van dat Joling beroemd wordt in Amerika.......Assjeblieft zeg !
  zaterdag 18 maart 2006 @ 09:35:39 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36136480
weer iemand met een lijntje met pim?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:50:14 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36137416
Ik denk eerder dat Pim staat te popelen om terug te keren en zijn werk af te maken

Boos

Volgens mij ben je niet boos als je dood bent gegaan. Volgens mij ben je gefrustreerd dat je vroegtijdig moest stoppen met je missie. Frustratie zal het juiste woord zijn denk ik. Mocht hij mee kunnen kijken van bovenaf dan zou hij willen meedoen weer denk ik. Meewerken ook.

Pim for President ( )

Maar misschien kunnen andere mensen zijn werk afmaken ook
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:52:43 #18
142236 Polen
Bessen-appel
pi_36137459
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij ben je niet boos als je dood bent gegaan.
Dit is, wanneer je het uit de context rukt, een uitspraak waar ik achter kan staan.
pi_36500787
ik kan me voorstellen dat ie nog steeds boos is hoor
tis ook allemaal niet niks
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36505018
Als ik me niet vergis heb ik dit al máááánden geleden op tv gezien, als het geen jaren is. Ouwe koek dus.
pi_36505971
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef Genverbrander het volgende:
Als ik me niet vergis heb ik dit al máááánden geleden op tv gezien, als het geen jaren is. Ouwe koek dus.
ja op 11/9 riep ie al zoiets
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36508714
Haha
pi_36508807
Kan die Char niet het land uitgezet worden?
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:56:53 #24
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36509164
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 01:08 schreef zhe-devilll het volgende:
Char ervaart een expressie en Pim was enorm expressief..als een ram die doordramt
speelt met woorden een ram
zoals ikzelf.
Ik snapte hem wel...maar boos? Nee teleurstelling ja misschien...
Boos dat er zovelen nog slapen zeker...maar woede tav nee ik denk dat char hier een valse noot opving..
Asjemenou.

Begrijp je het zelf wel?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 30 maart 2006 @ 23:01:26 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36509393
kunnen we pim lekker laten liggen? he is killed, denk niet dat ie een overkill had gewenst.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')